Βίντεο για την αλφαβήτα- Γράμματα με σύρμα πίπας- Κατασκευή: Αρχικό γράμμα με την τεχνική pop art, Σουπλά με το αρχικό μου γράμμα

Σεπ 202228

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, καλωσορίσαμε την καινούρια μας συμμαθήτρια παίζοντας το παιχνίδι γνωριμίας με το μπαλάκι καθισμένοι σε κύκλο. Αφού αυτή ξεκίνησε λέγοντας το όνομά της, ο καθένας μας κυλούσε το μπαλάκι και σε όποιον έφτανε έλεγε το όνομά του και κυλούσε την μπάλα στον επόμενο. Έτσι έγιναν οι πρώτες συστάσεις!

308274843 798774841174842 5426297093643661967 n 308449032 458892702875473 8078378730316405332 n 308155136 838703837287079 6307888132862532025 n

Μαζί με το τερατάκι μας- πατήστε εδώ για να δείτε– ακούσαμε το τραγούδι «Αλφαβήτα – Λάχανα και Χάχανα» και βρίσκαμε μέσα τα αρχικά μας.

308793522 471155234949247 3915976753319169389 n 309295834 1177398696144960 8439787242211141120 n 308042143 1247587856035957 9154664534791173249 n

Το τραγουδήσαμε όλοι μαζί.

Παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο με το ελληνικό αλφάβητο αλλά και το φωνητικό άκουσμα των γραμμάτων (φωνούλες). Περιέχονται και λέξεις παράδειγμα για το κάθε γράμμα. Κάθε φορά επαναλαμβάναμε.

309039727 463351965830197 8981562991372321740 n 308723530 491031772634572 8476372176672328987 n 308658104 816425273042289 2940414101226049700 n

Το βίντεο.

Αναζητήσαμε και ξεχωρίσαμε τα αρχικά μας, φτιαγμένα από σύρμα πίπας, ανάμεσα σε σκόρπια γράμματα πάνω σε μπλε χαρτί του μέτρου και παίξαμε ένα παιχνίδι. Αρχικά έπρεπε να πιάσουμε το αρχικό μας με ένα μανταλάκι (κάθε γράμμα με το αρχικό μας υπήρχε περισσότερες φορές και επιπλέον υπήρχαν και γράμματα που δεν αντιστοιχούσαν σε κανένα αρχικό). Αφού καταφέρναμε να το τσιμπήσουμε, το ρίχναμε στο πιατάκι και το προφέραμε. Στη συνέχεια, έπρεπε να κάνουμε το αντίθετο, δηλαδή να το μεταφέρουμε με το μανταλάκι από το πιατάκι πίσω στο μπλε χαρτόνι. Αυτό αποδείχτηκε λίγο δύσκολο, καθώς έπρεπε χωρίς να ακουμπήσουμε με το χέρι να βρούμε το γράμμα μας το οποίο μπορεί να ήταν κάτω από άλλα και να το πιάσουμε με το μανταλάκι, κάτι το οποίο κάποιες φορές δεν ήταν δυνατό με την πρώτη. Έτσι εξασκήσαμε αρκετά τη λεπτή μας κινητικότητα. Τέλος, τσιμπώντας το, το αφήσαμε μέσα στο μανταλάκι και μεταφερθήκαμε μ’ αυτό στα τραπέζια.

308649287 5710006725727147 1985701278688615184 n 308256987 2888387654797844 3713902616608760458 n 307302461 409803471327657 2231624317755203439 n 308143555 1130135557928721 6763835810715908989 n 307311538 496340128706955 6744512150246843262 n 308265713 777252926880190 8128713178177545350 n

Στη συνέχεια, πήραμε ένα άσπρο φύλλο και το κρεμάσαμε πάνω του. Σκεφτήκαμε και φτιάξαμε μια ζωγραφιά όπου υπήρχε ένα ή περισσότερα πράγματα που ξεκινούσε με το αρχικό μας. Το κατονομάζαμε, το έγραφε η κυρία κι εμείς βλέποντας το γράμμα μας με το σύρμα πίπας, το αντιγράφαμε πάνω στο χαρτί. Κάποιοι ξέραμε να γράφουμε όλο το όνομά μας, στους υπόλοιπους το συμπλήρωνε η κυρία, καθώς είναι κάτι που θα μάθουμε σε επόμενες δραστηριότητες.

307764244 5450335368415272 2948887891554047853 n 308113545 1067706477279458 4966781143287813943 n 308298050 465574595614070 7902878524022824795 n 308365265 652366352880945 4469279165600696284 n 308470793 621538059679069 902529163398747044 n

Η εργασία μας.

307258658 5288677494514720 679589824151441170 n 307636757 655141436027903 3225258449023277199 n 307830519 900065544303600 5876575154714383471 n 308025206 853354695861336 2843158596860359933 n 308225361 3150070345245187 5374228143503877969 n 309238120 8026326484104028 8216325566573802811 n 309348449 637231841267768 2219669817899426124 n 309615811 1736135660081585 5819142143462335024 n 307589679 409367851275501 7120042061909099279 n

Γυμναστήκαμε και παίξαμε το παιχνίδι «Ρίξε το ζάρι!», όπου με βάση τον αριθμό που μας έβγαζε το ζάρι κάθε φορά, ανατρέχαμε στον πίνακα αναφοράς με τις εντολές, που ήταν αναρτημένος μπροστά μας στο καβαλέτο. Αναγνωρίζαμε τον αριθμό και την αντίστοιχη κίνηση – άσκηση και την εκτελούσαμε όλοι μαζί!! Οι ασκήσεις από εδώ.

308814769 807593373609835 7338614219631001045 n 309369383 3372061179697872 3544805808241187199 n 308680668 789213869074547 6134753526370059067 n defaced 307912073 777389856852873 798703073121039283 n defaced

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σήμερα επεξεργαστήκαμε περισσότερο τα γράμματα του ονόματος μας . Αρχικά, γνωρίσαμε κάποια από τα μουσικά όργανα του σχολείου (κυρίως κρουστά) και με τη βοήθειά τους μάθαμε πόσα γράμματα έχει το όνομά μας.

309508232 803071554314072 4250271348521724771 n

Διαλέγαμε το αγαπημένο μας μουσικό όργανο και το χτυπούσαμε τόσες φορές όσες και τα γράμματά μας.

307371204 562978912296004 2070974348180906442 n defaced 309344826 1709239909437419 1415877588843248322 n defaced

Έπειτα ολοκληρώσαμε το χθεσινό εργαστήρι-πατήστε εδώ στη μέση της ανάρτησης– με το αρχικό μας σε στυλ pop art.

308017847 2138107463039739 871613398634989195 n defaced 308755223 1297562094396758 753877011747559324 n 308694939 490729532661401 3515318719184965549 n 308738033 1804327106584003 4635182243191698772 n

Συνεχίσαμε φτιάχνοντας μια αριθμογραμμή με αφρώδη πλακάκια και μετά πηδούσαμε σε τόσα πλακάκια όσα και τα γράμματα μας.

307926317 5561383417257448 7999091134357092440 n 308098768 2169382816576054 514506900119786441 n 308379431 831903487998473 5356299090341830947 n defaced 308776358 5390908654297173 4513403953325203312 n 309040765 1450299635475357 870728213472276140 n

Στο τέλος αφήναμε τις καρτέλες μας στον αντίστοιχο αριθμό.

307408214 1145085026422748 6922362675085591550 n 307883295 816714709354422 7771249334557995465 n 308335572 1039294993354898 7716698335938697671 n 309331434 788678215733465 3588469576138433835 n 308021611 1241036920009038 4725221027812147461 n 308342292 420606800195738 5071845245150828095 n

Ποιοι συμμαθητές μου έχουν τον ίδιο αριθμό γραμμάτων; Ποιος από την τάξη έχει τα περισσότερα;

Έπειτα εξασκηθήκαμε στη σειρά των γραμμάτων του ονόματος μας με σημείο αναφοράς την καρτέλα μας. Συμπληρωματικά ,ξεκινήσαμε να παρακολουθούμε και ένα διασκεδαστικό εκπαιδευτικό βίντεο με τα γράμματα της αλφαβήτου και μικρές ιστορίες που τις επεξεργαζόμαστε ανακαλύπτοντας και άλλες λεξούλες από τα αντίστοιχα γράμματα (το βίντεο θα το παρακολουθούμε τμηματικά λόγω μεγάλης διάρκειας).

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ξεκινήσαμε τη δημιουργία σουπλά με το αρχικό μας γράμμα, τ’ όνομά μας και διακοσμητικά στοιχεία. Μόλις ολοκληρωθεί θα το πάρουμε στο σπίτι προς χρήση και ενθύμιο.

Αρχικά κόψαμε το αρχικό μας γράμμα.

20220928 134039 20220928 134823 20220928 135807 20220928 135943

Με τέμπερες και σφραγίδα την παλάμη μας, την τυπώσαμε σε χαρτί.

20220928 150038 20220928 150140 307426879 3249191801995470 4533467734912909994 n 20220928 150223 20220928 154822

Στη συνέχεια  κόψαμε χρωματιστές καρδιές και διακοσμήσαμε άσπρες.

307641079 598844221968336 844942140116601290 n 20220928 154526 308061479 1206431166583487 1143335579272420585 n 308935363 430622855638299 8256530113350866609 n

Σε χρωματιστό χαρτόνι γράψαμε τ’ όνομά μας, με τη βοήθεια της καρτέλας μας και το διακοσμήσαμε με αγαπημένα μας σχέδια.

307861138 465905945586404 769146754526714002 n 308114621 1016316679143133 5932650735680819922 n 309218848 1105054023470496 5396977439042774103 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, παίξαμε κινητικό παιχνίδι εξάσκησης ισορροπίας, λεπτής και αδρής κινητικότητας με τη χρήση χάρτινων ποτηριών και μικρών μπαλών. Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες. Το κάθε μέλος κρατούσε με το ένα χέρι το ποτήρι που είχε τοποθετηθεί η μπάλα. Έπρεπε να διανύσουμε μια απόσταση χωρίς να μας πέσει το μπαλάκι. Απέναντι από τις ομάδες στεκόταν ένα μέλος που κρατούσε καλαθάκι μέσα στο οποίο έπρεπε να ρίξουμε το μπαλάκι και να ξαναγυρίσουμε στην αρχική μας θέση. Όταν όλα τα μπαλάκια είχαν τοποθετηθεί στο αντίστοιχο καλάθι το παιδί που το κρατούσε, έπρεπε να γεμίσει τα ποτήρια της ομάδας του με αυτά. Όποια ομάδα ολοκλήρωνε πρώτη ήταν και η νικήτρια.

Οι ομάδες μας ήταν: 1η= Λατρεμένη, 2η= Αγαπημένη. Το παιχνίδι έληξε με ισοπαλία.

20220928 125721 defaced 20220928 125747 defaced 20220928 125846 defaced

 

 

 

 

 

από κάτω από: το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βίντεο για την αλφαβήτα- Γράμματα με σύρμα πίπας- Κατασκευή: Αρχικό γράμμα με την τεχνική pop art, Σουπλά με το αρχικό μου γράμμα    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Αρχείο

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή



Αντίστροφη μέτρηση μέχρι τα Χριστούγεννα

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Βάνα Μπουλτή

Translate



Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων