Σήμερα γνωρίσαμε πώς γράφεται ο αριθμός της καινούριας χρονιάς που υποδεχτήκαμε πριν δώδεκα ημέρες. Συζητήσαμε ότι τα ψηφία έχουν μια συγκεκριμένη σειρά που τοποθετούνται για να γράψουμε και να προφέρουμε ένα συγκεκριμένο αριθμό. Για να προφέρουμε το 2021 πρέπει να γράψουμε πρώτα το 2 μετά το 0 μετά το 2 και τέλος το 1. Αν τους αλλάξουμε σειρά έχουμε έναν άλλο αριθμό μολονότι κι αυτός έχει δύο 2 και ένα 0 και ένα 1.Π.χ 2201,2120.
Κάναμε πολλούς συνδυασμούς στον πίνακα της τάξης αναγνωρίζοντας τον αριθμό 2021 ανάμεσά τους. Τη γνώση μας την περάσαμε στο χαρτί συμπληρώνοντας ανάλογο φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας από εδώ:
Συμπληρώσαμε και σχετικό φύλλο εργασίας με τους αριθμούς της νέας χρονιάς.
Στη συνέχεια, εστιάσαμε στον αριθμό 2.Διαβάσαμε την παραμυθοϊστορία του 2 μαζί με τον αριθμό 1 και παίξαμε τα σχετικά παιχνίδια. Πατήστε πάνω στην εικόνα.
Ακούσαμε το τραγούδι του 2.
Προσπαθήσαμε να ανασυνθέσουμε τους αριθμούς της νέας χρονιάς με πλαστελίνη, τουβλάκια, μαρκαδόρους και καπάκια.
Συμπληρώσαμε μαθηματικά φύλλα εργασίας για τον αριθμό 2 από τη σελίδα της κας Τάνιας.
Τα φύλλα εργασίας:
Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με τον Γενάρη, επεξεργαστήκαμε το ποίημα της Ρένας Καρθαίου.
Παρόμοια θέμα είχε και η κατασκευή μας: ο χιονάνθρωπος του 2021.
Το πατρόν του χιονάνθρωπου από εδώ:
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων κατασκεύασαν τα πυροτεχνήματα στην πόλη κατά την αλλαγή του χρόνου. Οι πολυκατοικίες έγιναν από χαρτί καταλόγου.
Πρόσφατα σχόλια