Σήμερα συνεχίσαμε τις αποκριάτικες κατασκευές μας και αξιοποιήσαμε τα ποτήρια από φελιζόλ που είχαμε ζητήσει από τους γονείς.Τα παιδιά έβαψαν τα ποτήρια, δημιούργησαν τα μάτια και το στόμα του κλόουν, διάλεξαν τη μύτη από τα πολύχρωμα πον-πον και αστεία μάτια κατασκευών.
Στο ποτήρι βάλαμε λωρίδες γκοφρέ που πήραν το ρόλο των μαλλιών του κλόουν και τοποθετήθηκαν καραμέλες που κι αυτές μας χορηγήθηκαν από τους γονείς!!!!
Το αποτέλεσμα……
Τα παιδιά ξεκινώντας την αυθόρμητη γραφή έγραψαν από μόνα τους πάνω στο φύλλο εργασίας τις λέξεις: Κ.κ όπως “κλόουν” και “καρναβάλι”. Η μορφή του κλόουν τυχαία επιλογή από το διαδίκτυο.
Επίσης αναλύοντας τα συναισθήματα της αποκριάς και το ρόλο του κλόουν, αναφέραμε ότι ο κλόουν είναι άνθρωπος που εκτός από τη χαρά και το γέλιο που σκορπά έχει δικαίωμα σε όλα τα συναισθήματα ανάλογα με τις ψυχικές του μεταβολές. Συζητήσαμε ότι σε μία παράσταση κεφιού και γέλιου ο συγκεκριμένος κλόουν μπορεί να βιώνει το θυμό, τη λύπη ή το φόβο και να τα συγκαλύπτει λόγω παράστασης. Τα παιδιά συμπλήρωσαν τα συναισθήματα του κλόουν από το υλικό της Τάνιας.
Το φύλλο εργασίας:
Πρόσφατα σχόλια