Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 επεξεργαστήκαμε σήμερα το ποίημα της Ρένας Καρθαίου “Ο Σεπτέμβρης είναι αγόρι” και παίξαμε το συνοδευτικό ψηφιακό παιχνίδι. Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στην παρουσίαση δημιουργία της κας Τάνιας.
Παίξαμε ψηφιακά γλωσσικά και μαθηματικά παιχνίδια με αφορμή τη λέξη “Σεπτέμβριος”, δημιουργία της κας Τάνιας.Πατήστε στην εικόνα.
Συζητήσαμε για τα βασικά χαρακτηριστικά του Σεπτέμβρη, αξιοποιώντας το ποίημα που είχαμε επεξεργαστεί χθες, ένα παζλ και μία ακροστιχίδα, την οποία δραματοποιήσαμε.
Για να αρχίσουμε να εξοικειωνόμαστε με τις βασικές καθημερινές “ρουτίνες” τάξης, εξηγήσαμε τα τουρτάκια των γενεθλίων και είδαμε ποια και πόσα παιδιά έχουν ή είχαν γενέθλια τον Σεπτέμβριο.
Εξηγήσαμε τα βασικά μέρη του ημερολογίου της τάξης μας και παίξαμε με τα ξωτικά του καιρού.
Φιλοτεχνήσαμε το παρουσιολόγιο της τάξης, φτιάχνοντας τα προσωπάκια μας σε λουλούδια και τοποθετώντας τις καρτέλες με τα ονόματά μας σε γλαστράκια.
Στη συνέχεια, φιλοτεχνήσαμε τα ονόματά μας αξιοποιώντας σχετικό φύλλο εργασίας.
Ένα παράδειγμα του φύλλου εργασίας. Θα βρείτε τη γραμματοσειρά στο blog της Τάνιας.
Ξημέρωσε Τρίτη και οι δράσεις των παιδιών του πρωινού τμήματος 2 στη θεματική ”ο εαυτός μου το όνομά μου” συνεχίζονται. Ξεκινήσαμε καλώντας τα γράμματα της αλφαβήτου στην τάξης μας με το τραγούδι ” Αλφαβήτα”.
Τα γράμματα μας παρουσιάστηκαν σε καρτέλες αλλά η μάγισσα Φρικαντέλα τα έκλεψε για να τα βάλει στα μαγικά της. Αποστολή μας λοιπόν είναι να τα ελευθερώσουμε. Με καρτέλες βοηθούς εντοπίσαμε ποιο είναι το αρχικό γράμμα στο όνομά μας. Έτσι ο καθένας ανέλαβε να ελευθερώσει το δικό του αρχικό γράμμα. Η αποστολή ήταν δύσκολη, με πολλά εμπόδια αλλά τα καταφέραμε!
Έπειτα εξασκήσαμε τη μνήμη μας με ομαδικό κινητικό παιχνίδι όπου κάθε παιδί εντόπιζε το αρχικό του γράμμα ανάμεσα στα μπερδεμένα γράμματα.
Μετά το φαγητό, ο διαδραστικός πίνακας, μας βοήθησε να μάθουμε πως γράφονται τα γράμματά μας αλλά και να εντοπίσουμε ποια παιδιά της τάξης μοιράζονται το ίδιο αρχικό.
Τέλος ντύσαμε τα γράμματα με γραμμούλες πλαστελίνης και τα κολλήσαμε σε φόντο με γραμμικό σχέδιο που το σχεδιάσαμε με μαρκαδόρους.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 συνεχίσαμε την επεξεργασία του αρχικού γράμματος του ονόματός μας. Όποιο παιδί έβλεπε γραμμένο στο διαδραστικό πίνακα το αρχικό του γράμμα σηκώνονταν και το έγραφε κι αυτό.
Στη συνέχεια με τις καρτέλες ονομάτων μπροστά μας ανακαλύπταμε το γράμμα που έγραφε η κυρία στον διαδραστικό πίνακα και παρατηρούσαμε πόσοι το έχουμε κοινό και ποιοι δεν το έχουν.
Τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε τη δημιουργία του βιβλίου για τ’ όνομά μας(θα το βρείτε στην χθεσινή μας ανάρτηση εδώ) συμπληρώνοντας ακόμη δύο σελίδες. Στην πρώτη σελίδα διακοσμήσαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και το μεταμορφώσαμε σε ανθρωπάκι.
Στη συνέχεια με άσπρη κηρομπογιά γράψαμε τ’ όνομά μας σε άσπρο χαρτί. Δεν βλέπαμε τίποτα, τι είχαμε γράψει. Ξαφνικά στο τραπέζι εμφανίστηκαν δοχεία με νερωμένη τέμπερα την οποία περάσαμε πάνω στο λευκό χαρτί. Και τότε μαγικά, όπου περνούσε το πινέλο με το χρώμα, άρχισαν να φαίνονται τα γράμματα.
Το δεύτερο φύλλο του βιβλίου για τ’ όνομά μου,
το παρουσιάσαμε και όλοι γνωρίσαμε την ιστορία του ονόματός μας. Δυστυχώς τα βίντεο των παιδιών του ολοήμερου τμήματος 2 δεν μπορούν ν’ ανέβουν γιατί υπερβαίνουν το επιτρεπτό όριο του ιστότοπου που είναι τα 30ΜΒ. Θα προστεθούν στο φωτογραφικό υλικό που θα πάρουν όλα τα παιδιά μόλις τελειώσει η χρονιά.
Πρόσφατα σχόλια