Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, έχοντας μπροστά μας το βιβλίο «Αλφαβητάρι με γλωσσοδέτες» του Ευγένιου Τριβιζά,
σηκωνόταν ο καθένας μας όταν η σελίδα γυρνούσε στο αρχικό μας γράμμα και το δείχναμε στον πίνακα, προσπαθώντας να βρούμε όλα τα σημεία που επαναλαμβανόταν μέσα στο κείμενο. Αφού ακούγαμε τον γλωσσοδέτη, παρατηρούσαμε την εικόνα που τον συνόδευε και εντοπίζαμε ποια άλλα πράγματα που ξεκινούν από το εκάστοτε γράμμα, εκτός από το βασικό θέμα του γλωσσοδέτη. Στη συνέχεια, απαντούσαμε σε ερωτήσεις στις οποίες η σωστή λέξη ήταν αυτή που ξεκινούσε από το αρχικό μας. Στη μια περίπτωση η απάντηση βρισκόταν στην ίδια την εικόνα, ενώ στην άλλη δίνονταν τρεις εναλλακτικές απαντήσεις, από τις οποίες μόνο η μία ξεκινούσε από το ζητούμενο γράμμα. Έτσι, το βρίσκαμε και το δείχναμε στη λέξη. Τα παιδιά που είχαμε το ίδιο αρχικό σχηματίζαμε ομάδες και συνεργαζόμασταν για να βρούμε όλες τις απαντήσεις, αλλά κάναμε και ερωταπαντήσεις μεταξύ μας!!
Γίναμε πριγκίπισσες και ιππότες και ξεκινήσαμε τη δημιουργία του κάστρου του ονόματός μας. Αρχικά, εξασκηθήκαμε στη χρήση του ψαλιδιού μέσω της κοπής γραμμών και μοτίβων που επιλέγαμε ανάμεσα σε διάφορα χαρτιά γλασέ σε χρώμα καφέ. Έτσι, ακολουθήσαμε τις γραμμές, κόψαμε σε μικρά κομματάκια και τα κολλήσαμε φτιάχνοντας την πύλη του κάστρου.
Τα μοτίβα κοπής.
Στη συνέχεια, αφού επιλέξαμε ένα ή δύο χρώματα, ψάξαμε μέσα σ’ ένα πιατάκι το κουτάκι με το αρχικό του ονόματός μας στα χρώματα της επιλογής μας. (Υπήρχαν όλα τα κεφαλαία γράμματα της αλφαβήτας σε δέκα χρώματα το καθένα). Τα κολλήσαμε στους δύο πύργους του κάστρου. Η ιδέα του κάστρου από εδώ.
Τέλος, ζωγραφίσαμε όποιον ή ό,τι θέλαμε να μένει μέσα στο κάστρο μαζί μας.. Τη Δευτέρα, θα συνεχίσουμε για να το ολοκληρώσουμε!!
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σήμερα συνεχίσαμε την ιστορία του τριγωνομικρούλη και μάθαμε ότι καθένας μας έχει τη δική του αξία, τα δικά του στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν και τον κάνουν μοναδικό και δε χρειάζεται να μοιάσουμε σε κανένα άλλο.
Τραγουδήσαμε το τραγουδάκι της ιστορίας « Εγώ είμαι εγώ».
Μάθαμε πώς να φτιάχνουμε χάρτινο τρισδιάστατο τριγωνομικρούλη σε λίγα βήματα ( ορθογώνιο – τετράγωνα – τρίγωνα -χωνάκια – ρόμβοι) .
Εδώ, μάθε πως θα φτιάξεις στο σπίτι ,δακτυλόκουκλα τριγωνομικρούλη.
Συνεχίσαμε με το παιχνίδι που μας έμαθε ο μικρός μας ήρωας, τη «Σκάλα της περηφάνειας». Κάθε παιδί έλεγε δυνατά τουλάχιστον 3 στοιχεία στα οποία είναι πολύ καλό και για το οποίο είναι υπερήφανο . Για κάθε στοιχείο ανεβαίνει και ένα σκαλοπάτι στη σκάλα . Στο τελευταίο βάθρο φωνάζαμε το σύνθημα του τριγωνομικρούλη « Εγώ, είμαι εγώ και είμαι μοναδικός!»
Είμαι μοναδικός.
Ολοκληρώσαμε με εργαστήρι κατασκευής του εαυτού μας με θέμα «αγαπώ και πιστεύω στον εαυτό μου και πάω ψηλά».
Συμπληρωματικά, στα πλαίσια της εξοικείωσης μας με το όνομά μας ,μας συμπληρώσαμε το ακόλουθο φύλλο εργασίας.
Πρόσφατα σχόλια