Σ,σ,ς όπως σπόρος- Ο αριθμός 9- Τι χρειάζεται ένας σπόρος για ν’ αναπτυχθεί- Σπορά φασολιού, θερμοκήπιο- Παραμύθι: Τα λουλούδια της μικρής Άϊντας”

Μάι 202126

Με αφορμή το ταξίδι του μικρού σπόρου(εδώ και εδώ), τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, επεξεργαστήκαμε το ποίημα για το γράμμα Σ,σ – το ποίημα από εδώ

και είδαμε 2 σχετικά βίντεο.

Στη συνέχεια, παρακολουθήσαμε την ιστορία του αριθμού 9 από το αριθμοχωριό. Πατήστε στην εικόνα.

και συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας γραφής με τα βασικά μέρη ενός άνθους. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

  

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος 1 παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο για τον κόσμο των φυτών.

Εξελίσσοντας τη χθεσινή μας εργασία σχετικά με τ’ απαραίτητα στοιχεία για την ανάπτυξη των φυτών(εδώ-στη μέση περίπου της ανάρτησης), απεικονίσαμε και γράψαμε τις ανάγκες τους.

Τα φύλλα εργασίας από εδώ:

   

Παρακολουθήσαμε και το παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν “Τα λουλούδια της Άιντας”.Γιατί κάθε πρωί τα λουλούδια δείχνουν μαραμένα;

Συνεχίζοντας την σπορά στην τάξη μας δημιουργήσαμε τα θερμοκήπια μας για τα φασόλια μας. Δύο διάφανα πλαστικά ποτήρια και στη μέση φίλτρο καφέ και σπόροι.

από κάτω από: Φυτά- Ανάπτυξη σπόρου| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σ,σ,ς όπως σπόρος- Ο αριθμός 9- Τι χρειάζεται ένας σπόρος για ν’ αναπτυχθεί- Σπορά φασολιού, θερμοκήπιο- Παραμύθι: Τα λουλούδια της μικρής Άϊντας”    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων