Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με το τραγούδι μας για την κυκλοφοριακή αγωγή που καθιερώσαμε από χθες και προσπαθήσαμε να το πούμε και μόνοι μας αυτή τη φορά. Κάναμε επανάληψη διαβάζοντας και εξηγώντας τους διαδοχικούς κανόνες της χθεσινής ομαδικής αφίσας μας «Διασχίζω τον δρόμο με ασφάλεια»- πατήστε εδώ.
Συνδέσαμε τις γνώσεις μας μ’ ένα κόμικ με τις συμβουλές της αγαπημένης μας κουκουβάγιας, όπου μάθαμε κι άλλα σημαντικά πράγματα για τη διέλευση του δρόμου ως πεζοί, είτε υπάρχει διάβαση είτε φανάρι. Εμείς σήμερα εστιάσαμε στη συμβουλή της να κρατάμε σφιχτά τον ενήλικα με τον οποίο βαδίζουμε μαζί. Έτσι, αρχικά χωριστήκαμε σε ζευγάρια ενήλικας – παιδί και κάναμε αναπαράσταση προσέχοντας στη διάρκεια που διασχίζουμε τον δρόμο να εφαρμόσουμε τις κανόνες και να μην αφήσουμε καθόλου το χέρι του ζευγαριού μας.
Έπειτα, επεξεργαστήκαμε το φύλλο της 2ης αποστολής μας ως εξερευνητές των δρόμων, το οποίο είχαμε προετοιμάσει από χθες ως εργασία για το σπίτι, με θέμα «Κρατά με σφιχτά από το χέρι»-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης. Έτσι αφού είχαμε μπροστά μας το φύλλο με το περίγραμμα της παλάμης του χεριού του ενήλικα που επιλέξαμε, το χρωματίσαμε προσεκτικά. Στη συνέχεια, σε ένα άλλο φύλλο βοηθήσαμε τον διπλανό μας να σχεδιάσει το δικό του αποτύπωμα. Βάλαμε τα αγαπημένα μας χρώματα στις παλάμες μας και τις κόψαμε. Ενώσαμε τη δική μας παλάμη μ’αυτή του συνοδού μας, κολλώντας τες μαζί έτσι ώστε να αναπαριστά το κράτημα των χεριών τους την ώρα που περπατούν και διασχίζουν τον δρόμο με ασφάλεια. Τέλος, αντιγράψαμε τον σημαντικό αυτόν κανόνα «Κρατά με σφιχτά από το χέρι» και παρουσιάσαμε στην ολομέλεια τα φύλλα μας, αναφέροντας ποιου αγαπημένου μας ενήλικα – συνοδού είναι το χέρι που μας κρατά.
Συνεχίσαμε με την κατασκευή που ξεκινήσαμε χθες στο τέλος της ημέρας, της δικής μας ιδανικής ασφαλής πόλης σχετικά με την κυκλοφοριακή αγωγή-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης. Σήμερα, ασχοληθήκαμε με τα κομμάτια που θα την απαρτίζουν, αναλαμβάνοντας ο καθένας τον δικό του ρόλο και κόβοντας σήματα κυκλοφορίας, φωτεινούς σηματοδότες, διαβάσεις, αυτοκίνητα, ανθρωπάκια, πάρκινγκ κα. Αύριο θα συνεχίσουμε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε χορεύοντας και τραγουδώντας τ’ αγαπημένα μας τραγούδια από τη θεματική της κυκλοφοριακής αγωγής. Παρατηρήσαμε εποπτικό υλικό με διάφορες εικόνες πεζών που διασχίζουν το δρόμο. Συζητήσαμε και επιχειρηματολογήσαμε σχετικά με το ποιες ήταν σωστές και ποιες λάθος-πατήστε εδώ. Έπειτα συμπληρώσαμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας και ζωγραφίσαμε στις σωστές χαρούμενες φατσούλες και στις λάθος λυπημένες-πατήστε εδώ για να βρείτε τις εικόνες. Το υλικό περιέχεται σ’ αυτό το σύνδεσμο.
Έπειτα μελετήσαμε ένα χάρτη μιας μικρής πόλης. Μετρήσαμε τα φανάρια της, τις διαβάσεις της και προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε ποια από τις 3 διαδρομές για το σχολείο είναι η πιο ασφαλής. Δουλέψαμε αρχικά στην ολομέλεια και έπειτα χρωματίσαμε τη διαδρομή και στο χαρτί μας.
Στη συνέχεια, με χορευτικό παιχνίδι σε στεφάνια, χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες των 3 παιδιών και
κάθε ομάδα ανέλαβε να ζωγραφίσει σε χαρτί έναν κανόνα ασφαλούς μετακίνησης των πεζών. Στόχος είναι αύριο να ολοκληρωθεί το δικό μας κόμικ με τους βασικούς κανόνες.
Πρόσφατα σχόλια