Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συνεχίζοντας τις δραστηριότητες μας σχετικά με τα ζώα, ακούσαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι «Οι καλύτεροί μου φίλοι».
Το τραγούδι:
Στη συνέχεια συζητήσαμε σε κύκλο τη σχέση του καθένα μας με τα ζώα και ανταλλάξαμε προσωπικές μας εμπειρίες.
Είδαμε ότι οι περισσότεροι έχουμε και φροντίζουμε κατοικίδια στο σπίτι μας. Έτσι, το μάθανε και οι φίλοι μας και ζωγράφισε ο καθένας το δικό του ζωάκι.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία «Η υπόσχεση – με ερωτήσεις και παιχνίδια».
Το βίντεο περιείχε ενσωματωμένες ερωτήσεις για την κατανόηση του κειμένου και την ευαισθητοποίηση για την προστασία της θαλάσσιας ζωής, καθώς και παιχνίδια εύρεσης προσώπων και αντικειμένων στις εικόνες.
Αφού παρατηρήσαμε κάποιες εικόνες με καλή και κακή συμπεριφορά απέναντι σε διάφορα ζώα, συζητήσαμε για το πώς μπορεί να νιώθουν, ανάλογα με τη συμπεριφορά των ανθρώπων προς αυτά και τί θα έλεγαν τα ίδια αν μπορούσαν να μιλήσουν, μπαίνοντας έτσι στη θέση τους. Στη συνέχεια, συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας με τις συμπεριφορές αυτές, όπου εντοπίζαμε αν είναι σωστές (βάζοντας ν) ή λάθος (βάζοντας Χ). Δώσαμε κι εμείς υπόσχεση, παίρνοντας παράδειγμα από τον ήρωα της ιστορίας μας, ότι «Θα τα φροντίζουμε και θα τα αγαπάμε!!» Οι εικόνες για τη σωστή και λάθος συμπεριφορά από εδώ.
Διαβάσαμε την ιστορία «Ένας για όλους κ όλοι για έναν» και συζητήσαμε για το πόσο ξεχωριστός είναι ο καθένας μας και πόσο σημαντικό είναι να ενωνόμαστε όλοι ως ομάδα και να συνεργαζόμαστε στο πλαίσιο της φιλίας.
Πήραμε ο καθένας από ένα χρωματιστό χαρτί μ’ ένα κομμάτι παζλ, επιλέξαμε έναν φίλο μας (κάναμε δυάδες), είπαμε ένα χάρισμα που πιστεύουμε ότι έχει («Σε τί πιστεύεις ότι είναι καλός ο φίλος σου;;») και τον ζωγραφίσαμε παρέα μ’ εμάς να κάνουμε κάτι που μας αρέσει μαζί.
Έπειτα, έχοντας μπροστά μας τις καρτέλες με τ’ όνομα όχι το δικό μας αλλά αυτή τη φορά του φίλου μας, προσπαθήσαμε στο κομμάτι μας να γράψουμε τ’ όνομα του.
Το κόψαμε και μαζευτήκαμε όλοι γύρω από ένα κόκκινο χαρτόνι, όπου η κάθε ομάδα έβλεπε τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ενωθούν τα δύο κομμάτια της!!
Τέλος, οι ομάδες ενώθηκαν σε μία μεγάλη για να φτιάξουν όλα τα κομμάτια μαζί το παζλ της τάξης μας!! Εκφράζοντας πολλές ιδέες, προέκυψαν δύο τίτλοι και τους γράψαμε, φωνάζοντάς τους όλοι μαζί. Έτσι έγιναν τα δικά μας συνθήματα!!
Στον «απόηχο» της παγκόσμιας ημέρας ζώων, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,διαβάσαμε το βιβλίο «Την ώρα που εσύ κοιμάσαι» των εκδόσεων Α. Α. Λιβάνη. Πατήστε εδώ για τις χθεσινές μας δραστηριότητες.
Θαυμάσαμε την εξαιρετική εικονογράφηση των ζώων. Στη συνέχεια, φτιάξαμε μια αριθμογραμμή από το 1 μέχρι το 10 και με τη βοήθειά της βρήκαμε τις σωστές απαντήσεις στο μαθηματικό ψηφιακό παιχνίδι που ακολούθησε.
Το παιχνίδι είναι δημιουργία της κας Ελένης. Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε.
Παίξαμε ψυχοκινητικό παιχνίδι «Ελέφαντες και πεταλούδες» μέσω του οποίου προσεγγίσαμε τις έννοιες αργά- γρήγορα, δυνατά- σιγανά ( τα παιδιά αναπαριστούσαν το βηματισμό του ελέφαντα ή το πέταγμα της πεταλούδας
Πατήστε στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο τραγούδι.
Στη συνέχεια, περπατήσαμε στο φθινοπωρινό δάσος για να παρατηρήσουμε τα ζώα του και συντονιστήκαμε για να μετακινηθούμε μπροστά και πίσω σύμφωνα με τις οδηγίες του παιχνιδιού. Εκεί στο δάσος τραγουδήσαμε το τραγούδι του φθινοπώρου και ανοίξαμε την ομπρέλα μας. Και επειδή ο καιρός δεν ήταν βροχερός , αποφασίσαμε να την αξιοποιήσουμε με άλλο τρόπο , πιο δημιουργικό.
Πατήστε στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο τραγούδι.
Παίξαμε λοιπόν ομπρελομπάσκετ. Κάθε παιδί, έγραψε το όνομα του σε ένα χαρτί , το τσαλάκωσε ώστε να γίνει μπαλίτσα και ανά ομάδα περπατήσαμε στα όρια του γηπέδου. Με το σύνθημα πετάξαμε τις αυτοσχέδιες μπάλες μας και στο τέλος οι νικητές αποκαλύφθηκαν.
Ολοκληρώσαμε συμπληρώνοντας φύλλο εργασίας προγραφικής άσκησης με κάθετες γραμμές.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ολοκληρώσαμε τ’ όνειρο της γάτας μας ή του σκύλου μας που είχαμε ξεκινήσει εχθές. Πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης για να δείτε.
Αφού ξαναείδαμε τις διαφάνειες από το Μικρό Νηπιαγωγείο…με αγάπη για τα παιδιά, μέσω των φωτογραφιών τι θα έλεγαν αυτά τα ζώα αν μπορούσαν να μιλήσουν, πήραμε ιδέες για τα όνειρα των δικών μας ζώων.
Έτσι και οι δικές μας γατούλες και σκυλάκια ήθελαν τη μανούλα τους, φίλους, νερό, φαγητό πολλή πολλή αγάπη και φιλία.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, επεξεργαστήκαμε βίντεο γνωριμίας με τα διαφορετικά είδη ζώων, τις φωνές τους και τα χαρακτηριστικά τους. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 θα τα επεξεργαστούμε αύριο.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, μετά τη χθεσινή επίσκεψη των ζώων της 3d εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας στην τάξη μας- πατήστε εδώ για να δείτε προς το τέλος της ανάρτησης-ζωγραφίσαμε τα ζωάκια μας στο διαδραστικό πίνακα της τάξης και να κάναμε να παράγουν ήχους και να χορεύουν μέσω της εφαρμογής CHROME MUSIC LAB.
Το χαρήκαμε πολύ.
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: Ζώα-έντομα, Το παιχνίδι| με ετικέτα κατασκευές | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βίντεο-παιχνίδι για την προστασία της θαλάσσιας ζωής, Η υπόσχεση- κατασκευές: Το παζλ της φιλίας, Τ’ όνειρο των ζώων-Online παιχνίδι για το παραμύθι ” Την ώρα που κοιμάσαι”- Εφαρμογή ζωγραφικής με μουσική και κίνηση της Google
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
Πρόσφατα σχόλια