Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με το θέμα “Αμυγδαλιά”(εδώ και εδώ) διηγηθήκαμε και παρακολουθήσαμε,μέσα από προηγούμενη σχετική μας ανάρτηση, σε παρουσίαση το μύθο της πριγκίπισσας της Θράκης Φυλλίδας που οι θεοί του Ολύμπου την μεταμόρφωσαν στο γνωστό μας δέντρο,αμυγδαλιά.
Μέσα στην ανάρτηση είδαμε και γνωρίσαμε τα στάδια ανάπτυξης του άνθους της και τη μετατροπή του σε καρπό,σε αμύγδαλο.Παρατηρήσαμε πόσο καλά προστατευμένος παραμένει ο καρπός πάνω στο δέντρο της αμυγδαλιάς.
Δημιουργήσαμε τη διττή ύπαρξη της Φυλλίδας-Αμυγδαλιάς,κόρης και δέντρου.
Το φύλλο με τη Φυλλίδα-Αμυγδαλιά:
Συμπληρώσαμε χειροποίητο σταυρόλεξο, δημιουργημένο στο crossword labs για την αμυγδαλιά.Μάθαμε τι είναι το σταυρόλεξο.Βρήκαμε τους αριθμούς των ορισμών,καταλάβαμε ότι άλλοι γράφονται οριζόντια και άλλοι κάθετα και ο κάθε ορισμός είναι ένα αίνιγμα που απαιτεί μια συγκεκριμένη λέξη.Επίσης στους εμπλεκόμενους ορισμούς δεν ξαναγράφουμε τα ίδια γράμματα. Πατώντας το σύνδεσμο https://crosswordlabs.com/view/2020-02-10-110 μπορείτε να συμπληρώσετε online το σταυρόλεξο.
Το σταυρόλεξο:
Οι απαντήσεις του σταυρόλεξου:
1.χειμώνα,2.Φυλλίδα,3.άνοιξη,4.θεοί,5.αμύγδαλα,6.Δημοφώντας,
7.νυφούλα,8.ροζ
Επίσης ζωγραφίσαμε το κλαδί της αμυγδαλιάς κολλώντας τα λουλουδάκια της από άσπρο γκοφρέ χαρτί βάφοντας το στο κέντρο ροζ.
Το κλαδί αμυγδαλιάς:
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος συμπλήρωσαν μαθηματικό φύλλο από την Τάνια.
Τα φύλλα εργασίας:
Πρόσφατα σχόλια