3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα- Ρουτίνα σκέψης για τη διαφορετικότητα: Βλέπω, Σκέφτομαι, Αναρωτιέμαι-Κατασκευή: Καπέλο Έλμερ, Τα γυαλιά της διαφορετικότητας, Ελμερογράμματα

Οκτ 202223

Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για τα εργαστήρια δεξιοτήτων του 3ου κύκλου-πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις μέχρι τώρα δράσεις μας, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παίξαμε ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι, όπου αρχικά κατά τη διάρκεια της μουσικής έπρεπε να βαδίζουμε ανάμεσα στους άλλους χωρίς να τους αγγίζουμε, αλλά να περπατάμε όλοι με την ίδια στάση σώματος, σύμφωνα με την εντολή. Οι εντολές ήταν διάφορες, όπως περπατάμε με τα χέρια κολλημένα και να  κοιτάμε μπροστά, με τα γόνατα τεντωμένα, σκυφτοί, τα χέρια στα αυτιά και μετά τεντωμένα μπροστά, κουτσό.

312245806 640473167735851 8989446740069758609 n defaced 312208727 1209698509891229 3004322404987101990 n defaced 312142321 2399960696823414 2888045411212760038 n defaced 312020193 838275237364883 4713249994653592082 n defaced

Έπειτα, η οδηγία άλλαζε και έπρεπε ενώ περπατάμε να φωνάζουμε όλοι δυνατά και ταυτόχρονα το ίδιο, π.χ. : «αααα», «οοοο», «χαχα», «ζιπ ζιπ» κ.α.

312143765 527185498752126 2246892063196140469 n defaced

Στη συνέχεια, αυτός που άγγιζε η κυρία με τα ξυλάκια γινόταν αυτός που θα μας καθοδηγούσε και έπρεπε να κινηθούμε στο χώρο ακριβώς όπως μας πρότεινε αυτός. Αφού γίναμε πολλοί αρχηγοί και όλοι κινούνταν πανομοιότυπα μ’ εμάς, η μουσική σταμάτησε.

312220000 641705337594964 9056622697558086428 n defaced 312310448 1338697196668173 235852244791530000 n defaced

Ξεκίνησε άλλο τραγούδι και αυτή τη φορά έπρεπε ο καθένας να βαδίσει με το δικό του στυλ περπατήματος και να κάνει ό,τι ξεχωριστό θέλει μέχρι να τελειώσει το μουσικό κομμάτι. Με το τέλος λοιπόν, έπρεπε να βρει ο καθένας μια θέση στον κύκλο και να καθίσει ακίνητος σαν άγαλμα με το δικό του μοναδικό τρόπο. Συζητήσαμε πώς νιώσαμε κάθε φορά, δηλαδή όταν έπρεπε να κινηθούμε με τον ίδιο τρόπο, να βγάλουμε τις ίδιες φωνούλες και να είμαστε ίδιοι και πώς όταν ήμασταν πιο ελεύθεροι και ο καθένας πήγαινε με τον δικό του τρόπο. Καταλήξαμε ότι είναι πολύ πιο όμορφο να μην είμαστε όλοι στον κόσμο ίδιοι, αλλά το καλύτερο είναι να είμαστε διαφορετικοί γιατί έτσι περνάμε πιο όμορφα μεταξύ μας, μαθαίνουμε πιο πολλά πράγματα και δε βαριόμαστε ποτέ! Επίσης, τονίσαμε πόσο σημαντικό είναι να σεβόμαστε τον άλλον που είναι διαφορετικός από εμάς και να τον αποδεχόμαστε όπως είναι, γιατί είναι ξεχωριστός όπως κι εμείς!!

312255759 542798054517419 3135123110159465616 n defaced 312310079 5599843796774142 3474911144472373649 n defaced

Έχοντας διάσπαρτα στο πάτωμα πράσινα χαρτιά Α4 και μια μολυβοθήκη πάνω σε κάθε χαρτί, η κυρία χτυπούσε με το ταμπουρίνο κι εμείς έπρεπε να περπατάμε ανάμεσα χωρίς να τα πατάμε και χωρίς να ακουμπάμε ή να μιλάμε στους άλλους. Ο ρυθμός άλλαζε και πηγαίναμε πιο αργά ή πιο γρήγορα κάθε φορά. Με την παύση της μουσικής σταματήσαμε δίπλα στο χαρτί στο οποίο ήμασταν και κάτσαμε δίπλα του.

312245802 5040978972668155 8237831316666928114 n defaced 312147181 409567501209444 8841771089156535868 n defaced 307734974 490245123149025 3151962383407664068 n defaced

Ξεκινήσαμε να ζωγραφίζουμε τι μας έρχεται πλέον στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη «διαφορετικότητα» και εξηγούσαμε στην κυρία αυτό που απεικόνιζε η ζωγραφιά μας (ατομικό ιχνογράφημα). Τα κολλήσαμε όλοι μαζί σε χαρτί του μέτρου και κάναμε ομαδικά το κολλάζ της διαφορετικότητας (εννοιολογικός χάρτης). Παρουσιάσαμε στην ολομέλεια τις ζωγραφιές μας με τις ιδέες μας και χαρήκαμε που διαπιστώσαμε ότι γνωρίζουμε πλέον πιο πολλά πράγματα συγκριτικά με την πρώτη φορά που κάναμε κάτι παρόμοιο. (βλέπε 3ο εργαστήριο, «Οι αρχικές μας ιδέες»).

312108265 442749161296958 4051682285261799373 n 309132666 436610391955017 6562573880405273752 n 312312295 3214981005435865 4025872106388157681 n 278523664 5744903255576179 1847178166762249249 n 312625628 817692995936850 8569073862706640098 n defaced 278523664 510409984274502 8123873079025008209 n 312254573 497576728917543 5869009803531955882 n 311486042 519900782902537 7218503325851535006 n 311946466 1158441924880298 3238668724379490822 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τα καπέλα μεταμφίεσης Έλμερ . Κολλήσαμε τα αυτιά καρδούλες και διπλώσαμε ή τυλίξαμε τις χάρτινες λωρίδες ώστε να φαίνονται σαν προβοσκίδες. Έπειτα, φορώντας τα χορέψαμε το αγαπημένο τραγούδι της παράστασης-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης .

301815999 516263840006099 6163090126991153220 n defaced 297050576 608551084395854 6713202344605040986 n defaced 312276848 1534806040313041 8519039103586561977 n defaced 312257115 452652070293361 4441116581869266308 n defaced 312368776 836585704031644 7977903947624640704 n defaced 311496292 2172795926261084 2448881066485318640 n defaced

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βίντεο με θέμα ένα άτομο με αναπηρία και τις δυσκολίες στη καθημερινή μετακίνησή του. Μας δόθηκε έτσι η ευκαιρία εκτός από το θέμα της αποδοχής να συζητήσουμε και για το θέμα του σεβασμού.

Συζητήσαμε σχετικά με όσα είδαμε οργανώνοντας τη σκέψη μας γύρω από τους άξονες « Βλέπω, σκέφτομαι, αναρωτιέμαι» και οι ιδέες μας καταγράφηκαν στον πίνακα.

312163184 575971860948471 7591575023080496149 n

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ολοκληρώσαμε τις κατασκευές που υπολείπονταν από την Πέμπτη-πατήστε εδώ από τη μέση της ανάρτησης προς το τέλος.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ολοκληρώσαμε τον Έλμερ με την προβοσκίδα που κουνιέται φυσώντας την.

312396243 999949148067121 2321969741490321646 n 312318469 487166556792183 4942886131638876761 n 311937057 1093380371538907 814661001152047345 n

Επίσης βρήκαμε το μονοπάτι του Έλμερ προς την αγέλη του.

312264645 1287037828793374 2114930633496500852 n 304814136 5556034504474673 6870028717325956926 n

Και τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 ολοκληρώσαμε τον Έλμερ στο τρισδιάστατο περιβάλλον του.

20221021 143326 20221021 143330 20221021 144936 20221021 145535 20221021 153734 20221021 153738 20221021 153810 20221021 160616 20221021 165044

Επίσης συμπληρώσαμε φύλλο αξιολόγησης,  τι βλέπω μέσα από τα γυαλιά της διαφορετικότητας. Ποιες αντιπροσωπευτικές εικόνες παρουσιάζονται μπροστά μας.

20221021 153631 20221021 153640 20221021 162947 20221021 162952 20221021 163030 20221021 165029

Τα παιδιά του διευρυμένου ωραρίου ολοκληρώσαμε τα Ελμερογράμματα-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης.

312121399 3214108195566370 519365995292930798 n 310928652 1654620208286872 7938178303702637004 n 312367805 826690298755778 8987516159091496700 n 312375890 784633489295442 3592990921283443878 n 312317498 411110884545049 7115794030235528294 n 312419168 487081003363570 9114323116693828038 n 312366389 858590688642096 2940019322496444972 n 312354910 823548262121557 578601427225957604 n 312364484 2137664633085324 1850873441169553293 n

 

 

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023, 3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα- Ρουτίνα σκέψης για τη διαφορετικότητα: Βλέπω, Σκέφτομαι, Αναρωτιέμαι-Κατασκευή: Καπέλο Έλμερ, Τα γυαλιά της διαφορετικότητας, Ελμερογράμματα    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων