Σήμερα επικεντρωθήκαμε στο ποια είναι η ομάδα της τάξης μας,ποια είναι τα μέλη της και τα ονόματα αυτών. Δημιουργήσαμε τα προσωπάκια μας τα οποία κολλήσαμε σε χρωματιστά χαρτιά.
Με τις παλάμες μας δημιουργήσαμε πολύχρωμα χεράκια τα οποία μεταμορφώθηκαν στο δέντρο της φιλίας και στο φόρεμα της νεράιδας της τάξης που διακόσμησαν τα ταμπλό μας.
Σαν νεραϊδομαθητές φωτογραφηθήκαμε με φόντο το δάσος στο διαδραστικό πίνακα.Ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες ,καθώς όλες έχουν προστεθεί στο αρχείο που ο κάθε μαθητής θα πάρει στο τέλος της χρονιάς.
Με την ευκαιρία της σημερινής εορτής της Σοφίας και της Ελπίδα μας δημιουργήσαμε το άλμπουμ-δώρο με τις ζωγραφιές μας για τα χρόνια πολλά.Βιωματικά ξεκινήσαμε χρησιμοποιώντας τα δάκτυλά μας να σχηματίζουμε το σχήμα των γραμμάτων των λέξεων “χρόνια πολλά”. Με τα δάκτυλά μας επίσης γράψαμε και τα δύο πρώτα γράμματα της ημέρας (Τρ)-Τρίτης.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας άκουσαν παραμύθια και συνέχισαν τα παιχνίδια γνωριμίας,συνεργασίας,κίνησης και δεσίματος ομάδας.
“Η καυτή πατάτα”
Αρχικά ένα παιδί κρατά την καυτή πατάτα.Τη δίνει στο διπλανό του επειδή καίει πολύ και στη συνέχεια όταν φτάσει ξανά στα χέρια του πρώτου παιδιού την ξαναδίνει λέγοντας το όνομα του. Κατόπιν τροποποιούμε λέγοντας αντί για τ’όνομα μας το αγαπημένο μας ζώο ή το αγαπημένο μας χρώμα.
“Τα πουλάκια και οι φωλιές”
Τα πουλάκια πετούν γύρω από τις φωλιές τους όσο ακούγεται ο ήχος από το ταμπουρίνο. Μόλις σταματήσει ο ήχος τα πουλάκια τρέχουν να μπουν στη φωλίτσα τους.
“Τα λαγουδάκια και τα δέντρα”
Κάποια παιδιά είναι λαγουδάκια και κάποια είναι δέντρα.Τα λαγουδάκια με τη μουσική περπατούν στο χώρο.Μόλις σταματήσει ο ήχος τα λαγουδάκια τρέχουν να κρυφτούν πίσω από τον κορμό ενός δέντρου. Χάνει όποιος δε βρει δέντρο να κρυφτεί.
Πρόσφατα σχόλια