Ξεκινώντας τη θεματική της δημιουργίας ομάδας,φίλων,τα παιδιά έφεραν συμπληρωμένο το παζλ και παρουσίασαν στην ολομέλεια τις πληροφορίες για τον εαυτό τους.Το παζλ είχε δοθεί την Παρασκευή ώστε τα παιδιά το Σαββατοκύριακο να ζωγραφίσουν το εγώ τους ,την οικογένειά τους,το αγαπημένο τους χρώμα και το αγαπημένο τους παιχνίδι.
Τα παιδιά χωρίς ενδοιασμούς παρουσίασαν το παζλ στην τάξη τους-αφού το επεξεργαστήκαμε λίγο ζωγραφίζοντας το φόντο και κόβοντάς το- και τραβήχτηκαν ολιγόλεπτα βίντεο με τις παρουσιάσεις για το τελικό μας υλικό αναμνήσεων.
Στη συνέχεια έχοντας κάνει αρκετές δημιουργίες για το πώς το εγώ γίνεται εμείς-εδώ,εδώ,εδώ,εδώ,εδώ– μιλήσαμε για τη σημασία των μεμονομένων κομματιών ενός παζλ που όλα μαζί ενωμένα δημιουργούν ένα ωραίο αποτέλεσμα.Έτσι κι εμείς δημιουργήσαμε το παζλ της ομάδας: ” Το εγώ γίνεται εμείς”.
Ακούσαμε το παραμύθι “Η αμυγδαλιά και το φεγγάρι” που διαπραγματεύεται τη φιλία τους και τ’αποτελέσματα αυτής.
Τα παιδιά των απογευματινών βαρδιών έφτιαξαν τον εαυτό τους στα πλαίσια της δημιουργίας ομάδας
και έπαιξαν κινητικό παιχνίδι με στεφάνια.Όλα τα παιγνίδια περιέχονται στους παραπάνω συνδέσμους μαζί με τις δραστηριότητες.Τα παιδιά κρατούν σφιχτά τα χέρια των συμμαθητών τους σε κύκλο. Ένα στεφάνι έχει περαστεί στην αλυσίδα χεριών των παιδιών και στόχος είναι να περάσει το στεφάνι από το ένα παιδί στο άλλο χωρίς να σπάσει η αλυσίδα των παιδιών. Στο δεύτερο μέρος φτιάχνουμε δύο κύκλους μικρότερους και η κάθε ομάδα προσπαθεί να κινήσει το στεφάνι από το πρώτο παιδί στο τελευταίο . Νικήτρια ομάδα είναι αυτή που ολοκληρώνει τη μεταφορά του στεφανιού γρηγορότερα.
Πρόσφατα σχόλια