Θεατρική παράσταση από την ομάδα “Τα πάντα Φι”, Ο Εγωιστής Γίγαντας- Κατασκευή: Καπέλο κουνελάκι-Φύλλο εργασίας: Η ιστορία του Πάσχα σε 4 εικόνες

Απρ 202511

Σήμερα, τελευταία μέρα πριν τις πασχαλινές διακοπές μας, παρακολουθήσαμε από τη θεατρική ομάδα “Τα πάντα Φι”-πατήστε εδώ για πληροφορίες, την παράσταση κουκλοθέατρου: “Ο Εγωιστής Γίγαντας”.

Katagrafh8 6 Katagrafh9 6

Ένα μικρό δείγμα από την παράσταση.

Στη συνέχεια ετοιμάσαμε την πασχαλινή μας τσάντα με όλες τις κατασκευές που είχαμε ετοιμάσει: Πασχαλινή κάρτα-πατήστε εδώ, Αβγό κοτόπουλο-πατήστε εδώ, Προβατάκι διακοσμητικό-πατήστε εδώ, Λαζαράκι-πατήστε εδώ, Πασχαλινό καλάθι-πατήστε εδώ, Πασχαλινό μπαλόνι-πατήστε εδώ, Βαμμένα αβγά με τεχνική-πατήστε εδώ και εδώ.

20250411 122055   Katagrafh15

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας βάζοντας στη σειρά τις εικόνες για να περιγράψουμε τα γεγονότα του Πάσχα. Σε κάθε εικόνα γράψαμε την ιστορία της: Ιεροσόλυμα, Μυστικός Δείπνος, Σταύρωση, Ανάσταση. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

Katagrafh10 5  Katagrafh13

Τελειώσαμε με το καπέλο κούνελου και ευχηθήκαμε ο ένας στον άλλον “Καλό Πάσχα”, “Καλή Ανάσταση”. Φωτογραφηθήκαμε παίρνοντας πόζα κούνελου.

Katagrafh11 3   Katagrafh14 anonymized  20250411 155221 anonymized

Καλό Πάσχα, να έχουμε υγεία και το Άγιο Φως να μας γεμίσει ηρεμία, πρόοδο και χαμόγελα!! Επιστροφή στις αίθουσες, τη Δευτέρα 28/4/2025.

 

Online πασχαλινά παιχνίδια-Το Πάσχα μέσα από τους πίνακες του Ελ Γκρέκο-Παραμύθι, πασχαλινή ιστορία: Τα λουλούδια της ελπίδας-Απεικόνιση: Ο Γολγοθάς

Απρ 202510

Τα παιδιά του πρωινού και ολοήμερου τμήματος 2, ξεκινήσαμε την ημέρα μας με κουίζ γνώσεων για τα γεγονότα και έθιμα του Πάσχα. Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να παίξετε.

Καταγραφή 6   

Παρακολουθήσαμε την ιστορία του Πάσχα μέσα από πίνακες του Ελ Γκρέκο(Δομήνικου Θεοτοκόπουλου) και συζητήσαμε σταματώντας η κυρία στα κατάλληλα σημεία.

Έχοντας γνωρίσει τη σύνδεση της παπαρούνας με τη Σταύρωση του Χριστού ακούσαμε το παραμύθι “Τα λουλούδια της ελπίδας”.

Τέλος γίναμε αγιογράφοι και απεικονίσαμε τον Γολγοθά. Δεν παραλείψαμε να προσθέσουμε τις παπαρούνες και τα καιρικά φαινόμενα που ξέσπασαν μόλις ακούστηκε το “Τετέλεσθαι” από τον Χριστό. Οι εικόνες των σταυρών και του Ιησού από παλαιότερη ανάρτησή μας-πατήστε εδώ.

Katagrafh8 5 Katagrafh10 4 Katagrafh9 5

 

 

Βάψιμο αβγών με τεχνική decoupage με γκοφρέ χαρτιά-Ολοκλήρωση κατασκευής κινούμενου λαγού- Τραγούδια αγάπης: Σ’αγαπώ θα πει, Ν’αγαπάς στη νοηματική-Τραγούδι το αβγό-Παραμύθι: Ένα βουνό καρότα-Κατασκευή: Λαγός προσφοράς

Απρ 20259

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με τις υπόλοιπες αναδιηγήσεις των παραμυθιών που δανειστήκαμε. Η επόμενη ώρα  ήταν των  Αγγλικών. Συνεχίσαμε με το δεύτερο αβγό μας, το οποίο το στολίσαμε με γκοφρέ πολύχρωμα χαρτιά.

489312988 571961769246143 3056900389800687735 n anonymized

Τέλος, συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας, από εδώ.

488594241 1894348614726963 1839043381036894977 n anonymized 490375705 1380846676440206 2723895934182934190 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ολοκληρώσαμε τα προβατάκια από χαρτόκουτο και βαμβάκι-όπως είχαν κάνει οι φίλοι του ολοήμερου τμήματος 2-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης.

488868495 1385844485935140 3438987801997859444 n

Και τα δύο ολοήμερα τμήματα ολοκληρώσαμε την κατασκευή -παιχνίδι του κινούμενου λαγού-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης για να δείτε τα υλικά και τα πατρόν. Γεμίσαμε και το ποτήρι του λαγού με ζελεδάκια.

20250409 092434 20250409 092335 488825802 686494747403544 2383861116201090528 n

Κινήσαμε τα λαγουδάκια μας.

Μαζί τους χαρίσαμε ευχές: Καλό Πάσχα, Καλές Γιορτές, Καλή Ανάσταση.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, στα πλαίσια του λόγου του Χριστού για την προσφορά και το πόσο σημαντικό είναι να νοιαζόμαστε τους  φίλους μας και να βοηθάμε όταν μπορούμε όσους έχουν ανάγκη, παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε την ιστορία “Ένα βουνό καρότα”, κάνοντας παύση σε καίρια σημεία του βίντεο.

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε τον δικό μας λαγό προσφοράς, που δίνει το καρότο του με την ευχή “Καλό Πάσχα”. Τα πατρόν του λαγού από παλαιότερη ανάρτησή μας-πατήστε εδώ.

Katagrafh9 4 Katagrafh10 3 Katagrafh12 2

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Συνεχίσαμε διαβάζοντας το βιβλίο «Η Ανάσταση του Χριστού» και αναφερθήκαμε στα έθιμα το βράδυ της Ανάστασης.

435104947 406696618858843 427200902708124361 n

Παρακολουθήσαμε αποσπάσματα από βίντεο με την αφή του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα. Παρακολουθήσαμε βίντεο με την αφή του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα. Με αφορμή την γιορτή της αγάπης και της συγχώρεσης, τραγουδήσαμε και χορέψαμε τραγούδια με θέμα την προσφορά αγάπης προς τους άλλους.

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με κρυπτόλεξο και λέξεις πασχαλινές.

Katagrafh1 3

Το φύλλο εργασίας από εδώ.

489048489 1319874365760505 8528424320752237176 n

Χορέψαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι «Το αβγό».

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια των χθεσινών αυγών που βάψαμε-πατήστε εδώ.

Katagrafh 5

Τέλος, ξεκινήσαμε με μια πρώτη ομάδα παιδιών να στολίζουμε το δεύτερο αβγό μας με τεχνική decoupage κολλώντας με ατλακόλ μικρές χάρτινες ψηφίδες από γκοφρέ χαρτί.

488406883 941321658209825 1900968972469853349 n 489696267 2438637766469550 40355149505361375 n anonymized

Το ίδιο κάναμε και τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2.

Katagrafh8 4

 

 

 

Βάψιμο αβγών με χρώματα ζαχαροπλαστικής και χαρτοπετσέτα- Ο επιτάφιος-Το Πάσχα του Τάκη Προβατάκη-Κατασκευή: Τρισδιάστατη πασχαλινή κάρτα, Πασχαλινά καλαθάκια με χάρτινο πιάτο και ζωγραφική, Κινούμενος λαγός με χάρτινο ποτήρι και πλαστικά καλαμάκια-Πασχαλινά φύλλα εργασίας

Απρ 20258

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, θυμηθήκαμε τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας και τα ήθη και τα έθιμα που έχουμε. Στη συνέχεια, βάψαμε τα πασχαλινά μας αυγά με χρώματα ζαχαροπλαστικής.

488625422 627985870064166 8466520202171564454 n anonymized

Τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου και τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην αναδιήγηση των παραμυθιών που δανειστήκαμε.

489125613 524003477440404 4417692436975049737 n anonymized

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ολοκληρώσαμε την κατασκευή τρισδιάστατης κάρτας για να την κάνουν δώρο τα παιδιά στον Νονό και στη Νονά. Το εξώφυλλο στολίστηκε με αβγό από χαρτόνι που έκοψαν τα παιδιά και με φιογκάκια που έραψε η κ. Μαρίνα και τα αρωμάτισε με άρωμα τριαντάφυλλο.

Katagrafh 3

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης– ζωγραφίζοντας τα χερούλια τους.

488376867 1171670717584314 493351413618492676 n Katagrafh1 2489759299 4907842079441895 7824290643256903231 n

Επαναλάβαμε τα γεγονότα και της Μεγάλης Εβδομάδας και θυμηθήκαμε όσα έγιναν κατά τη διάρκεια του Μυστικού Δείπνου. Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας μαθηματικών.

Katagrafh 4

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Ελένης.

0102204e 51f1 49d0 a79c c4cfa69dcb55

Έπειτα εστιάσαμε στο έθιμο της περιφοράς του Επιταφίου και παρακολουθήσαμε αποσπάσματα από την περιφορά του στην Κέρκυρα με τις φιλαρμονικές και της περιοχής μας.

Τέλος, βάψαμε τα πασχαλινά μας αυγά με τεχνική tie dye. Τα αβγά μας ήταν τυλιγμένα σαν πουγκί με χαρτί κουζίνας ή χαρτοπετσέτα λευκή. Τα παιδιά τα έβαφαν εξωτερικά με χρώματα ζαχαροπλαστικής με τη χρήση μπατονέτας. Περιμένουμε να στεγνώσουν για να θαυμάσουμε τ’ αποτελέσματα.

487819824 652529687639125 265906416491309123 n anonymizedKatagrafh6

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ακούσαμε και παρακολουθήσαμε την ιστορία του Πάσχα του Τάκη Προβατάκη. Ο Τάκης φοβήθηκε ότι θα γίνει σουβλιστός την ημέρα του Πάσχα καθώς άκουσε τα λόγια του βοσκού του. Ο φόβος του θα γίνει πραγματικότητα; Πατήστε στην παρακάτω εικόνα  να διαβάσετε την ιστορία με κινούμενες εικόνες. Η διαδραστική παρουσίαση είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με τη γραφή της λέξης Πάσχα και ζωγραφίσαμε εικόνες που μας θυμίζουν γεγονότα του Πάσχα, έθιμα του Πάσχα και φιγούρες της γιορτής. Μέσα από το φύλλο εργασίας ανασύραμε από τη μνήμη μας τα σημαντικά γεγονότα του Πάσχα, ποια έθιμα έχουμε και ποιες οι αγαπημένες πασχαλινές φιγούρες-λαγός,κότα,αρνάκι-προβατάκι.

Katagrafh8 3 Katagrafh9 3

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.

5 9

Τέλος ξεκινήσαμε την κατασκευή κινούμενου κούνελου με πλαστικά καλαμάκια για τα χέρια του, χάρτινο ποτήρι για το σώμα του και με τα χαρακτηριστικά του-κεφάλι και πατουσάκια. Αύριο θα την ολοκληρώσουμε.

506d3aac e695 42c8 a73f 783ef5f570dcKatagrafh7

Τα χαρακτηριστικά του λαγού.

Katagrafh4 Katagrafh5

Βίντεο: Ο Μυστικός δείπνος-Τραγούδι: Είχα ένα πρόβατο-Κατασκευές: Οι 12 μαθητές του Χριστού, έναρξη κατασκευής πασχαλινού καλαθιού από χάρτινο πιάτο,Αρνάκι-Διακοσμητικό

Απρ 20257

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο και έπειτα αναφερθήκαμε στα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας.

Tραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου

Στη συνέχεια είχαμε Αγγλικά. Τέλος, φτιάξαμε τα πασχαλινά καλαθάκια μας τα οποία στολίσαμε με φύλλα και παπαρούνες.

489153091 1226934599055384 2653887513832147600 n anonymized 488598384 3956153694599022 6479002429357249124 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε την κατασκευή τρισδιάστατης πασχαλινής κάρτας για τον νονό και τη νονά μας την οποία θα ολοκληρώσουμε αύριο.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Στη συνέχεια αναφερθήκαμε στα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας και εστιάσαμε στο Μυστικό Δείπνο. Διαβάσαμε το βιβλίο «Ο Μυστικός Δείπνος».

488463855 1450775002555201 895604331236649741 n

Αξιοποιήσαμε της εικόνες-φιγούρες των 12 μαθητών για να τους γνωρίσουμε και ν’ αναπαραστήσουμε τον Μυστικό Δείπνο σε κουκλοθέατρο.

487796386 640673651926730 547746536529048412 n anonymized 488078002 1236017074610549 2129965685006903106 n anonymized 488475677 1134279198473738 241909966208044130 n anonymized

Οι εικόνες από εδώ.

oi 12 1 oi 12 2

Παρακολουθήσαμε  εκπαιδευτικό βίντεο για τον Μυστικό Δείπνο.

Τέλος, ξεκινήσαμε να στολίζουμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια από χάρτινα πιάτα, με παπαρούνες και φυλλαράκια.

489610914 3608598236109278 4459174708400756426 n anonymized

Ενδεικτικά κάποια από αυτά … Η κατασκευή μας θα ολοκληρωθεί αύριο.

488273255 1911741542976779 7828848584789114879 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε το αρνάκι-διακοσμητικό μας που είχαμε ξεκινήσει την Παρασκευή-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης όπου θα βρείτε και το πατρόν. Κολλήσαμε το μαλλάκι του, τη μυτούλα του, ζωγραφίσαμε το στόμα του, τα πόδια του σε μανταλάκι ξύλινο και τέλος προσθέσαμε το λαμπερό λουλουδάκι του από το λιβάδι που κάνει τη βόλτα του.

Katagrafh 2 Katagrafh1 1 Katagrafh2 1 20250407 162242 20250407 161903 Katagrafh3 1

Τελειώσαμε με το τραγουδάκι, “Είχα ένα πρόβατο” που οι στίχοι του μιλούν για τη φιλία και την αγάπη ενός κοριτσιού προς το προβατάκι της και αντιστρόφως.

 

Κατασκευή: Ο τροχός του Πάσχα-Ολοκλήρωση πασχαλινής κάρτας με κοτούλα και φωλιά με αβγό, Ολοκλήρωση πασχαλινού μπαλονιού- αρνάκι-Βίντεο: Κυριακή των Βαΐων, Βοσκή αρνιών, Κούρεμα αρνιών, Από το πρόβατο στην κλωστή-Χορός: Ο χορός της κότας και του λαγού- 4 Απριλίου,Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων

Απρ 20256

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με την παρακάτω κατασκευή προκειμένου να θυμόμαστε πιο εύκολα την ιστορία του Πάσχα. Ιδέα από εδώ. Συνεχίσαμε γράφοντας τις ευχές μας στην πασχαλινή κάρτα μας: “Καλό Πάσχα” και “Καλή Ανάσταση”.

489043934 1216467039824338 4923824924662956271 n anonymized 486606509 1001584928836972 5803009059031039804 n

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων συζητήσαμε για το τι μπορούμε να κάνουμε για να τα φροντίσουμε και να τα προστατέψουμε καθώς και για τις ανάγκες που έχουν. Κάθε παιδί σκέφτηκε τι θεωρεί μεγαλύτερη προτεραιότητα για ένα αδέσποτο ζώο και του το πρόσφερε μέσα από την ζωγραφιά του.

488642992 1226298099143434 477679502374016323 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, στόλισαν τ’ αβγά που είχαν κόψει σε κομμάτια από χαρτόνι. Πάνω τους είχαν  διάφορες ανοιξιάτικες εικόνες και φιογκάκια.

487716919 1374082580282865 4174712446358038283 n

Ξεκινήσαμε, μαζί με τους φίλους του ολοήμερου τμήματος 2, την κατασκευή προβάτων την οποία θα ολοκληρώσουμε την Δευτέρα.

486787826 1453757528920920 3248691499681256255 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων ξεκινήσαμε με συζήτηση και προσωπικές εμπειρίες σχετικά με τ’ αδεσποτάκια και τι μπορούμε να κάνουμε για να τα φροντίσουμε και να τα προστατεύσουμε. Συνεχίσαμε διαβάζοντας την ιστορία ενός γαϊδαράκου που κανείς δεν τον είχε καβαλικεύσει. Μόνο ο Χριστός τα κατάφερε με την αγάπη του και την καλοσύνη του. Ήταν το βιβλίο « Η Πασχαλινή ιστορία» και μέσα από αυτή κάναμε επανάληψη στην ιστορία των Παθών.

488776943 1328214345129673 8199306872276532910 n

Με αφορμή αυτήν την ιστορία αναφερθήκαμε στην Κυριακή των Βαΐων που ο Χριστός πήγε στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι.

Παραμένοντας στη θεματική των ζώων που σχετίζονται με το Πάσχα, παίξαμε κινητικά παιχνίδια αναπαράστασης της γυμναστικής της κότας και της γυμναστικής του λαγού.

487788407 1240821747382328 2487039036681351789 n anonymized 1

Η μουσικές του παιχνιδιού ….

Συνεχίσαμε γράφοντας την ευχή «Καλό Πάσχα» για τις κάρτες μας.

Katagrafh2 487296805 642531131958963 3721510821696600234 n anonymized 488640788 2546606652347806 1563928469034288191 n

Τέλος, ακούσαμε τις αναδιηγήσεις της τελευταίας ομάδας των παραμυθάδων της δανειστικής βιβλιοθήκης.

487219527 1199659254441885 4571432421759700988 n anonymized

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε την κατασκευή του πασχαλινού μπαλονιού με αλουμινόχαρτο και πλαστικοποίηση-κοιτάξτε εδώ. Τοποθετήσαμε στην ειδική οπή που είχε κάνει η κυρία εχθές, το μπαλόνι μας και ξεκίνησε το φούσκωμα.

Katagrafh8 2Katagrafh10 2

Στη συνέχεια μιλώντας για τις εικόνες σύμβολα του Πάσχα, μετά τον λαγό και την κότα με τα κοτοπουλάκια σειρά είχε το αρνάκι ή προβατάκι. Το υπέροχο αυτό ζώο μας δίνει εκτός από το κρέας του και το γάλα του,τα εσωτερικά του όργανα-έντερο,πνευμόνια,νεφρά,συκώτι-για το νόστιμο κοκορέτσι την ημέρα του Πάσχα. Επίσης μας δίνει το μαλλί του για την κατασκευή πουλόβερ, σκούφων, κασκόλ, γαντιών, κουβερτών, χαλιών. Παρακολουθήσαμε τη βοσκή των προβάτων στη φύση με προστάτες εκτός των κτηνοτρόφων και των σκύλων αυτών.

Κατόπιν είδαμε το κούρεμα των προβάτων και με κουρευτική μηχανή και με ψαλίδι.

Κλείσαμε τον κύκλο των βίντεο προς συζήτηση με το παρακάτω: Από το πρόβατο στις κλωστές.

Τέλος περάσαμε, όπως και οι φίλοι του ολοήμερου τμήματος 1, στην ετοιμασία της κατασκευής του πρόβατου-αρνιού, πασχαλινό διακοσμητικό. Κόψαμε τη μορφή του αρνιού σε χαρτόκουτα, Βάψαμε με άσπρη κιμωλία και τοποθετήσαμε τα μάτια του. Τη Δευτέρα η συνέχεια.

Katagrafh9 2 Katagrafh11 2

Το πατρόν και η ιδέα.

20250403 154209 Screenshot 20250403 221042 Instagram

Κατασκευή: Ολοκλήρωση της διακόσμησης της πασχαλινής μας κάρτας, Λαζαράκια από αλατοζύμαρο, Πασχαλινό μπαλόνι με πλαστικοποιημένο αλουμινόχαρτο-Κότα με κοτόπουλα στο λιβάδι-Βίντεο: Τα έθιμα του Λαζάρου, Τα κάλαντα του Λαζάρου-Πώς μπορώ εύκολα να σχεδιάσω κοτόπουλο-Τραγούδι και χορός: 10 πασχαλινά αβγά- Κόκκινα πασχαλινά αβγά Ραμ σαμ σαμ

Απρ 20253

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο και ακολούθησε συζήτηση για το Πάσχα.

Συνεχίσαμε με τις τελευταίες αναδιηγήσεις των παραμυθιών που δανειστήκαμε.

486812719 9337847526269878 2879898990573386200 n anonymized

 

Στον χρόνο που μας απέμεινε, ολοκληρώσαμε τις πασχαλινές κάρτες μας.

488566908 1202555591541054 2840257389043812868 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε τη διακόσμηση των πασχαλινών αβγών μας-πατήστε εδώ-η οποία θα ολοκληρωθεί αύριο.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε μιλώντας για την Μεγάλη εβδομάδα και τα έθιμά της με τη βοήθεια του Πασχαλινού ημερολογίου της τάξης.

488624970 441347545705982 8912810663165146979 n

Σήμερα ξεκίνησε και επίσημα το «ταξίδι» μας, δύο χιλιάδες χρόνια πίσω στο χρόνο για να μάθουμε για τη ζωή και τα Πάθη του Χριστού. Εστιάσαμε στο θαύμα της Ανάστασης του Λαζάρου και στα έθιμα εκείνης της ημέρας. Μετά από τη συζήτηση παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο.

Σχετικά με τα έθιμα του Σαββάτου του Λαζάρου παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο.

Ακούσαμε και τα κάλαντα του Λαζάρου και προσπαθήσαμε να τα μάθουμε κι εμείς.

Στη συνέχεια ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε ζύμη για διακοσμητικά λαζαράκια που όμως θα μυρίζουν κανέλλα και γαρύφαλλο, σαν τα αληθινά. Θα είναι φτιαγμένα από αρωματική αλατοζύμη όποτε βάλαμε τα υλικά μας: αλεύρι, αλάτι, νερό, κανέλλα και γαρύφαλλο και ζυμώσαμε τη ζύμη.

Katagrafh 1

Μετά πλάσαμε ο καθένας το δικό του λαζαράκι. Θα κάνουμε υπομονή όμως γιατί χρειάζονται ψήσιμο.

Katagrafh1 Katagrafh3

Τέλος,  ολοκληρώσαμε τις πασχαλινές μας κάρτες.

Katagrafh2

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε την πασχαλινή διακόσμηση με την κότα και τα κοτοπουλάκια της. Σήμερα σχεδιάσαμε τα κοτοπουλάκια, το λιβάδι που ζουν μαζί με τη μαμά κότα και γράψαμε την ευχή “Καλό Πάσχα”.

Katagrafh8 1 Katagrafh9 1

Το βίντεο που παρακολουθήσαμε και ακολουθήσαμε τις οδηγίες του για τον σχεδιασμό των κοτόπουλων.

Στη συνέχεια, ξεκινήσαμε την προετοιμασία για το πασχαλινό μπαλόνι μας με πρωτότυπο τρόπο. Σε διπλό κομμάτι αλουμινόχαρτο, μέσα στον κύκλο ζωγραφίσαμε τον πασχαλινό λαγό μας. Κόψαμε το διπλό αλουμινόχαρτο και στην πίσω πλευρά από τη ζωγραφιά μας, γράψαμε τ’ όνομά μας, την ευχή “Καλό Πάσχα” και το έτος 2025.

Katagrafh10 1 Katagrafh11 1

Η κυρία πλαστικοποίησε τ’αλουμινόχαρτα-μπαλόνια, άνοιξε και μια μικρή οπή στην άκρη του μπαλονιού μας γιατί αύριο στην οπή θα τοποθετήσουμε καλαμάκια και θα φουσκώσουμε τα πασχαλινά μπαλόνια μας.

20250403 165814

Την ιδέα την πήραμε από ένα βίντεο στο Instagram. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να το δείτε.

Katagrafh12 1

Τελειώσαμε την ημέρα με την καταμέτρηση 10 πασχαλινών αβγών. Ανεβήκαμε τη δεκάδα και τσουγκρίζοντας ένα ένα αβγό την κατεβήκαμε.

Χορέψαμε τα κόκκινα πασχαλινά αβγά στο ρυθμό “Ράμ σαμ σαμ”.

Κατασκευή: Πασχαλινός λαγός με ρολό υγείας, Πασχαλινή κάρτα με κοτούλα, Δημιουργία λιβαδιού με κότα και κοτοπουλάκια- Βίντεο: Απόσπασμα από το Πρωινό άστρο του Γιάννη Ρίτσου, Πώς ζωγραφίζουμε εύκολα κότα-Πλανήτης Γη: Αφρική: Λιοντάρια

Απρ 20252

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ολοκληρώσαμε την κατασκευή του λαγού.

487082221 882414597294976 1026811945148718348 n

Δεύτερη διδακτική ώρα είχαμε Αγγλικά. Συνεχίσαμε βάφοντας την πασχαλινή κάρτα μας και την κοτούλα που θα τοποθετήσουμε απάνω.

487784197 1202419641246469 5436952987311698621 n anonymized 487158003 1870213670473037 4905413455353499991 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε το ταξίδι μας στην Αφρική και θυμηθήκαμε τα προβλήματα που έχουν τα παιδιά εκεί-πατήστε εδώ– και οι μαθητές εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους. Στη συνέχεια και μετά από συνεννόηση των νηπιαγωγών των δυο ολοήμερων τμημάτων,  μας επισκέφτηκαν οι φίλοι του ολοήμερου τμήματος 2, λίγο πριν από το φαγητό και μας απήγγειλαν απόσπασμα από το “Πρωινό άστρο” του ποιητή Γιάννη Ρίτσου αντί  της καθιερωμένη μας προσευχής. Τους ευχαριστούμε πολύ!!!

Μετά το φαγητό είδαμε παιδικό ντοκιμαντέρ με το λιοντάρι καθώς είναι ζώο που ζει στην Αφρική και εντυπωσιάζει πολύ τους μαθητές.

Στη συνέχεια, ασχοληθήκαμε με το Πάσχα και κάναμε φύλλο εργασίας με την ακροστοιχίδα του Πάσχα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

488851098 1382428813209151 4746125880581898096 n

Τέλος, ξεκινήσαμε την κατασκευή πασχαλινών αυγών από χαρτόνι τα οποία έκοψαν τα παιδιά. Θα τα συνεχίσουμε αύριο με στολισμό τους.

482451208 523371837498567 5447186877019161291 n 1

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκίνησαν την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Στη συνέχεια γίναμε εργαστήρι κατασκευής πασχαλινής κάρτας με πρωταγωνίστρια την κότα την Παρδάλω. Ξεκινήσαμε χρωματίζοντας το λιβάδι πάνω στην κάρτα της.

487072050 441717632337991 8654370099070374011 n anonymized

Έπειτα χρωματίσαμε με νερομπογιές το σώμα της κότας και το αφήσαμε να στεγνώσει.

487128672 2501488750194609 1605896247486606515 n anonymized

Προσθέσαμε το ματάκι και τα φτερά της με ζωγραφική με μαύρο μαρκαδόρο και την κόψαμε.

487199370 989935533112307 75540214419278883 n

Τέλος, κολλήσαμε το λειρί, το ράμφος και τα φτερά της. Ανυπομονεί αύριο να «γεννήσει» το αυγό της και να ολοκληρωθεί η κάρτα μας.

20250402 125226 1 487422773 898235975670031 2537418779877401819 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ανασύραμε από τη μνήμη μας όσα έχουμε μάθει για την ιστορία του Πάσχα μέσα από διαδραστικές ερωτήσεις και παιχνίδια της παρακάτω παρουσίασης.

20250402 144818

Πατήστε πάνω στην φωτογραφία για να παίξετε.

6 10

Στη συνέχεια μέσα από τις οδηγίες που παρακολουθήσαμε σε βίντεο σχεδιάσαμε το πρώτο κομμάτι της δημιουργίες μας, τη μοναδική μας κότα. Αύριο θ’ ολοκληρώσουμε τη δημιουργία μας με κοτοπουλάκια και το λιβάδι που ζουν η κότα μας και τα κοτοπουλάκια τους.

Οι κότες μας.

Katagrafh10 Katagrafh11

Κατασκευή: Αβγό με κοτοπουλάκι, Πασχαλινός λαγός σε καρό φόντο-Βίντεο: Τι γιορτάζουμε τη Μ.Εβδομάδα, Πώς ζωγραφίζω εύκολα λαγό-Πλανήτης Γη: Αφρική: Τα παιδιά τραγουδούν,Αφρικανικό παραμύθι

Απρ 20252

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συζητήσαμε για τα βασικά γεγονότα του Πάσχα και φτιάξαμε μια κατασκευή με το κοτοπουλάκι που βγαίνει από το αβγό. Συνεχίσαμε με την κυρία Γιώτα, την Κοινωνική Λειτουργό του σχολείου μας, που μας μίλησε για τα συναισθήματα. Τέλος, βάψαμε με άσπρη τέμπερα ρολά προκειμένου να φτιάξουμε αύριο κουνελάκια-μολυβοθήκες.

486104574 682653320944571 5486923711161225565 n anonymized

Σήμερα, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1,  συνεχίσαμε το ταξίδι μας στην Αφρική που ξεκινήσαμε εχθές-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης. Τα παιδιά ξεκίνησαν μια συζήτηση σχετική με το χθεσινό βίντεο που είχαν δει χθες με τα παιδιά στην Αφρική που στερούνται βασικά αγαθά. Η κ. Μαρίνα ρώτησε τα παιδιά με ποιο τρόπο πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά. Διατυπώθηκαν διάφορες απαντήσεις από τους μαθητές: όπως θα έδινα τα μισά μου παιχνίδια, θα έδινα κάποια από τα ρούχα μου, θα έδινα φαγητό από αυτό που φτιάχνει η μαμά μου. Άλλες απαντήσεις ήταν εφικτές και κάποιες άλλες όχι, όμως όλες ήταν χρήσιμες καθώς αφενός εξωτερίκευαν τα συναισθήματα των παιδιών και αφετέρου καλλιεργούσαν την ενσυναίσθηση τους. Στη συνέχεια είδαμε βίντεο με μουσική και χορό παιδιών της Αφρικής.

Σε κάποια από τα παιδιά φάνηκε λίγο παράξενο αλλά η κ. Μαρίνα τους εξήγησε ότι ακριβώς εκεί κρύβεται η ομορφιά, γιατί όπως τα λουλούδια που είναι διαφορετικά μεταξύ τους είναι όλα όμορφα και φτιάχνουν έναν όμορφο κήπο έτσι και τα παιδιά που είναι διαφορετικά μεταξύ τους, χορεύουν με διαφορετικό τρόπο και τραγουδούν σε διαφορετικές γλώσσες φτιάχνουν έναν όμορφο κόσμο. Είδαμε ένα παραδοσιακό αφρικανικό παραμύθι: ο τυφλός και ο κυνηγός.

Τα παιδιά ζωγράφισαν εικόνες από το παραμύθι.

486567248 1017453166979774 8109246931734836640 n 3

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με τις αναδιηγήσεις μιας ακόμη ομάδας παραμυθάδων της δανειστικής βιβλιοθήκης.

487309682 1194834125357995 6862535415119415943 n anonymized 2

Συνεχίσαμε με τη θεματική του Πάσχα. Αναφερθήκαμε στα ζωάκια του Πάσχα και πώς προετοιμάζονται. Με παιχνίδι αναπαραστήσαμε τις κότες και κάναμε διαγωνισμό κλωσίματος. Ποια κότα θα κάτσει πρώτη να κλωσήσει το αβγό με τον αριθμό που λέει η δασκάλα; Όποιος παίχτης-κότα κάτσει πρώτη πάνω στο αβγό το κερδίζει. Στο τέλος βρήκαμε τους πρωταθλητές κλωσίματος.

486578289 1184989323347123 6978965423213117005 n anonymized 2486567248 1017453166979774 8109246931734836640 n 3 486748942 679262874606828 206950707683475349 n anonymized

Συνεχίσαμε με την πασχαλινή κατασκευή μας. Ολοκληρώσαμε τ’ αβγουλάκια μας και προσθέσαμε μέσα από ένα κοτοπουλάκι για να ξεπροβάλει. Ολοκληρώσαμε με μια επανάληψη στα βασικά γεγονότα της Ιστορίας του Πάσχα.

Katagrafh

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ακούσαμε σε αφήγηση της κυρίας όλη την ιστορία του Πάσχα, τη διδασκαλία του Ιησού για τις αρετές της φιλίας,αγάπης,αλληλοβοήθειας,σεβασμού,εκτίμησης,συνεργασίας, πώς οδηγήθηκε στη Σταύρωση και στην Ανάσταση και μερικά από τα θαύματα που πραγματοποίησε(Ανάσταση Λαζάρου, Ο γάμος στην Κανά, Περπάτημα πάνω στο νερό).Μιλήσαμε γιατί η Μεγάλη Βδομάδα λέγεται Μεγάλη, όχι γιατί έχει περισσότερες μέρες από τις άλλες αλλά γιατί κάθε μέρα συμβολίζει ένα σημαντικό γεγονός προς την Ανάσταση του Χριστού. Παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο.

Στη συνέχεια μέσω οδηγιών βίντεο, σε συνδυασμό δεξιότητας παρατήρησης και εφαρμογής, δημιουργήσαμε τον πασχαλινό λαγό μας και το φόντο που τον τοποθετήσαμε.

Με τους λαγούς μας στολίσαμε τα παράθυρα της τάξης μας.

Katagrafh8 Katagrafh9

Εισαγωγή στη γιορτή του Πάσχα-Παιχνίδια με πασχαλινά αβγά-Τραγούδι: Ήρθε πάλι Πασχαλιά- Πλανήτης Γη: Βίντεο: Ασία και καμήλες, Αφρική: Βίντεο: Σχολεία της Αφρικής,Πάνθηρες

Μαρ 202531

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε μαθαίνοντας τα νέα μας. Στη συνέχεια κάναμε μια πρώτη αναφορά στο Πάσχα. Τη δεύτερη ώρα είχαμε Αγγλικά. Την υπόλοιπη ώρα την αφιερώσαμε στην αναδιήγηση των παραμυθιών.

486092558 1006025588125723 4430191148111723244 n anonymized

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε το ταξίδι μας στην Ασία-πατήστε εδώ στην αρχή σχετικά της ανάρτησης– βλέποντας εκπαιδευτικό βίντεο για τις καμήλες μετά από αίτημα των μαθητών.

Είδαμε επίσης βίντεο με φωτογραφικό υλικό με καμήλες.

Έπειτα σ’ ερώτηση της κυρίας σε ποια Ήπειρο θα θέλαμε να ταξιδέψουμε οι περισσότεροι επιλέξαμε την Αφρική. Παρακολουθήσαμε ανάλογο βίντεο.

Στη συνέχεια μιλήσαμε για την ζωή στην Αφρική και το πώς πιστεύουμε  ότι ζουν τα παιδιά εκεί και το αν πηγαίνουν στο σχολείο. Είδαμε απόσπασμα από το παρακάτω βίντεο.

Τέλος θέλαμε να δούμε εκπαιδευτικό βίντεο με τα αιλουροειδή της Αφρικής και είδαμε απόσπασμα από το παρακάτω βίντεο.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Συνεχίσαμε με αναδιηγήσεις των παραμυθιών της δανειστικής από μια ομάδα παραμυθάδων.

486967204 1056486522976829 2857099037543042186 n anonymized

Ακολούθησε εισαγωγική συζήτηση και προβολή διαφανειών σχετικά με τα βασικά γεγονότα της ιστορίας του Πάσχα.

486802232 623605523834902 325936196925476780 n anonymized

Τραγουδήσαμε το πρώτο πασχαλινό μας τραγούδι «Ήρθε πάλι η Πασχαλιά».

Τέλος, προετοιμάσαμε την πρώτη πασχαλινή μας κατασκευή που ‘ναι είναι ένα αβγουλάκι – έκπληξη.

486559641 9352908438128744 1128887681383888406 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ξεκινήσαμε με θύμησες από το περσινό Πάσχα. Κλείσαμε τα μάτια μας και παρουσιάστηκαν μπροστά μας εικόνες πασχαλινές, π.χ.: κόκκινα αβγά, σοκολατένιοι λαγοί, σοκολατένια αβγά, τσουρέκια, κουλουράκια, λαμπάδες. Εστιάσαμε στα πασχαλινά αβγά και ακούσαμε τις περιπέτειες του Λαγού Φρειδερίκου που έχασε τα πολύτιμα βαμμένα αβγά του.

Στη συνέχεια παίξαμε κι εμείς διαδραστικά παιχνίδια με κρυμμένα αβγά μέσα στην τάξη με διαφορετικές οδηγίες κάθε φορά. Στο πρώτο παιχνίδι αφού βρίσκαμε ο καθένας ένα από τα  κρυμμένα αβγά πηγαίναμε στην παρεούλα μέχρι να μαζευτούμε όλοι. Πίσω το αβγό του καθενός έκρυβε ποια κίνηση έπρεπε να κάνει. Μαζί του εκτελούσαμε την κίνηση όλοι.

Katagrafh8 3

Στο δεύτερο παιχνίδι έπρεπε να σχηματίσουμε τ’αβγά με τον αριθμό και τις ανάλογες βουλίτσες. Πάλι σε κυνήγι κρυμμένων αβγών ο καθένας ανακάλυπτε ένα κομμάτι, είτε με αριθμό είτε με βουλίτσες. Αυτός/ή που είχε τον αριθμό τον έλεγε δυνατά και περίμενε το ταίρι του με τον σωστό αριθμών βουλών ώστε να δημιουργήσουμε τ’αβγό.

Katagrafh9 3 Katagrafh10 3

Στο τρίτο και τελευταίο παιχνίδι έπρεπε ανάλογα με το χρώμα του κομματιού αβγών που βρίσκαμε θα έπρεπε να σταθούμε πάνω από το στεφάνι που είχαμε ορίσει εξ’αρχής. Τα κομμάτια των αβγών ήταν κόκκινα, κόκκινα με χρυσή γραμμή,  κίτρινα και πράσινα. Αφού μαζεύονταν όλα τα κομμάτια του συγκεκριμένου χρώματος αβγού, έπρεπε να το φτιάξουμε. Νικητής ήταν η ομάδα που θα ολοκλήρωνε το αβγό της πρώτη. Η πράσινη ομάδα ήταν η νικήτρια.

Katagrafh11 3

Τελειώσαμε με αυθόρμητη ζωγραφική πασχαλινών αβγών και γράψαμε τον τίτλο τους.

20250331 155317

« Παλιότερα άρθρα

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων