Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε την ημέρα μας, συνεχίζοντας την κατασκευή μας με τη «γοργόνα με αβγοθήκες» και το μυστικό όνομα – μήνυμα που κρύβει (βλέπε προετοιμασία 23–24/5), καθώς ήταν αρκετά απαιτητική. Κολλήσαμε το μαγιώ και την ουρά (ήταν ήδη κομμένα από χθες). Κόψαμε τις βαμμένες χάρτινες αβγοθήκες μας και κάναμε τρυπούλες στο κέντρο των έξι κομματιών που δημιουργήθηκαν. Σκεφτήκαμε και τοποθετήσαμε τα κομμάτια μας στη σωστή σειρά, δημιουργώντας το μοτίβο των δύο χρωμάτων, που είχαμε αποφασίσει. Περάσαμε προσεκτικά την κάθε αβγοθήκη από το κορδόνι, εξασκώντας έτσι και τη λεπτή μας κινητικότητα.
Κολλήσαμε στο κάτω μέρος του σώματος με τις αβγοθήκες, την αστραφτερή ουρά και έπειτα, το πάνω μέρος του σώματός της. Πήραμε μαλλί πλεξίματος στο χρώμα της επιλογής μας και μετρήσαμε οχτώ λωρίδες. Τις ενώσαμε και τις κολλήσαμε, δημιουργώντας έτσι τα όμορφα μαλλιά της.
Παρουσιάσαμε στην ολομέλεια τις πολύχρωμες γοργόνες μας, αποκαλύπτοντας ο καθένας το περιβαλλοντικό όνομα – μήνυμα της γοργόνας του, που αποτελεί πρόταση – λύση, επιλέγοντας ανάμεσα στα ονόματα «ανακύκλωση», «επαναχρησιμοποίηση», «αντικατάσταση», «οικονομία» κι εξηγώντας παράλληλα τη σημασία του. Τέλος, το γράψαμε στο πίσω μέρος της γοργόνας μας.
Σε συνέχεια της δημιουργίας της μεγάλης ομαδικής μας αφίσας με τα περιβαλλοντικά μας μηνύματα, προς ενημέρωση και αφύπνιση των ανθρώπων για την τεράστια περιβαλλοντική απειλή και την προστασία από τις συνέπειες της πλαστικής ρύπανσης στη θαλάσσια ζωή και στον ίδιο τον άνθρωπο- πατήστε εδώ– ολοκληρώσαμε τη ζωγραφική με τα θαλάσσια είδη και τα κόψαμε.
Συγκεντρωθήκαμε στην ολομέλεια, όπου γίναμε μια μεγάλη ομάδα. Έχοντας μπλε χαρτί του μέτρου για τη θάλασσα, τα ζωάκια μας, κοχύλια και πετραδάκια, σύρμα πίπας που το διαμορφώναμε ανάλογα για φύκια, κοράλλια και διάφορα φυτά της θάλασσας, ανταλλάζαμε απόψεις για την τοποθέτηση των στοιχείων μας και κάναμε δοκιμές. Αύριο θα συνεχίσουμε για να ολοκληρώσουμε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, στον «απόηχο» της χθεσινής ημέρας που ήταν αφιερωμένη στα τηλεοπτικά ενημερωτικά spot που δημιούργησαν οι επιστημονικές ομάδες που μελετούν το περιβάλλον και τη θαλάσσια ζωή-πατήστε εδώ– σήμερα ασχοληθήκαμε με τις ενημερωτικές αφίσες.
Παρατηρήσαμε μερικές αφίσες σχετικές με το θέμα μας και προσπαθήσαμε είτε να τις διαβάσουμε είτε να κάνουμε υποθέσεις σχετικά με τα μηνύματά τους.
Στη συνέχεια, βάση των παραπάνω, προετοιμάσαμε την δικιά μας ομαδική αφίσα για την προστασία της θαλάσσιας ζωής από τα πλαστικά. Ζωγραφίσαμε πλάσματα της θάλασσας και ο καθένας σκέφτηκε το δικό του μήνυμα που θέλει να αναγράφεται στην αφίσα. Η αφίσα θα ολοκληρωθεί αύριο.
Πρόσφατα σχόλια