Γνωριμία με τα λουλούδια-Online παιχνίδια και βίντεο με λουλούδια- Κατασκευή: Το βιβλίο των αισθήσεων του Πάσχα, Ο αριθμός 9 μεταμορφώνεται σε λουλούδι

Απρ 202325

Σήμερα, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ασχοληθήκαμε με την ανοιξιάτικη φύση που αυτήν την εποχή γιορτάζει και φοράει τα καλά της, καθώς είναι γεμάτη πανέμορφα χρώματα και ευωδιαστά αρώματα των ανθισμένων λουλουδιών και δέντρων που συναντάμε παντού γύρω μας!! Αρχικά, εκφράσαμε στην ολομέλεια τις γνώσεις μας γι’ αυτά που γνωρίζουμε έως τώρα και τα περιγράψαμε. Επεξεργαστήκαμε τις εικόνες ενός sway, όπου παρατηρήσαμε εικόνες γνωστών μας και μη λουλουδιών και αναφέραμε ή επιδιώξαμε να μάθουμε τα ονόματά τους. Επιπρόσθετα, κάναμε διάκριση των δύο βασικών κατηγοριών των λουλουδιών, του κήπου και του αγρού.

343394399 906593850618795 1466723255779479489 n defaced

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε το υλικό της παρουσίασης Sway.

Καταγραφή1 10

Παίξαμε ένα ψηφιακό κουίζ αναγνώρισης λουλουδιού με βάση το όνομα, διακρίνοντάς το ανάμεσα σε τρεις εικόνες.

341546788 910604236891694 6932716585595438507 n defaced

Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε.

Καταγραφή 13

Παίξαμε ένα ψηφιακό παιχνίδι ταξινόμησης λουλουδιών στις δύο βασικές κατηγορίες που είχαμε επεξεργαστεί νωρίτερα (κήπου και αγρού).

341532581 256837913383508 4253977078806290813 n defaced

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.

Καταγραφή 12

Παίξαμε κινητικό παιχνίδι ετοιμότητας για καλύτερη εμπέδωση, αναγνώρισης των λουλουδιών και διαχωρισμού στις κατηγορίες τους.

342096177 674920467733788 3833017809626928784 n defaced

Πήραμε τυχαία μία κάρτα ο καθένας από ένα στεφάνι με αναποδογυρισμένες κάρτες – πίνακες αναφοράς λουλουδιών (υπήρχε από δύο φορές το κάθε λουλούδι). Υπό τον ήχο του μουσικού κομματιού «Το βαλς των λουλουδιών» (Τσαϊκόφσκι), κινούμασταν ανάμεσα σε δύο μεγάλα στεφάνια – ομάδες λουλουδιών (κόκκινο – κήπου, κίτρινο – αγρού) και δύο μικρότερα, χωρίς να τα αγγίζουμε. Οι κάρτες από εδώ, σελ. 2-3.

Μόλις η κυρία έλεγε ένα όνομα λουλουδιού (π.χ. κρίνος), έπρεπε τα δύο παιδιά που το είχαν να πηδήξουν στα δύο μικρά στεφάνια και να δείξουν ο ένας στον άλλον την κάρτα του, ώστε να τις ταυτίσουν. Έπειτα, όντας ζευγάρι, συμφωνούσαν για την κατηγορία όπου ανήκει το λουλούδι τους (κήπος – αγρός) και το τοποθετούσαν στο αντίστοιχο στεφάνι. Τέλος, επαληθεύσαμε όλοι μαζί ότι έχουμε κατηγοριοποιήσει σωστά τα λουλούδια στα δύο στεφάνια μας.

341586120 1705121893280364 8759564476502214439 n

Με ελεύθερη ζωγραφική, αποτυπώσαμε εικαστικά τα ανοιξιάτικα λουλούδια που μας άρεσαν περισσότερο, δημιουργώντας το δικό μας τοπίο σε έναν κήπο ή σε έναν αγρό, στο πλαίσιο μιας κορνίζας.

336621406 556178819976015 2070874121850800650 n 341844113 192353260311114 7189106377925547413 n 341877322 1249045642706652 757774695960703495 n

Το φύλλο εργασίας:

Καταγραφή3 2

Παρακολουθήσαμε δύο βίντεο, όπου θαυμάσαμε σε αργή κίνηση (time lapse) λουλούδια της άνοιξης να ανθίζουν και παρατηρήσαμε τη δημιουργία του ηλιοτρόπιου, από το σποράκι στο λουλούδι.

341495683 1187458958493194 5021679829511648401 n defaced

Τα βίντεο:

Με αφορμή το βίντεο με το ηλιοτρόπιο, επεξεργαστήκαμε στον διαδραστικό πίνακα μια εικόνα, όπου εξηγήσαμε τον κύκλο ζωής του λουλουδιού. Επίσης, επεξεργαστήκαμε ένα φύλλο με αριθμημένα τετράγωνα για την εξέλιξη των λουλουδιών, όπου κάναμε σειραθέτηση των εικόνων. Η εικόνα του κύκλου ζωής του λουλουδιού από την παραπάνω παρουσίαση Sway.

341935564 914870449784373 4087090746989840952 n defaced 342004852 240251298554546 5301948749057952660 n

Τέλος, συμπληρώσαμε σε ατομικό φύλλο εργασίας , όπου χρωματίσαμε, κόψαμε και τοποθετήσαμε τις εικόνες στη σωστή θέση των αριθμών, δημιουργώντας με τις διαδοχικές εικόνες τον κύκλο ζωής των λουλουδιών.

343428084 952918542420224 8071495674333976060 n 343326129 756973762794113 3627106582504045120 n

Το φύλλο εργασίας από εδώ:

Καταγραφή4 1

Σήμερα, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συνεχίσαμε με μαθηματικά παιχνίδια με τον αριθμό 9-πατήστε εδώ στη μέση της ανάρτησης– και τους συνδυασμούς που τον συνθέτουν. Ο καθένας έφτιαξε ένα λουλούδι με 9 πέταλα από καπάκια χρησιμοποιώντας μέχρι 2 χρώματα. Έτσι δημιουργήθηκαν όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί αριθμών ( 7+2=9, 8+1=9 κτλ).

342552375 1455739071848874 9053993766742875722 n defaced

Έπειτα μεταμορφώσαμε τον αριθμό 9 σε λουλούδι με 9 πέταλα.

341579656 3330428640436650 3247873385141509634 n 343427672 265931312432794 5377709674913542438 n 341539316 735460171595953 3645212649484719809 n

Έπειτα δοκιμάσαμε τις γνώσεις και την παρατηρητικότητά μας παρατηρώντας διάφορα είδη λουλουδιών. Αξιοποιώντας το παραπάνω Sway που επεξεργάστηκαν και οι φίλοι μας του πρωινού τμήματος 1,συζητήσαμε για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και προσπαθήσαμε να μάθουμε τα ονόματά τους. Κλείσαμε παίζοντας ψηφιακό κουίζ με ονομασίες λουλουδιών. Κοιτάξτε το παραπάνω ψηφιακό παιχνίδι με τίτλο ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ολοκληρώσαμε το βιβλίο των αισθήσεων του Πάσχα που είχαμε ξεκινήσει εχθές-πατήστε εδώ, στο τέλος της ανάρτησης– για να βρείτε και τις σελίδες του βιβλίου. Συμπληρώσαμε τις αισθήσεις της ακοής(Τι άκουσα το Πάσχα)και της αφής(Τι έπιασα το Πάσχα). Ολοκληρώσαμε το βιβλίο μας με το συναίσθημα των γιορτών του Πάσχα και το εξώφυλλό του, σ’ ελεύθερη δημιουργία, το λαγό του Πάσχα.

Καταγραφή1 11 Καταγραφή 14 340080892 768263251482248 272507657418041457 n 342824337 618293046854831 4946051494999640630 n 343288457 236322182312240 980174687320003883 n 339975255 218647874193846 2426664201829265404 n 20230425 171133  Καταγραφή3 3 Καταγραφή2 3

 

 

 

 

 

 

από κάτω από: Άνοιξη, Μαθηματικά, Πάσχα, Πρωτομαγιά| με ετικέτα ,  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γνωριμία με τα λουλούδια-Online παιχνίδια και βίντεο με λουλούδια- Κατασκευή: Το βιβλίο των αισθήσεων του Πάσχα, Ο αριθμός 9 μεταμορφώνεται σε λουλούδι    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων