Χόκι, πόκι- Online παιχνίδια αρχικά γράμματα του ονόματός μας-Φύλλο εργασίας: Το όνομά μου, ο εαυτός μου, Πόσο μακρύ ή κοντό είναι τ’ όνομά μου, Μαγικά γράμματα- Κατασκευή: Μαγικός καθρέφτης

Οκτ 20223

Για παιδιά του πρωινού τμήματος 1, η εβδομάδα ξεκίνησε αφού ακούσαμε ακόμα μια φορά το τραγούδι «Αλφαβήτα» από Λάχανα και Χάχανα, ώστε να ξαναθυμηθούμε τα γράμματα.

Παίξαμε ένα ψηφιακό παιχνίδι, τον τροχό των ονομάτων. Ο καθένας μας κρατούσε το αρχικό γράμμα του ονόματός του. Μόλις ο τροχός σταματούσε στο εκάστοτε όνομα, έπρεπε να αναγνωρίσει ο καθένας μας το δικό του, να φωνάξει «το δικό μου!!» ώστε να γίνει παύση, να το δείξει στον διαδραστικό πίνακα και να δείξει στα υπόλοιπα παιδιά το αρχικό του που κρατούσε.

308997867 426713169606822 3682139228510830031 n 309340502 3214661015513793 3282670649068647238 n 309801227 621363686129622 6719430762584467094 n

Έπειτα, έπρεπε να ψάξει σ’ ένα πιάτο ανάμεσα σε άλλα σκόρπια πλαστικά χρωματιστά γραμματάκια ένα ακόμα όμοιο γράμμα. Πολλά παιδιά επιδιώκαμε να βρούμε και το ίδιο χρώμα!! Αυτοί που είχαμε όμοια γράμματα, κάναμε και ομαδούλες μεταξύ μας.

310150207 3346801415553782 627826466954725530 n 309684515 630557971860166 7965119870526399302 n defaced

Πατήστε στην εικόνα για να δείτε τον τροχό.

3

Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο, «Τα ζώα της αλφαβήτου».

Βλέποντας κάθε ζώο το ονομάζαμε, καθώς στο βίντεο ακουγόταν μόνο ο ήχος από το εκάστοτε ζωάκι, λέγαμε το αρχικό του και τη φωνούλα του.

309298491 5525261960861464 6734881726805999103 n 309405282 1524870737980263 5420393298916331695 n defaced 309609565 574974711050924 4080536810641562299 n

Έπειτα, μεταφερθήκαμε στα τραπέζια και παίξαμε «Μαγικά γράμματα»!! Η ιδέα από εδώ.

Χωριστήκαμε σε δυάδες και είχαμε μπροστά μας ένα άσπρο χαρτόνι Α4, όπου δε φαινόταν κάτι με την πρώτη ματιά. (Νωρίτερα για κάθε ομάδα είχαν σχηματιστεί στο κάθε φύλλο τα κεφαλαία γράμματα των ονομάτων των δύο παιδιών με άσπρο λαδοπαστέλ). Αφού έγινε επίδειξη του τρόπου χρήσης για τις νερομπογιές, πήραμε τα πινέλα μας και όπως ζωγραφίζαμε με διάφορα χρώματα της επιλογής μας στο χαρτόνι, σχηματίζονταν «μαγικά» γράμματα!! Έτσι, προσπαθήσαμε να τα αποκαλύψουμε όλα ώστε να εντοπίσουμε ο καθένας μας το δικό μας αρχικό ή/και του ζευγαριού μας. Κάθε αρχικό μας το βρήκαμε 2-3 φορές και το λέγαμε με ενθουσιασμό!!

308908407 656578922488537 4865875221927898717 n 308862582 625838629002140 7213961438445317389 n 308838473 445981621008255 8004588655153574471 n 309276193 804737970675602 6821717484000626462 n 309992685 793146595280481 7701800004194046376 n 310717289 2630192450450038 7392068487783778511 n 309296349 1547784532305968 1984935948127119895 n

Στη συνέχεια, μεταφερθήκαμε στην παρεούλα και κάθε ομάδα παρουσίαζε στις υπόλοιπες τα δικά της «μαγικά» γράμματα.

309611386 1494366907748328 5111548020991840365 n defaced 309449448 873762233511115 9060777913292892442 n defaced 309560448 644121003749908 5663057303865298884 n defaced 308873893 634435058085058 8024382558986562612 n defaced

Έπειτα συζητούσε κρυφά, επέλεγε ένα ζώο που ξεκινάει με ένα από τα δύο γράμματα και το αναπαριστούσε με παντομίμα, μιμούμενη και τον ήχο του ζώου. Τα υπόλοιπα παιδιά προσπαθούσαν να το μαντέψουν, έχοντας τη βοήθεια του αρχικού γράμματος του ζώου, καθώς ήξεραν ότι θα είναι ένα από τα δύο, αφού μόλις τα είχαμε παρουσιάσει!!

309911984 807961257214593 8879831603156218012 n defaced 309650369 1397754073966091 5935848777432952559 n defaced 309401512 1206175853297306 9166291820341206976 n defaced 309569671 5540103116082026 6651481318389975438 n defaced

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,σήμερα καλωσορίσαμε τον καινούριο μήνα και συμπληρώσαμε όλα τα στοιχεία στο ημερολόγιο μας.

308524593 1527903991061052 4880846264559903022 n

Κάναμε γυμναστική χορεύοντας χόκι πόκι.

Εξασκηθήκαμε στ’ αρχικά μας γράμματα με ψηφιακά παιχνίδια.

309997843 915522192765916 8198504943299219354 n 308764823 682547279993271 6298375973289643250 n 309151025 643939210450344 6658926069673443278 n defaced

Τα παιχνίδια, δημιουργίες της κας Ελένης. Πατήστε στις εικόνες για να παίξετε.

2

 

1

Στα πλαίσια της θεματικής «Το όνομά μου, ο εαυτός μου» ,παρατηρήσαμε σε καθρέφτη τα βασικά εξωτερικά χαρακτηριστικά του προσώπου μας και συμπληρώσαμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

309308748 494498342286805 121475840231535788 n defaced 309511496 799846761163996 4448762832829210454 n

Το φύλλο εργασίας, δημιουργία της κας Ελένης.

1

Παίξαμε ομαδικό παιχνίδι μίμησης, « Ο καθρέφτης», στο οποίο ένας μαθητής κάτω από το πανί παίρνει μια πόζα και μόλις αποκαλυφθεί όλοι οι υπόλοιποι πρέπει να αντιγράψουν ακριβώς την ίδια στάση του σώματος.

309524414 642135394072877 6635801650995495006 n defaced 309654699 1033370310690366 4705269749667042487 n defaced 309856591 563930185423093 5501171924293927515 n defaced

Τέλος, στο εργαστήρι μας φτιάξαμε μαγικούς καθρέφτες για να βλέπουμε τον εαυτό μας με τα δικά μας μάτια. Χρησιμοποιήσαμε χαρτόνι, αλουμινόχαρτο και άφθονες πούλιες και έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να εξασκήσουμε τη λεπτή μας κινητικότητα.

308972562 1176064016339322 2091546990813618821 n 309573173 2483456988461829 7950610519700388869 n 310150207 410602634376525 8256234720227336578 n

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ασχοληθήκαμε με μαθηματικές δραστηριότητες σε σχέση με τ’ όνομά μας. Πόσο μακρύ ή πόσο κοντό είναι σε σχέση με τον αριθμό των γραμμάτων που περιέχει. Αφού επεξεργαστήκαμε υλικό παλαιότερων αναρτήσεών μας για τις έννοιες του μακρύ-κοντό-πατήστε εδώ και εδώ για να τις δείτε στη μέση περίπου των αναρτήσεων-κυκλώναμε τ’ αντίστοιχα  αντικείμενα στο διαδραστικό μας πίνακα ανάλογα με τις έννοιες που μας έλεγε η κυρία.

20221003 153824 20221003 153911 20221003 154326 20221003 155050 20221003 154555 20221003 154634 20221003 155246 20221003 155539

Στη συνέχεα πήραμε τις καρτέλες των ονομάτων μας και μαρκαδόρους. Κάθε μαρκαδόρος αντιστοιχούσε σένα γράμμα του ονόματός μας. Μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει τ’ όνομά μας και πόσους μαρκαδόρους θα χρησιμοποιήσουμε. Π.χ. Φώτης=5 γράμματα=5 μαρκαδόροι. Τους βάλαμε στη σειρά και παρακολουθήσαμε το μέγεθος του ονόματός μας.

20221003 151303 20221003 151305 20221003 151337 20221003 151341 20221003 151449

Όμως έτσι δεν μπορούσαμε να εκτιμήσουμε ποιο ή ποια ονόματα είναι τα πιο μακριά και τα πιο κοντά. Τα τοποθετήσαμε το ένα κάτω από το άλλο.

20221003 150956 20221003 150936

Στην αριθμογραμμή μας είδαμε ποιος περιέχει τα περισσότερα στοιχεία, ποιος έχει τα αμέσως λιγότερα κλπ. Τα τοποθετήσαμε στην σειρά και

20221003 150932

τα καταγράψαμε σε πίνακα. Ο Μιχαήλ Άγγελος έχει το πιο μακρύ όνομα και το πιο κοντό το διεκδικούμε η Βάσια, ο Νίκος, ο Χάρης και ο Φώτης.

20221003 151953 20221003 152047 310297635 1290726751714885 5184173731413600331 n 20221003 152202 309983231 661656755195955 5886558014911109975 n  20221003 152902 20221003 152902 309925994 476517627735365 7112527961433876542 n 309948471 3375826572649116 4106549497322931670 n 20221003 153304 20221003 153314

Ο πίνακας, δημιουργία της κας Βάνας, σε εκτύπωση Α3.

2

Φεύγοντας πήραμε και τα σουπλά  του ονόματός μας-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης– γεμάτοι περηφάνια για τον κόπο μας.

20221003 160245 defaced 20221003 160148 defaced 20221003 160117 defaced 20221003 160050 defaced 20221003 160022 defaced 20221003 155950 defaced

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, διακόσμησαν και το αρχικό τους γράμμα γράφοντας και τ’όνομά τους.

309931042 2751400568330504 8658979052540098045 n 310039042 424575466481373 1652613926181782803 n 310243652 915609372735999 6921644478974413463 n

 

από κάτω από: το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου, Το παιχνίδι| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χόκι, πόκι- Online παιχνίδια αρχικά γράμματα του ονόματός μας-Φύλλο εργασίας: Το όνομά μου, ο εαυτός μου, Πόσο μακρύ ή κοντό είναι τ’ όνομά μου, Μαγικά γράμματα- Κατασκευή: Μαγικός καθρέφτης    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων