3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα-Ρουτίνες σκέψης για τη διαφορετικότητα-Βίντεο ατόμων με ειδικές ανάγκες- Παρουσίαση διαφορετικών προσώπων-Διαδραστικό παιχνίδι: Δεν έχω χέρια-Παραμύθι: Ο ελέφαντας το κάτι άλλο-Βίντεο, παρουσίαση και παιχνίδι για τα διαφορετικά είδη φυτών και ζώων

Οκτ 202219

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συνεχίζοντας τα εργαστήρια δεξιοτήτων, ασχοληθήκαμε με το περιβάλλον (φύση και ζώα) αναφορικά με τη διαφορετικότητα.

309004481 1162444948003788 6003818900071330338 n 311944268 422722563352179 1820143388329979848 n

Αρχικά, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με λουλούδια που εμφανίζονταν διαδοχικά και παρατηρήσαμε την πληθώρα τους, εντοπίζοντας τις διαφορετικότητα μέσα από τα χρώματα, τα άνθη και τα φύλλα τους.

Παρακολουθήσαμε μια παρουσίαση με θέμα τα είδη των φυτών και κατανοήσαμε τις τρεις κατηγορίες στις οποίες χωρίζονται και μέσα από τις εικόνες εντοπίζαμε ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τους, καθώς και μεταξύ των φυτών της ίδιας κατηγορίας. Πατήστε εδώ για την παρουσίαση.

312319353 781768719568756 1566904162975131446 n 312013249 629462765564049 5026937342265459124 n 311309355 1562936020812374 628507500221802719 n

Παίξαμε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι με λουλούδια και τοποθετούσαμε κάθε στοιχείο στην κατάλληλη ομάδα με βάση τον αριθμό. Πατήστε εδώ για το παιχνίδι.

312113718 1387562748439229 8263686220434886648 n 287039336 2064759833725719 2367175635634967897 n

Συνεχίσαμε με τα ζώα, όπου παρακολουθώντας μια παρουσίαση μέσα από παραστατικές εικόνες, εμείς εστιάσαμε σε συγκεκριμένα σημεία. Έτσι, εντοπίσαμε τα εξωτερικά χαρακτηριστικά τους, τις ανάγκες τους, τις ομοιότητες και διαφορές στα ίδια ζώα μεγαλώνοντας και αλλάζοντας, το κάλυμμα του σώματός τους, την τροφή τους, τις φωλιές τους, αλλά και τα κοινά σημεία όλων σχετικά με την αγάπη και στη φροντίδα που δείχνουν στα μικρά τους. Τέλος, είδαμε πόσο σημαντικά είναι τα ιδιαίτερα χαρίσματα και «ταλέντα» τους, που τα ξεχωρίζουν και τα βοηθούν. Πατήστε εδώ για τις πληροφορίες των ζώων.

311309355 1562936020812374 628507500221802719 n

Παίξαμε ένα παιχνίδι στον διαδραστικό πίνακα, όπου γυρίζοντας τον τροχό κάναμε την αντίστοιχη κίνηση ή στάση του ζώου που μας τύχαινε βλέποντας παράλληλα την εικόνα. Πατήστε εδώ για το παιχνίδι.

312014521 8277589822283406 1413868348509336789 n defaced

 

Τα παιδιά του πρωινού/ολοήμερου τμήματος 2, στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων για τη διαφορετικότητα-πατήστε εδώ να δείτε όλες τις μέχρι τώρα δράσεις μας-επεξεργαστήκαμε εικόνες πολλών διαφορετικών προσώπων. Βρήκαμε τις ομοιότητες και τις διαφορές, συζητήσαμε γι’ αυτές και καταλήξαμε ότι οι ομοιότητες μας εντάσσουν στο είδος των ανθρώπων και οι διαφορές είναι για να ταιριάζουμε-σύμφωνα με το στίχο του τραγουδιού “Δες το αλλιώς”, θα το βρείτε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης. Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το υλικό.

15

Παρακολουθήσαμε την ιστορία του “Ελέφαντα, το κάτι άλλο” και βρήκαμε ομοιότητα με τον αγαπημένο Έλμερ. Ο ελέφαντας, το Κάτι άλλο, είναι κι αυτός πολύχρωμος, πορτοκαλί με χρωματιστές  βούλες. Επεξεργαστήκαμε το υλικό διαδραστικής παρουσίασης με θεματικές που σχετίζονται με το παραμύθι, το οποίο δημιουργήθηκε από την κα Βάνα στην εφαρμογή genialy.

20221019 120522 20221019 122054

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Διαφορετικότητα, Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας και Ένας ελέφαντας το κάτι άλλο

Γνωρίσαμε μέσα από το παρακάτω τραγούδι, που περιέχεται στη διαδραστική παρουσίαση για τον ελέφαντα, το κάτι άλλο, πόσα επαγγέλματα υπάρχουν.

 

Ανακοινώσαμε κι εμείς στην ολομέλεια ποιο επάγγελμα προτιμούμε να κάνουμε όταν μεγαλώσουμε. Δασκάλα και δάσκαλος, αστυνομικός, οδηγός αγώνων αυτοκινήτου, ποδοσφαιριστής, μπαλαρίνα, γιατρός, πυροσβέστης, κατασκευαστής σπιτιών κ.α.

Σε σχέση με την ιστορία του ελέφαντα, το κάτι άλλο και με όλα όσα έχουμε μάθει αυτές τις ημέρες για τον αλληλοσεβασμό και τη διαφορετικότητα, συμπληρώσαμε το πρώτο φύλλο ρουτίνας σκέψης με τίτλο: Χρώμα, σύμβολο, εικόνα. Περισσότερες λεπτομέρειες για τις ρουτίνες σκέψης στα εργαστήρια δεξιοτήτων μπορείτε να βρείτε στο blog της αγαπημένης συναδέλφου Τάνιας Μάνεση, πατώντας εδώ. Αν η διαφορετικότητα είχε χρώμα ποιο θα ήταν, αν ήταν σύμβολο τι θα ήταν, αν ήταν εικόνα ποια θα ήταν. Τα χρώματα που χρησιμοποιήσαμε ήταν ανοιχτά (για τις χαρούμενες σκέψεις) και σκούρα(για τις λυπημένες). Τα σύμβολα πολλά: ζώα διαφορετικά. Οι εικόνες ποικίλες: Διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικά δέντρα, διαφορετικά αυτοκίνητα, ο Έλμερ κ.α.

20221019 122707 20221019 123232 20221019 123237 20221019 124219 20221019 124319 20221019 135850 20221019 135845 20221019 135840 20221019 135836 20221019 134151 20221019 134221 20221019 134304

Το φύλλο είναι δημιουργία της κας Βάνας.

1 7

Στον διαδραστικό πίνακα η κυρία μας έδειξε ένα στιγμιότυπο από ένα βίντεο. Το παρατηρήσαμε μερικά λεπτά και στη συνέχεια με τη βοήθεια της κριτικής μας σκέψης και τους παραλληλισμούς  συμπληρώθηκε το δεύτερο φύλλο ρουτίνας σκέψης. Έπρεπε να μαντέψουμε, με βάση αυτά που βλέπουμε στο στιγμιότυπο και να  καταθέσουμε τι περιμένουμε να δούμε στο βίντεο αυτό. Επίσης ποιος υποθέτουμε μπορεί να είναι ο τίτλος του. Κανένας μας δεν παρατήρησε ότι η κοπέλα της φωτογραφίας δεν έχει χέρια και οι καταγραφές το επιβεβαιώνουν.

Η πρώτη ρουτίνα σκέψης έχει τον τίτλο: “Τίτλοι”

20221019 130541 20221019 130546 20221019 130550 20221019 130556 20221019 130611 20221019 130625 20221019 130637 20221019 130721 20221019 130810 20221019 130824 20221019 130836 20221019 131121 20221019 131137 20221019 131207 20221019 131221

Το ίδιο φύλλο εργασίας συμπληρώσαμε και τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1.

300209871 1540391476399264 7206079626569961184 n 310115996 517963169805023 2826645228763249232 n 311873688 542870377658858 8286944208836673846 n 311890558 916265152689428 6377799217249089063 n 311976127 639754234412329 3820935705376941644 n 312116783 682675909875667 7312766022657618238 n

Το φύλλο είναι δημιουργία της κας Βάνας.

16

Αρκετοί από εμάς μαντέψαμε σωστά ότι πρόκειται για μια μαμά. Το βίντεο όμως είχε θεματική και τίτλο-Maman et handicap- που δεν το φανταστήκαμε.

Εντυπωσιαστήκαμε με τις δυνατότητες της συγκεκριμένης μητέρας όπως και όλων των υπόλοιπων συνανθρώπων μας με ιδιαιτερότητες που μπορούν και κάνουν τα πάντα όπως κι εμείς με αρκετά διαφορετικό τρόπο. Κάποια βίντεο που διαρκούν πολύ δεν τα είδαμε ολόκληρα, παρά μόνο τα στιγμιότυπα που ήταν της θεματικής μας.

Πήραμε το ρόλο των συνανθρώπων μας που δεν έχουν χέρια. Προσπαθήσαμε να τους μιμηθούμε και να κατανοήσουμε τις δυσκολίες τους αλλά και τις επιτυχίες τους. Πώς μπορούμε να πιάσουμε πράγματα και να τα μεταφέρουμε: με το στόμα, με το λαιμό. Τ’ αντικείμενα είχαν εκ των προτέρων απολυμανθεί.

20221019 111255 20221019 111401 defaced 20221019 111415 defaced

Πώς μπορούν και γράφουν, πληκτρολογούν και…… Βγάλαμε το παπούτσι μας και την κάλτσα μας ώστε τα δάχτυλα του ποδιού μας να πάρουν το ρόλο των δαχτύλων του χεριού.

20221019 111851 defaced 20221019 111911 20221019 112847 20221019 112648 20221019 112718 20221019 112040 20221019 113151 20221019 113154 defaced 20221019 113204 defaced

Καθίσαμε στα τραπεζάκια, διαλέξαμε μαρκαδόρο, τον απολυμάναμε και δοκιμάσαμε τη ζωγραφική με το στόμα.

20221019 113451 defaced 20221019 113550 20221019 113557 defaced 20221019 113634 defaced 20221019 113637 defaced 20221019 113709 defaced 20221019 113650 

Οι προσπάθειές μας: Δυσκολευτήκαμε αρκετά και δώσαμε πολλά συγχαρητήρια στους συνανθρώπους μας που με την ειδική εκπαίδευση τα καταφέρνουν περίφημα.

20221019 135226 20221019 135259 20221019 135322

Τον ίδιο πειραματισμό κάναμε και τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1.

312017327 1682183185497316 808059574402577976 n 312316272 851131189392019 4340469510297532925 n defaced 312122482 467380922036677 54766963933781921 n 311483816 1253194385472573 5241760611229027370 n 311288761 1486488191778702 4836811196899064835 n 310623575 789072412386365 2209016065452014849 n 310226633 483873187114994 1122881166177562860 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματο1, δημιουργήσαμε το δικό μας παζλ “Ελμερ”, το οποίο η κυρία θα το πλαστικοποιήσει και θα προστεθεί στα παιχνίδια μας. Το υλικό από εδώ.

312130661 1105768233431118 6053179665245355539 n 312188646 391133173098552 1154008717345258832 n 312122085 825346432223635 7566633125020829371 n

Επίσης συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για το γράμμα Ε,ε. Το φύλλο από εδώ.

312137280 836526944256556 1658920377132348011 n 312188976 908898080081898 8732352296541920208 n311982224 445153201039253 4856639210371349978 n 311238270 2239093686258485 7932577555992880089 n 292351073 1252652558914509 1183356841805992157 n

Παρακολουθήσαμε την ιστορία “Εγώ ο Απίθανος”.

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023, 3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα, Το παιχνίδι| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα-Ρουτίνες σκέψης για τη διαφορετικότητα-Βίντεο ατόμων με ειδικές ανάγκες- Παρουσίαση διαφορετικών προσώπων-Διαδραστικό παιχνίδι: Δεν έχω χέρια-Παραμύθι: Ο ελέφαντας το κάτι άλλο-Βίντεο, παρουσίαση και παιχνίδι για τα διαφορετικά είδη φυτών και ζώων    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων