Σήμερα και τα δύο πρωινά τμήματα δεχτήκαμε τους φοιτητές του ΤΕΑΠΗ( Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία) για την πρακτική τους άσκηση. Στα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, οι φοιτητές ασχολήθηκαν με το θέμα: ” Φως και σκιά”.
Αξιολογήσαμε τη δράση μας στα πλαίσια συνολικής διάρκειας 2 διδακτικών ωρών.
Ανοίξαμε από το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης μέχρι τις διακοπές του Πάσχα, δημιουργία της κας Τάνιας,3 παραθυράκια: το 9, το 10 και το 11. Πατήστε στην εικόνα.
Κατασκευάσαμε καλαθάκι με αυγά.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε τα πατρόν και τις οδηγίες της κατασκευής.
Ξεκινήσαμε την κατασκευή με θέμα την πασχαλιά.
Κινηθήκαμε με τις οδηγίες των 2 τροχών με θέμα πασχαλινό. Πατήστε στις εικόνες.
Οι τρεις πρώτες διδακτικές ώρες για τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 ήτα αφιερωμένες στις δραστηριότητες των φοιτητών. Τ’ αντικείμενα αφόρμησης ήταν δυο φωτογραφικές μηχανές (η μια ψηφιακή και η άλλη Polaroid).
Πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες προφορικού λόγου, αναπαράστασης, πειραματισμού, αξιολόγησης και ολοκλήρωσαν με κατασκευή αφίσας.
Συνεχίσαμε με δραστηριότητες στα πλαίσια της θεματικής του Πάσχα. Ξεκινήσαμε να κατασκευάζουμε τις κοτούλες μας.
Ανακαλέσαμε πληροφορίες από το βιβλίο που γνωρίσαμε την Παρασκευή και
επεξεργαστήκαμε αγιογραφίες από την παρουσίαση, δημιουργία της κας Ελένης, που έχουμε γνωρίσει σε προηγούμενα μαθήματά μας.
Τέλος, γίναμε αγιογράφοι φιλοτεχνώντας σε ομαδική εργασία τον μυστικό δείπνο.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων δημιουργήσαμε κάδρο με πασχαλινό περιεχόμενο: “Η κότα του Πάσχα”.
Επίσης βάψαμε τους σταυρούς μας από αβγοθήκες που θα ολοκληρώσουμε αύριο.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ακούσαμε και επεξεργαστήκαμε το παραμύθι “Αυγό ποιο αυγό;” δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη σοβαρότητα του ψέματος. Ήταν άραγε το ψέμα των μικρών κοτόπουλων αθώο;
Επίσης ακούσαμε 2 τραγούδια με θέμα την κότα.
Τιτίνα , η κότα
Η κότα τατατα
Τέλος ξεκινήσαμε να βρίσκουμε ποιος λέει τη σωστή ευχή “ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ” αξιοποιώντας το υλικό της παρακάτω παρουσίασης το οποίο θα ολοκληρώσουμε αύριο.
Πατήστε στην εικόνα.
Πρόσφατα σχόλια