Τα παιδιά και του πρωινού τμήματος 1 και του πρωινού και ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τη δεύτερη δραστηριότητα του εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο: Συμπερίληψη ,αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα που ξεκινήσαμε εχθές- πατήστε εδώ.
Σήμερα ο σκοπός της δραστηριότητας ήταν η δημιουργία συμβολαίου ομάδας με τις αρετές που πρέπει να διέπουν την ομάδα για τη σωστή λειτουργία της. Θυμηθήκαμε αυτές τις αρετές-δεξιότητες: φιλία, βοήθεια, συνεργασία, ομαδικότητα, μοιρασιά, δημιουργικότητα. Φέραμε παραδείγματα από την καθημερινότητά μας μέσα στην τάξη όταν τις έχουμε βοηθούς και όταν αυτές απουσιάζουν.
Χωριστήκαμε σε ομάδες δύο ατόμων και διαλέξαμε ποιο ζευγάρι φωτογραφιών αρετής-δεξιότητας θα επεξεργαστούμε. Οι φωτογραφίες με τα μοναδικά ανθρωπάκια, της δημιουργίας μας είναι έργα τέχνης του σπουδαίου καλλιτέχνη Keith Haring.
Πάνω από κάθε ζευγάρι φωτογραφιών γράψαμε την ανάλογη αρετή-δεξιότητα.
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τους εαυτούς μας – μέλη της ομάδας μας- που ανεβαίνουμε τα σκαλοπάτια της επιτυχίας σε ό,τι αναλαμβάνουμε γιατί διαθέτουμε αυτές τις αρετές-δεξιότητες.
Τα κομμάτια και της κατασκευής μας και ολόκληρη.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, θα ολοκληρώσουμε τη δραστηριότητα αύριο.
Η εύρεση των εικόνων-έργων του Keith Haring και η σύνδεσή τους με τις αντίστοιχες αρετές-δεξιότητες του εργαστηρίου είναι της κας Βάνας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ασχοληθήκαμε με τη διαφορετικότητα μέσα από την ιστορία του πασίγνωστου παρδαλού ελέφαντα Έλμερ.
Παίξαμε onlone παιχνίδια.
Πατήστε στις εικόνες για να παίξετε.
Επίσης στον διαδραστικό πίνακα της τάξης μας συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας. Πατήστε στην εικόνα.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας τι με κάνει μοναδικό. Ιδέα για το φύλλο από εδώ.
Ακούσαμε το τραγούδι “Εγώ είμαι εγώ”. Η δημιουργία και η επιμέλεια βίντεο είναι της κας Βάνας.
Πρόσφατα σχόλια