Πραγματοποιήθηκε και δραστηριότητα Αγγλικών. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο να τη δείτε.
Happy Valentine’s day
Σήμερα, ημέρα αγάπης τα παιδιά και των δύο τμημάτων ασχοληθήκαμε με δραστηριότητες αγάπης. Η αγάπη και όλες οι εμπλεκόμενες μ’ αυτήν έννοιες είναι καθημερινά ενταγμένες στο πρόγραμμά μας. Μάλιστα το θέμα της αγάπης το είχαμε δουλέψει εκτενώς και στο πλαίσιο του Δέντρου της Ευγένειας από το πρόγραμμα e-twinning στο οποίο συμμετέχουμε- πατήστε εδώ και εδώ.
Θυμηθήκαμε την ιστορία του Ραφτάκου των Λέξεων και κάναμε το παρακάτω φύλλο εργασίας από εδώ:
Πατώντας στην εικόνα θα μεταβείτε στον σύνδεσμο του blog της κας Τάνιας από την οποία πραγματοποιήσαμε τις παρακάτω δραστηριότητες: την κατασκευή στο 8, το 12, από το 13, το 14, την ακροστιχίδα του 15, θυμηθήκαμε “Το Δέντρο που Έδινε” στο 16, το 17 και το 19.
Από τον παραπάνω σύνδεσμο παρακολουθήσαμε τα παρακάτω βίντεο για την αγάπη.
Κατασκευάσαμε το ανθρωπάκι-καρδούλα που θα βρείτε στον παραπάνω σύνδεσμο.
Σήμερα ξεκινήσαμε με επανάληψη στο γράμμα Φ παίζοντας ψηφιακό παιχνίδι και συμπληρώνοντας το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε.
Το φύλλο εργασίας και το παραπάνω παιχνίδι για το Φ, φ από εδώ:
Παρακολουθήσαμε βίντεο για το γράμμα.
Στη συνέχεια διαβάσαμε την ιστορία « Συγνώμη» όπου δυο ζωάκια φίλοι τσακώθηκαν με κίνδυνο να « χαλάσει» η φιλία τους. Συζητήσαμε σχετικά με τις αποφάσεις και τα συναισθήματα των ηρώων.
Στο τέλος κατασκευάσαμε ραγισμένες καρδιές φιλίας που τις ξανά κολλήσαμε με την μαγική λέξη « συγνώμη». Αξιοποιήσαμε την τεχνική του διπλώματος για να δημιουργήσουμε τυχαίες «ρωγμές» στην καρδιά και στη συνέχεια τις ξεδιπλώσαμε και τις χρωματίσαμε για να γίνουν και πάλι δυνατές.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε για την αγάπη, το πιο γλυκό συναίσθημα που περικλείει όλες τις ευγενικές έννοιες: καλοσύνη, σεβασμός, ομόνοια, αλληλοστήριξη και βοήθεια. Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Το Τικ και το Τακ” που αναφέρεται σε μια πονεμένη καρδιά, μετά από τσακωμό 2 φίλων, που δεν χτυπά και με τους δύο ήχους αλλά μόνο με τον έναν.
Ακούσαμε και το τραγούδι του.
Στη συνέχεια τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 πειραματιστήκαμε με τις 2 καρδιές, την υγιή γεμάτη αγάπη και την πονεμένη με πολλά σημάδια. Μέσα από τον πειραματισμό κατανοήσαμε ότι κάθε φορά που μιλάμε άσχημα σ’ έναν φίλο μας/μία φίλη μας, τον τραυματίζουμε, του αρπάζουμε πράγματα βίαια, τον διώχνουμε κλπ, η καρδιά του σχίζεται σε πολλά κομμάτια που είναι αρκετά δύσκολο να κολληθούν και να την φτιάξουμε ακέραιη από την αρχή. Επίσης όσα σελοτέιπ κι αν χρησιμοποιήσουμε τα σημάδια φαίνονται. Όπως φαίνονται και σε μια τσαλακωμένη καρδιά και ό,τι κι αν κάνουμε οι τσακίσεις δεν εξαφανίζονται, μόνο απαλύνονται.
Τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων κατασκευάσαμε τον εαυτό μας να κρατά μπαλόνια-καρδούλες έτοιμα να στολίσουν τον κόσμο. Σκεφτήκαμε τι είναι αγάπη για εμάς και το γράψαμε. Επηρεασμένοι αρκετά από τις θεματικές Etwinning και εργαστήρια δεξιοτήτων που διαχειριζόμαστε για την ευγένεια-πατήστε εδώ και εδώ – και για τ’ ανθρώπινα δικαιώματα-πατήστε εδώ.
Οι φιγούρες της κατασκευής:
Τέλος συμπληρώσαμε την ακροστιχίδα της αγάπης, δημιουργία της κας Βάνας. Α=αγκαλιά, γ=γιαγιά, ά=αγαπώ, π= πάθος, η=ηλιαχτίδα
Το φύλλο της ακροστιχίδας από παλαιότερη ανάρτησή μας.
Πρόσφατα σχόλια