Μιλώντας για το φθινόπωρο-για τη θεματική του φθινοπώρου(εδώ),συγκεντρωθήκαμε όλοι μαζί κάνοντας συνδιδασκαλία και ξεχωρίσαμε τα φθινοπωρινά φρούτα.Μήλο,αχλάδι,ακτινίδιο,κυδώνι,σταφύλι,
ρόδι.Συζητήσαμε γιατί πρέπει να καταναλώνουμε τα φρούτα εποχής(πιο υγιεινά,πιο θρεπτικά,λιγότερα φυτοφάρμακα).Παρακολουθήσαμε ένα κατατοπιστικό βίντεο που ακούσαμε και είδαμε όσα συζητήσαμε στην τάξη. Το βίντεο αναφέρεται και στα φθινοπωρινά λαχανικά αλλά το κόψαμε αφού το θέμα μας είναι τα φρούτα.
Και επειδή στο νηπιαγωγείο μας κάνουμε καθημερινώς φρουτοσαλάτες φέραμε τα φρούτα στην τάξη,τα επεξεργαστήκαμε,τα πιάσαμε και καταλήξαμε ποια τρώγονται και με τη φλούδα τους(μήλο,αχλάδι,σταφύλι).
Συμπληρώσαμε μαθηματικό φύλλο με τις έννοιες ολόκληρο-μισό,δημιουργήσαμε τ’ολόκληρο φρούτο,το χρωματίσαμε ανάλογα και γράψαμε τ’όνομά τους.
Τα φύλλα εργασίας:
Ακούσαμε τραγούδια για τα μήλα(λατρεμένο εποχιακό φρούτο)
και παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Τα χρυσά μήλα”.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων συνέλεξαν φύλλα από την αυλή,τα κόλλησαν σε αυτοκόλλητη μεμβράνη που ντύνουμε τα σχολικά βιβλία και διακόσμησαν τα παράθυρα των τάξεων
επίσης δημιούργησαν μόμπιλε με φθινοπωρινά φύλλα και σκιουράκι.
Πρόσφατα σχόλια