Δικαιώματα συνέχεια(περισσότερες δραστηριότητες εδώ).Ο καθένας μας αποτελεί μέλος ενός συνόλου. Είμαστε όλοι άνθρωποι, μαθητές, φίλοι κλπ. Όλοι ίσοι αλλά και διαφορετικοί. Όλοι μοναδικοί. Αυτό το θέμα διαχειρίζονται τα τρία βιβλία που διαβάστηκαν σήμερα:
1)Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν, από το Μικρό Αναγνώστη, πατήστε στην εικόνα για να δείτε το παραμύθι(εάν δεν σας ανοίγει ίσως σας λείπει η εφαρμογή Adobe flash player):
Ο καθένας μας έφτιαξε το δικό του σκαντζοχοιράκι. Μια ιδέα η παρακάτω,της κας Ευαγγελίνας.
2) το μικρό εγώ είμαι εγώ:
Με το βιβλίο Το μικρό εγώ είμαι εγώ παίξαμε παιχνίδια μνήμης π.χ ποια ζωάκια συνάντησε το μικρό εγώ, γιατί το απέρριπτε η κάθε ομάδα ζώων, τι του έλειπε κάθε φορά, τελικά το μικρό εγώ εντάχθηκε σε ομάδα; Ελέγχαμε τις απαντήσεις μας βρίσκοντας τ’ αντίστοιχα στιγμιότυπα του βίντεο.
Παίξαμε και τα παιχνίδια του βιβλίου ,δημιουργία της κας Βάνας. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να παίξετε.
Δημιουργήσαμε ο καθένας μας το δικό του μικρό εγώ.
Ακούσαμε κι ένα τραγούδι που τα ζώα άλλαξαν μορφή και έγιναν κάτι άλλο, το Κοκοροκοκό. Το βίντεο δημιουργήθηκε για τα πλαίσια της διδακτικής της μοναδικότητας από την κυρία Βάνα.
3)Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας:
Συμπληρώσαμε δύο online φύλλα εργασίας για τον Έλμερ.
Παρακολουθήσαμε ,σε προηγούμενη ανάρτησή μας, την ιστορία του Δακρυσμένου δράκου από την εκπαιδευτική τηλεόραση, για το γράμμα Δ( στο τέλος της ανάρτησης).
Από τη σελίδα που δημιουργήθηκε με στιγμιότυπα από την ιστορία του Δακρυσμένου δράκου, από την κα Βάνα, διαλέγαμε 3 λέξεις και δημιουργούσαμε δικές μας προτάσεις.
Από την καρτέλα για τις λέξεις του Δ ,που περιέχεται στην ανάρτηση με την ιστορία του Δακρυσμένου Δράκου, επιλέξαμε εικόνες και τις ζωγραφίσαμε.
Παίξαμε τα κινητικά παιχνίδια με τον τροχό, δημιουργία της Στέλλας Μακρή και από το Youtube.
Σήμερα ολοκληρώνουμε τη ζωγραφική του περιστεριού της ειρήνης σαν ένας άλλος Πικάσο.
Τέλος κλείσαμε με το τραγούδι Εγώ είμαι εγώ, δημιουργία της κας Βάνας.
Πρόσφατα σχόλια