Σήμερα συζητήσαμε τους κανόνες σωστής διαχείρισης της τάξης,σωστού τρόπου παιγνιδιών και σωστό παιχνίδι με τους φίλους μας,σωστού τρόπου διαλόγου και τακτοποίησης τάξης.
Η συζήτηση των κανόνων περιείχε και φωτογραφικό υλικό,το οποίο αναρτήθηκε στον τοίχο των τμημάτων και βιωματικό τρόπο κατανόησης τους.Τα παιδιά πειραματίστηκαν με τους κανόνες και έφτασαν αβίαστα στη σωστή χρήση τους.
Μάλιστα τα παιδιά συμπλήρωσαν και φύλλο εργασίας που το καθένα αποτύπωσε τον κανόνα που του άρεσε πιο πολύ.
1) Να μην τρέχουμε στην τάξη,2)να σηκώνουμε το χέρι όταν θέλουμε να μιλήσουμε,3)να τακτοποιούμε τα παιχνίδια στη θέση τους,5)να βάζουμε τα βιβλία στα ράφια μόλις τελειώσουμε το διάβασμα,5)να καθόμαστε όμορφα στην παρεούλα και να μην ενοχλούμε τους άλλους,6)να βοηθάμε ο ένας τον άλλον.
Το φύλλο εργασίας:
Επίσης αξιοποιήσαμε το υλικό της ανάρτησης του παιχνιδοτράγουδου για τους κανόνες της Kinderella. Το τραγούδι το μάθαμε μεταφρασμένο στα ελληνικά.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος έπαιξαν παιχνίδια γνωριμίας για δέσιμο της ομάδας.Το “μουσικό καπέλο” και το “μαγικό μπαλόνι”.
Παίζοντας το “μουσικό καπέλο” όποιο παιδί φορά το καπέλο με το σταμάτημα της μουσικής λέει π.χ. τ’ όνομά του και το αγαπημένο του ζώο,χρώμα,φαγητό.Στο “μαγικό μπαλόνι”,τα παιδιά τραγουδούν:
“Ένα μπαλόνι έχω εγώ και ψηλά το κρατώ
Ποιο παιδί θα σηκωθεί
να το πιάσει στη στιγμή;”
Μόλις τελειώσει το τραγούδι η εκπαιδευτικός λέει το όνομα του παιδιού που θα σηκωθεί να πιάσει το μπαλόνι όσο αυτό είναι στον αέρα.
Πρόσφατα σχόλια