Σήμερα τα παιδιά και των δύο τμημάτων, ξεκινήσαμε τον 40 θεματικό κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων :Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο “STE(A)M και η Γη γυρίζει…”. Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε εδώ, Σχέδια δράσης εργαστηρίων δεξιοτήτων σχ. έτους 2022-2023.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, μετρήσαμε: Τρία… δύο… ένα… ΕΚΤΟΣΕΥΣΗ!!! Το διαστημικό ταξίδι μας ξεκινά με τον νέο κύκλο εργαστηρίων δεξιοτήτων «Steam- Η γη γυρίζει». Αφού εξηγήσαμε ότι τα διαστημόπλοια για να εκτοξευτούν ο υπεύθυνος από τον πύργο ελέγχου μετράει αντίστροφα, τοποθετήσαμε στο πάτωμα τα πλακάκια των αριθμών και πατώντας πάνω τους με την αντίστροφη σειρά, στο τέλος πηδούσαμε όσο πιο ψηλά μπορούσαμε! Το ταξίδι μας συνεχίστηκε με τη συνοδεία του τραγουδιού «Έλα μια μέρα στο διαστημόπλοιο».
Μέχρι το τέλος του τραγουδιού τα παιδιά πρέπει να εντοπίσουν τις κάρτες με τους πλανήτες (ήταν κολλημένοι σε διαφορά σημεία της τάξης) και να διαλέξουν έναν για να … προσεδαφιστούν. Κρατώντας τις καρτέλες μας εντοπίσαμε ποιο άλλο παιδί της τάξης έχει την ίδια καρτέλα και φτιάξαμε ζευγαράκια.
Απαντήσαμε σ’ ερωτήσεις διερεύνησης του θέματος ( Το γνωρίζεις για το διάστημα; Τι θα ήθελες να μάθεις για το διάστημα;) και οι απαντήσεις καταγράφηκαν στον πίνακα σε μορφή ιστογράμματος.
Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο του picou picou για τους πλανήτες και τμηματικά τα ζευγαράκια των αστροναυτών σηκώνονταν για να ακούσουν προσεκτικά τα χαρακτηριστικά στοιχεία των πλανητών στους οποίους προσεδαφίστηκαν. Αμέσως μετά απαντούσαν σε απλές ερωτήσεις.
Στο τέλος και αφού μάθαμε τα πολύ βασικά χαρακτηριστικά των πλανητών, χορέψαμε γύρω από το κίτρινο στεφάνι που συμβόλιζε τον ήλιο του ηλιακού μας συστήματος .
Κάθε φορά που στο τραγούδι ακουγόταν το όνομα του πλανήτη μας, σηκωνόμασταν και κινούμασταν κυκλικά γύρω από τον ήλιο. Στο τέλος πια, χόρεψαν όλοι οι πλανήτες μαζί στο χορό της «Γειτονιάς του ήλιου».
Έπειτα ακούσαμε τους ενδιαφέροντες ήχους των πλανητών όπως αυτοί εκπέμπονται σαν ηλεκτρομαγνητικά κύματα.
Ξαναγίναμε ζευγαράκια αστροναυτών και συνεργαστήκαμε για να χρωματίσουμε τα ασπρόμαυρα πατρόν των πλανητών με τα σωστά χρώματα, να τα κόψουμε, να γράψουμε τ’ όνομά τους και να τα κολλήσουμε σε γλωσσοπίεστρο. Στο τέλος, τοποθετήσαμε τους πλανήτες κατά σειρά μεγέθους από τον μεγαλύτερο στο μικρότερο. Οι κάρτες με τους πλανήτες από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια