Εργαστήρια Δεξιοτήτων:4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο “STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική”-Βίντεο, τραγούδια, αφίσα,online παιχνίδια για τον κύκλο του νερού-Παιχνίδι: Συννεφοδιαδρομές

Μάι 202210

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, κάναμε εισαγωγή στα εργαστήρια του 4ου θεματικού κύκλου: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο “STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική”.

Μέσα από αρκετά βίντεο και τραγούδια γνωρίσαμε τον κύκλο του νερού που είναι η αιτία της δημιουργίας των σύννεφων, της βροχόπτωσης και χιονόπτωσης.

DSC09090

Τα βίντεο που αξιοποιήσαμε.

Επίσης μέσα από τα παρακάτω τραγούδια αναγνωρίσαμε τα στάδια εξέλιξης του κύκλου του νερού.

Γνωρίσαμε τα 3 βασικά στοιχεία της φύσης που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία του κύκλου του νερού: 1) ήλιος, 2)νερό και 3)αέρας. Μέσα από υλικό του Kindergarten stories γνωρίσαμε τις ονομασίες των φαινομένων που συμμετέχουν στον κύκλο του νερού. Εξάτμιση-η αλλαγή κατάστασης του νερού από υγρό σε αέριο λόγω της θέρμανσής του από τον ήλιο, Συμπύκνωση-η δημιουργία σύννεφων από τους υδρατμούς, Βροχόπτωση, Συγκέντρωση-όταν το νερό με τη μορφή βροχής ή χιονιού επιστρέφει ξανά στη γη.

8

Τα φύλλα εργασίας, υλικό  από τον παραπάνω σύνδεσμο, τα αξιοποιήσαμε ηλεκτρονικά. Η κα Βάνα τα τροποποίησε ανάλογα με τις ανάγκες  του μαθήματος μας.

DSC09091 DSC09092 DSC09093 DSC09095 DSC09096 DSC09098 DSC09099 DSC09100 DSC09101 DSC09103 DSC09104 DSC09105

Τα φύλλα εργασίας διαμορφωμένα από την κα Βάνα.

1 5   2 1

Παίξαμε online παιχνίδια με τις επιστημονικές ορολογίες των φαινομένων.

DSC09110 DSC09109 DSC09106 DSC09107

Πατήστε στις εικόνες.

1  2

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας.

DSC09149 DSC09150

Το φύλλο εργασίας, λίγο τροποιημένο, θα το βρείτε στον παραπάνω σύνδεσμο.

3   4

Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και με υλικά της τάξης μας δημιουργήσαμε πίνακα αναφοράς -αφίσα για τον κύκλο του νερού και στολίσαμε την τάξη μας.

DSC09118 DSC09119 DSC09120 DSC09121 DSC09122 DSC09125 DSC09126 DSC09127 DSC09128 DSC09129 DSC09130 DSC09131 DSC09133 DSC09134 DSC09135 DSC09151

Προγραμματίσαμε την beebot μας, σε ρόλο σταγόνας στη θάλασσα, να συναντήσει το σύννεφο και να ξαναγυρίσει σαν βροχή πάλι στη θάλασσα.

DSC09136 DSC09137 DSC09138 DSC09139 DSC09140 DSC09141 DSC09142 DSC09143 DSC09144 DSC09146 DSC09147 DSC09148

Τέλος, ανά δυάδες, πήραμε το ρόλο του αέρα και φυσήξαμε το σύννεφό μας ώστε να συναντήσει το άλλο σύννεφο στο τέλος της διαδρομής. Νικητής ήταν αυτός που πρώτος, με το φύσημα, θα έφερνε το σύννεφο πάνω στο τελικό.

1 1 2 1 3 1 4

Ένα δείγμα του παιχνιδιού μας με τεχνική επεξεργασία της κας Βάνας.

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022:4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο "STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδ, Το νερό, Το παιχνίδι| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων:4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο “STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική”-Βίντεο, τραγούδια, αφίσα,online παιχνίδια για τον κύκλο του νερού-Παιχνίδι: Συννεφοδιαδρομές    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων