Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, κάναμε εισαγωγή στα εργαστήρια του 4ου θεματικού κύκλου: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο “STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική”.
Μέσα από αρκετά βίντεο και τραγούδια γνωρίσαμε τον κύκλο του νερού που είναι η αιτία της δημιουργίας των σύννεφων, της βροχόπτωσης και χιονόπτωσης.
Τα βίντεο που αξιοποιήσαμε.
Επίσης μέσα από τα παρακάτω τραγούδια αναγνωρίσαμε τα στάδια εξέλιξης του κύκλου του νερού.
Γνωρίσαμε τα 3 βασικά στοιχεία της φύσης που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία του κύκλου του νερού: 1) ήλιος, 2)νερό και 3)αέρας. Μέσα από υλικό του Kindergarten stories γνωρίσαμε τις ονομασίες των φαινομένων που συμμετέχουν στον κύκλο του νερού. Εξάτμιση-η αλλαγή κατάστασης του νερού από υγρό σε αέριο λόγω της θέρμανσής του από τον ήλιο, Συμπύκνωση-η δημιουργία σύννεφων από τους υδρατμούς, Βροχόπτωση, Συγκέντρωση-όταν το νερό με τη μορφή βροχής ή χιονιού επιστρέφει ξανά στη γη.
Τα φύλλα εργασίας, υλικό από τον παραπάνω σύνδεσμο, τα αξιοποιήσαμε ηλεκτρονικά. Η κα Βάνα τα τροποποίησε ανάλογα με τις ανάγκες του μαθήματος μας.
Τα φύλλα εργασίας διαμορφωμένα από την κα Βάνα.
Παίξαμε online παιχνίδια με τις επιστημονικές ορολογίες των φαινομένων.
Πατήστε στις εικόνες.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας, λίγο τροποιημένο, θα το βρείτε στον παραπάνω σύνδεσμο.
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και με υλικά της τάξης μας δημιουργήσαμε πίνακα αναφοράς -αφίσα για τον κύκλο του νερού και στολίσαμε την τάξη μας.
Προγραμματίσαμε την beebot μας, σε ρόλο σταγόνας στη θάλασσα, να συναντήσει το σύννεφο και να ξαναγυρίσει σαν βροχή πάλι στη θάλασσα.
Τέλος, ανά δυάδες, πήραμε το ρόλο του αέρα και φυσήξαμε το σύννεφό μας ώστε να συναντήσει το άλλο σύννεφο στο τέλος της διαδρομής. Νικητής ήταν αυτός που πρώτος, με το φύσημα, θα έφερνε το σύννεφο πάνω στο τελικό.
Ένα δείγμα του παιχνιδιού μας με τεχνική επεξεργασία της κας Βάνας.
Πρόσφατα σχόλια