Ενημέρωση για τις αιτήσεις μετεγγραφών 2025-2026

Μάι 20255

Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να δείτε τις ενημερώσεις που αφορούν τις αιτήσεις μετεγγραφών για τη νέα σχολική χρονιά 2025-2026.

Katagrafh7 1

Για ένα χρονικό διάστημα η ενημέρωση θα παραμείνει στην αρχική σελίδα. Οι καθημερινές μας αναρτήσεις θα συνεχίζονται κανονικά κάτω από την ενημέρωση.

από κάτω από: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για τις αιτήσεις μετεγγραφών 2025-2026    

Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Κατασκευή: Αφίσα(Η γενναία καρδιά της ομάδας μας που μας χωράει όλους-Βίντεο: 3 παιδιά που η ζωή τους διαφέρει-Φύλλο εργασίας: Τι θα δώσουμε σ’αυτά τα παιδιά-Πλανήτης Γη-Διάστημα: Ευρώπη, Η Αγγλία και τ’ αξιοθέατά της-Παραμύθι: Ο Ρομπέν των δασών-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Κατασκευή: Φτιάχνω τις δικές μου Μπάμπουσκες-Βίντεο: Μπάμπουσκες

Μάι 202522

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, βρήκαμε στο διαδίκτυο διάφορες φωτογραφίες της UNICEF που αφορούσαν την καθημερινή ζωή πολλών παιδιών του τρίτου κόσμου και εστιάσαμε στην έλλειψη αγαθών που είναι αναγκαία για την επιβίωσή τους. Με αφορμή τα παραπάνω, συζητήσαμε για τις ανάγκες και τα δικαιώματα του ανθρώπου και τ’ αναγκαία για την καθημερινή του διαβίωση, καθώς και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι του τρίτου κόσμου. Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε τον παρακάτω νοητικό χάρτη για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

494819337 1042157784013228 2697088993946881829 n

Έπειτα, προσπαθήσαμε να σκεφτούμε κάποιες λύσεις για να βοηθήσουμε τους φίλους μας, όπως να τους προσφέρουμε φαγητό, καθαρό νερό, ρούχα, βιβλία, παιχνίδια, φάρμακα κ.ά. Αύριο θα συνεχίσουμε αποτυπώνοντας σε ομαδική εργασία τις παραπάνω σκέψεις μας. Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα των χορευτικών και των ποιημάτων για την καλοκαιρινή σχολική γιορτή. Έπειτα συνεχίσαμε το ταξίδι μας στον πλανήτη Γη-πατήστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες. Επόμενη στάση η Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα η Αγγλία. Είδαμε φωτογραφικό υλικό.

Λεωφορείο Λονδίνου

494361264 3068914866596315 8592590697252301742 n

Τηλεφωνικός θάλαμος Λονδίνου

494359668 711760291320945 4864618526181318796 n

Big Ben

494822071 708431138382586 6436210207016835858 n

Παλάτι του Μπάκιγχαμ

495267507 1070527024999155 3043296670260302046 n

Τάμεσης

495270595 710343831378443 8767855913822522506 n

Κάναμε ταξίδι  στον Τάμεση βλέποντας το παρακάτω βίντεο.

Διαβάσαμε για την γέφυρα του Λονδίνου και είδαμε φωτογραφία. Στη συνέχεια ακούσαμε το παιδικό τραγούδι London Bridge is falling down.

Είδαμε φωτογραφίες από το Hyde park του Λονδίνου.

Eikona1 2

Παρακολουθήσαμε και βίντεο για το πάρκο.

Μιλήσαμε για την αγαπημένη συνήθεια των Άγγλων να πίνουν τσάι.

494362570 1351781345876275 7209250195499697322 n

Θυμηθήκαμε τον αρκούδο Padigton και το ταξίδι του στο Λονδίνο.

494824321 1890386835069716 2588760683435984855 n

Είδαμε φωτογραφία σχολείου στο Λονδίνο.

Katagrafh 18

Τέλος είδαμε παραδοσιακό αγγλικό παραμύθι, τον Ρομπέν των δασών και

το ζωγραφίσαμε.

494821194 1865942454196286 7559229881166835921 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, φτιάξαμε σε ομαδική αφίσα την γενναία καρδιά της ομάδας μας που μας χωράει όλους. Καθώς την φτιάχναμε ακούγαμε το τραγούδι «Όπου υπάρχει αγάπη». Γράψαμε γύρω της και αγαπημένα συνθήματα της τάξης από τις θεματικές όλου του χρόνου.

494356250 1426918288339619 3031759816019449760 n anonymized 494356760 630687339999311 8569213194974901081 n anonymized 494575913 1796399837960642 6615977574791933961 n

Με αγάπη και θάρρος στην καρδιά αντιμετωπίζουμε τα εμπόδια στη ζωή.Όμως υπάρχουν κάποια παιδιά στη Γη λιγότερο τυχερά που έχουν ν’ αντιμετωπίσουν δυσκολίες που δείχνουν ανυπέρβλητες. Παρακολουθήσαμε αποσπάσματα από τις ζωές 3 παιδιών από άλλες χώρες μακρινές. Γνωρίσαμε τον Έλβιν, την Αίσα και τον Ασάν. Συγκρίναμε την καθημερινότητά τους, τη ζωή τους με τη δική μας. Προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες που οδήγησαν αυτά τα παιδιά σε έναν άλλο τρόπο ζωής. Κάθε φορά «παγώναμε» το βίντεο στο πρόσωπο του παιδιού και προσπαθήσαμε να γίνουμε η φωνή του και να ζητήσουμε όσα μας αξίζουν και χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι. Τα παιδιά κατά τη διάρκεια της παραπάνω συζήτησης έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ενσυναίσθηση. Όσα ειπώθηκαν και εκφράστηκαν είναι αδύνατο να μεταφερθούν με λίγα λόγια. Καταφέραμε όμως να τα καταγράψουμε σε μορφή ιστογράμματος.

494359931 2117682635413964 7955794240315058874 n

Τα βίντεο που παρακολουθήσαμε.

Μετά τη συζήτηση δημιουργήσαμε το δικό μας ανθρωπάκι που του χαρίσαμε ένα όνομα και πολλά δώρα που σχετίζονται με τις ιδέες του ιστογράμματος όπως, φαγητό, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, αγάπη, φάρμακα, σπίτι, νερό, καθαρά και ζεστά ρούχα κα.

Katagrafh 17

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Ελένης.

494360238 579366184755658 7866227373768811687 n

Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Έχοντας γνωρίσει την ιστορία της Μπάμπουσκα-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης-δημιουργήσαμε τις δικές μας κούκλες. Αφού τις χρωματίσαμε, τις ταξινομήσαμε από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη  και  από τη μεγαλύτερη στη μικρότερη.

Katagrafh5 11

Οι κούκλες από εδώ.

Katagrafh4 10

Γι’ αρκετή ώρα παίζαμε με τις “χειροποίητες” Μπάμπουσκες μας, τοποθετώντας τη μία μέσα στην άλλη καθώς η κυρία τις είχε συρράψει σε χάρτινους δακτύλιους.

Katagrafh6 10 Katagrafh8 7

Φωτογραφηθήκαμε με τις δημιουργίες μας.

Katagrafh7 10

Τελειώσαμε με βίντεο για τις Μπάμπουσκες καθώς μιλήσαμε ότι ο κάθε καλλιτέχνης δημιουργεί τις δικές του μοναδικές κούκλες που διαφέρουν και σε σχέδια και σε χρώματα αλλά και σε αριθμό. Μας δόθηκε μάλιστα και η αφορμή να μετρήσουμε το σύνολο της κάθε ομάδας σταματώντας η κυρία το βίντεο. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.

Katagrafh9 4

Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Δημιουργία ομάδων-Τραγούδι: Αν όλα τα παιδιά της Γης και φύλλο εργασίας για το τραγούδι-Πλανήτης Γη: Αυστραλία, Αβορίγινες-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”- Πείραμα για το ουροποιητικό μας σύστημα: Πώς λειτουργούν τα νεφρά μας-Παραμύθι: Η κούκλα που ήθελε ν’αποκτήσει μωρό, Φύλλο εργασίας με τις κούκλες

Μάι 202520

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε το εργαστήριο δεξιοτήτων “Ανθρώπινα δικαιώματα – Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”. Προκειμένου να δεθεί η ομάδα βάλαμε απαλή μουσική και περπατούσαμε ο καθένας μόνος του. Στη συνέχεια, κοιτούσαμε στα μάτια όποιον συναντούσαμε στο δρόμο μας. Μετά χαιρετούσαμε όποιον βλέπαμε, του σφίγγαμε το χέρι και συστηνόμασταν. Τα ζευγάρια που γνωρίζονταν μεταξύ τους, ενώνονταν με άλλα ζευγάρια και στο τέλος δημιουργήσαμε ένα μεγάλο κύκλο.

494338603 1588097175386629 7273033945271810153 n anonymized

Όπως είμαστε όλοι πιασμένοι χέρι-χέρι ακούσαμε το “Αν όλα τα παιδιά της Γης” και χορέψαμε όλοι σε ένα μεγάλο κύκλο.

494818962 1038135344453146 8611647507869703012 n anonymized

Έπειτα, ζωγραφίσαμε σε χαρτί τους στίχους που τραγουδήσαμε.

494329379 3828143924113643 6550274776856543568 n anonymized 494340542 3984330588508148 4855644730009713877 n

Τον χρόνο που μας απέμεινε τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής μας γιορτής.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε το ταξίδι μας στον πλανήτη Γη (πρόγραμμα για το ηλιακό σύστημα)-πατήστε εδώ για να δείτε τις μέχρι τώρα δραστηριότητές μας. Επόμενη μας στάση η Ωκεανία. Αρχικά είδαμε εκπαιδευτικό βίντεο για την Ωκεανία.

Είδαμε φωτογραφίες των Αβορίγινων των πρώτων κατοίκων της Ωκεανίας και μιλήσαμε για τον τρόπο ζωής τους.

494364677 1257148229170241 1953529674411142152 n

Ακούσαμε τη μουσική και απολαύσαμε τους χορούς των Αβορίγινων.

Είδαμε τη σημαία της Αυστραλίας και σχολιάσαμε τις ομοιότητες και τις διαφορές της με την Αγγλική.

494359021 1764339497799560 5168190355601676383 n

Αναφερθήκαμε στα δυο ζώα που ζουν στην Αυστραλία: στο κοάλα και στο καγκουρό.

494363348 1128782232348737 1085862418619376222 n

Ακούσαμε το παραδοσιακό παραμύθι Αυστραλίας ο Μπουάμι και ο Κούριας. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να το ακούσετε.

https://www.youtube.com/watch?v=WKcLorV3GN8

Και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι.

494817714 1812741849456604 8149744103505615204 n

Ξεκινήσαμε με πρόβα χορού και ποιημάτων για την σχολική μας γιορτή.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την επεξεργασία του νέου κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων με τίτλο «Ανθρώπινα δικαιώματα – Ψάχνoντας την πατρίδα της καρδιάς μας». Αρχικά πραγματοποιήθηκαν δρώμενα «δεσίματος» της ομάδας. Περπατούσαμε στον χώρο ο καθένας μόνος του σε δικό του δρόμο. Στο σταμάτημα της μουσικής χαιρετούσε όσους συναντούσε, στο επόμενο σταμάτημα, χαιρετούσε με το χέρι, μετά με ένα άγγιγμα, μετά περπατούσαμε σε ζευγάρια, μετά σε τριάδες, σε τετράδες κτλ. Αυτές οι «αλυσίδες της φιλίας” που κινούνται στο χώρο δεν έπρεπε να σπάσουν αλλά ούτε και να τρακάρουν με άλλες.

494361219 2650723255319432 4040304138254064342 n anonymized

Ήταν μια δραστηριότητα που απαιτούσε πολύ καλή συνεργασία και συντονισμό ανάμεσα στα μέλη της αλυσίδας. Σε κάποιες περιπτώσεις χρειάστηκε να κάνουμε ακόμη και «γέφυρες». Στο τέλος οι αλυσίδες της φιλίας μεγάλωσαν τόσο που ενώθηκαν και έγιναν μια. Δημιουργήθηκε ένα μεγάλος κύκλος από τον οποίο δεν έλειπε κανείς. Και ξαφνικά ακούστηκε το τραγούδι σε μελοποιημένη του Γιάννη Ρίτσου «Αν όλα τα παιδιά της γης».Έτσι είδαμε πώς με μικρά γενναία βήματα μπορούμε να οδηγηθούμε από το «Εγώ» στο «Εμείς».

Το τραγουδήσαμε και το χορέψαμε στον κύκλο. Συζητήσαμε τι μπορεί να είδε ο ποιητής και να εμπνεύστηκε για να γράψει αυτούς τους στοίχους. Τα παιδιά είπαν πολλές ιδέες όπως πχ ότι είδε ένα όνειρο, πέρασε έξω από ένα σχολείο και είδε τα παιδιά, είδε εμάς που χορεύαμε κα. Γίναμε εικονογράφοι και αποτυπώσαμε στο χαρτί τα λόγια του τραγουδιού. Στον κυκλικό χορό μας προσθέσαμε παιδιά και μεγάλους με διαφορετικά χαρακτηριστικά, ζώα, πουλιά, λουλούδια. Όλοι… σε μια αέρινη αρμονία, σ’ έναν ονειρεμένο ιδανικό χορό.

IMG 8804 Katagrafh 16

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Ελένης.

IMG 8803

Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Σήμερα ακούσαμε σε δύο εκδοχές το παραμύθι “Η κούκλα που ήθελε ν’αποκτήσει μωρό” σαν συνέχεια των δραστηριοτήτων μας για την κύηση-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης. Εστιάσαμε γιατί η τελευταία κούκλα είχε μουστάκι και αναφέραμε τους λόγους-είναι αγόρι, δεν μπορεί να φέρει στην κοιλιά του έμβρυο και να γίνει μαμά.

Ακούγοντας τ’ αρχικό όνομα της κούκλας που ήθελε μωρό και τ’ ονόματα των επόμενων που ήταν κατά ένα γράμμα-συλλαβή, “μικρότερα”, τα παρουσιάσαμε στον διαδραστικό μας πίνακα. Κάθε φορά που η κυρία αφαιρούσε ένα γράμμα προσπαθούσαμε να διαβάσουμε αυτό που έμενε. Έτσι από το Άνουσκα καταλήξαμε στο α.

20250520 145857

Συμπληρώσαμε μαθηματικό φύλλο εργασίας ταξινομώντας τις κούκλες από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη γράφοντας και τον ανάλογο αριθμό τους.

Katagrafh6 9 Katagrafh7 9

Το φύλλο με τις κούκλες από εδώ.

Katagrafh8 6

Το φύλλο ταξινόμησης είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh9 3

Τελειώσαμε με πείραμα. Παρακολουθήσαμε πώς τα νεφρά μας φιλτράρουν το αίμα μας, συγκρατούν τα θρεπτικά συστατικά και τ’απόβλητα είναι τα ούρα μας-πατήστε εδώ για δραστηριότητες έναρξης σχετικά με το ουροποιητικό μας σύστημα προς το τέλος της ανάρτησης. Χρησιμοποιήσαμε 2 κομμένα πλαστικά μπουκάλια 1/2 λίτρου για τα νεφρά μας, 2 πλαστικά καλαμάκια για την αποβολή ούρων, ένα μικρό χωνί για την ουρήθρα μας και ένα μικρό πλαστικό δοχείο για την τουαλέτα. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν 2 φίλτρα καφέ και ρύζι μαζί με φακές για τα θρεπτικά συστατικά που δεν αποβάλλονται.

Katagrafh4 9

Παρακολουθήσαμε με πολύ ενδιαφέρον τη διαδικασία και παρατηρήσαμε τη συγκράτηση των θρεπτικών υλικών. Τέλος παρατηρήσαμε και τη ροή των ούρων από την ουροδόχο κύστη στην τουαλέτα.

Katagrafh5 10

 

Συναίσθημα Αγάπη: Πίνακας ζωγραφικής: Το χαρούμενο λιβάδι της αγάπης-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”- Πώς ήρθα στον κόσμο-Βίντεο για την κύηση και φύλλο εργασίας για την ανάπτυξη του ανθρώπου

Μάι 202519

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, αναφέραμε το πιο σημαντικό γεγονός που περάσαμε το Σαββατοκύριακο. Έπειτα, παρουσιάσαμε τις ζωγραφιές μας σχετικά με το βιβλίο που δανειστήκαμε και αναφερθήκαμε στην σκηνή που μας άρεσε περισσότερο.

494328349 1221807676115678 3674350577213271020 n anonymized

Στη συνέχεια, δεύτερη διδακτική ώρα είχαμε Αγγλικά. Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβες για τα χορευτικά μας και στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τη διανομή των ποιημάτων για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκίνησαν την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Έπειτα, παρουσιάσαμε τους πίνακες ζωγραφικής που φτιάξαμε την Παρασκευή με θέμα την ιστορία «Το χαρούμενο λιβάδι»-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης. Ολοκληρώσαμε την δουλειά μας σκεφτόμενοι έναν τίτλο για τον πίνακά μας ο οποίος τελικά αποφασίστηκε να είναι «Το χαρούμενο λιβάδι της Αγάπης» και φυσικά τον γράψαμε.

496512017 1231626484463087 4758755490417378567 n

Στο παρακάτω βίντεο είδαμε τα στάδια μέχρι τον τοκετό και την περιπέτεια της μαμάς μέχρι να τελειώσει η διαδικασία.

Το τελευταίο βίντεο, μας έδειξε πώς αναπτύσσεται το έμβρυο και τι αλλαγές συμβαίνουν στο σώμα της μαμάς.

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για την ανάπτυξη του ανθρώπου από μωρό μέχρι γέρος.

Katagrafh11 1 20250519 161116

Το φύλλο εργασίας, τροποποιημένο για τις ανάγκες μας, από εδώ.

Katagrafh8 5  Katagrafh9 2

Ανθοφύτευση στο Νηπιαγωγείο μας και η σημασία της κομποστοποίησης-Φύλλο αξιολόγησης της δράσης-Παραμύθι: Το χαρούμενο λιβάδι- Τραγούδι:Όπου υπάρχει αγάπη-Πλανήτης Γη,Διάστημα-Ινδιάνικο παραμύθι: Ο άνεμος,Βίντεο: Ο λύκοι-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Πειράματα παιχνίδια για το ταξίδι της τροφής και τα εσωτερικά μας όργανα

Μάι 202516

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με μια ανασκόπηση των δράσεων και των γνώσεων μας σχετικά με τη φύτευση των λουλουδιών μας στην αυλή του σχολείου. Έπειτα, παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο και συζητήσαμε κυρίως για την κομποστοποίηση, αλλά και την ανακύκλωση.

Προκειμένου να αξιολογήσουμε τι καταφέραμε από τη δράση μας, συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας, ο καθένας για τον εαυτό του.

494330657 1039887474769015 7211035572191091301 n anonymized 494815956 1204346701161228 7308642795519512835 n 494334710 3399382453532674 5985204308099565928 n

Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή εντάσσοντας νέες κινήσεις στα χορευτικά μας. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το πρόγραμμα για το ηλιακό σύστημα και με τον πλανήτη Γη και συγκεκριμένα με την Αμερικανική ήπειρο. Ακούσαμε ινδιάνικη μουσική και εκφραστήκαμε μέσα από κινήσεις στο ρυθμό της.Στη συνέχεια ακούσαμε το ινδιάνικο παραδοσιακό παραμύθι : ο Άνεμος.

Ζωγραφίσαμε σκηνές από το παραμύθι.

Katagrafh 15

Έπειτα μιλήσαμε για το αγαπημένο ζώο των ινδιάνων, τον λύκο και είδαμε απόσπασμα από εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, αρχικά αναπαραστήσαμε με θεατρικό παιχνίδι τον κύκλο ζωής των λουλουδιών με τη σύμβαση ότι ήμασταν μαργαρίτες σε λιβάδι. Μια άνοιξη όμως σε αυτό το λιβάδι φύτρωσε μια κατακόκκινη παπαρούνα και όλες οι μαργαρίτες την κοιτούσαν με καχυποψία.

496513858 540991842414136 6770408646857004727 n anonymized

Η αναπαράσταση σταμάτησε για να συνεχίσουμε με συζήτηση.Ποια θα ήταν άρεσε η συνέχεια της ιστορίας; Την διαβάσαμε στον διαδραστικό πίνακα. Ήταν η γνωστή ιστορία με τίτλο «Το χαρούμενο λιβάδι».

Το ευχάριστο τέλος της ιστορίας μας χαροποίησε γιατί στην ιστορία μας νίκησε η Αγάπη και η Φιλία. Φανταστήκαμε τα λουλούδια του λιβαδιού να έχουν φωνή και να μας τραγουδούσαν … όπου υπάρχει αγάπη! Προσπαθήσαμε να τραγουδήσαμε και εμείς μαζί τους.

Τέλος, ζωγραφίσαμε πίνακα ζωγραφικής με το τέλος της ιστορίας «Το χαρούμενο λιβάδι» χρωματίζοντας το φόντο με λαδοπαστέλ και τα λουλούδια με δαχτυλομπογιές.

496511253 705730061925649 9118527306449901646 n Katagrafh 14

Στην ώρα που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Αυτή τη φορά φτιάξαμε τρισδιάστατο παιχνίδι για την γωνιά μας με θέμα, το ταξίδι της τροφής- πατήστε εδώ και εδώ, προς το τέλος των αναρτήσεων  για να δείτε δραστηριότητες που αφορούν το γαστρεντερολογικό μας σύστημα. Σε σκληρό πλαστικό η κυρία στερέωσε την ανθρώπινη εικόνα με το γαστρεντερολογικό μας σύστημα. Χρησιμοποίησε σακούλες zip για τη διαδρομή της τροφής και τροφή χρωματιστά πομ πομ.

Katagrafh4 8

Ο καθένας έπαιξε με το παιχνίδι μετακινώντας την τροφή από το στόμα, στον οισοφάγο, στο στομάχι,στο λεπτό έντερο μέχρι το παχύ έντερο από τ’οποίο αποβάλλεται.

Katagrafh5 9

Συνεχίσαμε με το επόμενο τρισδιάστατο παιχνίδι που αφορά τη σωστή θέση των εσωτερικών μας οργάνων στο σώμα μας. Πάνω σε μαύρη σακούλα σκουπιδιών με βέλκρο τοποθετήθηκαν, κατόπιν επανάληψης των όσων έχουμε μάθει, τα εσωτερικά μας όργανα στην κατάλληλη θέση. Δοκιμάσαμε το παιχνίδι παίρνοντας το ρόλο του ασθενούς και του γιατρού. Ο ασθενής μετά την ιατρική φροντίδα ξαναβρήκε τη ζωντάνια του.

Katagrafh6 8 Katagrafh7 8 20250516 153804 anonymized

Δεν προλάβαμε να παίξουμε όλοι, αλλά το παιχνίδι τοποθετήθηκε στην σχετική γωνιά μας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις ελεύθερες δραστηριότητές μας.

 

 

 

Ανθοφύτευση στο Νηπιαγωγείο μας, Αφίσα δράσης και φύλλο αξιολόγησης αυτής- Βίντεο για την κομποστοποίηση και για τη σημασία της μέλισσας στην ανθοφορία-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Πείραμα πέψης με σακούλα zip, ξίδι και ανθρακούχα σόδα- Το ουροποιητικό μας σύστημα: Βίντεο και φύλλο εργασίας

Μάι 202515

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρουσιάσαμε τις ζωγραφιές που κάναμε σε σχέση με τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης που πήραμε και αναφέραμε στους συμμαθητές μας το σημείο που μας άρεσε περισσότερο.

494341241 662750906597767 6882529044628877421 n anonymized

Ενθουσιασμένοι από τη χθεσινή φύτευση των λουλουδιών στον κήπο μας-πατήστε εδώ– αναφερθήκαμε στην αξία των φυτών στη ζωή μας και τη σημασία της τροφικής αλυσίδας. Σε συνεννόηση με το τμήμα 2, αποφασίσαμε να ποτίζουμε εναλλάξ τα λουλούδια μας. Σήμερα ήταν η δική μας σειρά και με μεγάλη χαρά αναλάβαμε τρία παιδιά να τα ποτίσουμε. Συμφωνήσαμε κάθε φορά που θα έρχεται η σειρά μας, να αναλαμβάνουν τρία διαφορετικά παιδιά το πότισμα.

494334289 1234609724714439 386857205171591619 n anonymized

Σε χαρτί του μέτρου προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε τη χθεσινή μας δράση. Συνεργαστήκαμε όλοι μαζί σε ομάδες και ενθουσιαστήκαμε με το αποτέλεσμά μας!

494340616 1208782277693850 4919246230133436316 n anonymized  494336550 2069535953527718 4260198936111121545 n

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής μας.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με μια ανασκόπηση της χθεσινής δράσης με τα φυτέματα στον κήπο, αναφέραμε τι μας άρεσε περισσότερο και πώς νιώσαμε που καταφέραμε την αποστολή μας. Στα πλαίσια της ανασκόπησης θυμηθήκαμε ότι ταυτόχρονα με το φύτεμα νέων λουλουδιών, αξιοποιήσαμε κάποια απορρίμματα με δημιουργικό τρόπο ώστε να μην μολύνουν τη φύση αλλά να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελός της, όπως οι ρόδες αυτοκινήτου που βάφτηκαν και έγιναν ζαρντινιέρες και το χώμα που χρησιμοποιήσαμε που ήταν προϊόν κομποστοποίησης.

Εδώ, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά για τη βοήθειά του, τον παππού της Βασιλική μας, ο οποίος έβαψε τις ρόδες αυτοκινήτου!

Παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βίντεο με θέμα την κομποστοποίηση.

Μετά επειδή τα παιδιά ενθουσιάστηκαν που με τα λουλούδια μας, προσφέραμε στις μέλισσες περισσότερη τροφή παρακολουθήσαμε βίντεο με σύντομες πληροφορίες για αυτές.

Συμπληρώσαμε φύλλο αξιολόγησης της χθεσινής μας δράσης στο οποίο αποτυπώσαμε τα συναισθήματά μας. Επίσης αποτυπώσαμε και τη γνώμη μας σχετικά με το ερώτημα αν πιστεύομε ότι με τη δράση μας καταφέραμε να βοηθήσουμε τη φύση και γιατί.

Katagrafh 13

Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, θυμηθήκαμε τη διαδρομή της τροφής και παρακολουθήσαμε ξανά τα βίντεο, που είχαμε επεξεργαστεί εχθές-πατήστε εδώ. Στη συνέχεια η κυρία μας τοποθέτησε πάνω στο τραπέζι πλαστικές σακούλες zip, φρυγανιές, ξίδι και ανθρακούχα σόδα. Οι σακούλες πήραν τη θέση του στομάχου μας και το ξίδι με την ανθρακούχα σόδα πήραν τη θέση των γαστρικών υγρών και της χολής.

20250515 144624

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε δυάδες και πήραμε από μία σακούλα-στομάχι. Οι φρυγανιές κατέληξαν στο “στομάχι μας” κομμένες σε κομμάτια όπως κάνουν τα δόντια μας. Η κυρία πρόσθεσε στις σακούλες-στομάχια τα γαστρικά υγρά(ξίδι και σόδα) και ξεκίνησε η πέψη. Τα χέρια μας δούλεψαν σαν τους μύες του στομάχου και έλιωσαν το φαγητό μας.

Katagrafh5 8 Katagrafh6 7 20250515 150746

Η συνέχεια ήταν η μεταφορά των άχρηστων υλικών στο παχύ έντερο έτοιμα γι’ αποβολή. Η κυρία μας έδειξε τη διαδικασία.Έκοψε την άκρη της σακούλας και σιγά σιγά σε λευκό ποτήρι όπως η λεκάνη της τουαλέτας, τα κόπρανα έπεφταν σιγά σιγά.

Katagrafh7 7

Το δοκιμάσαμε κι εμείς και τα γέλια μας ήταν απερίγραπτα. Οι λεκάνες γέμισαν.

Katagrafh8 4

Εκτός από τα κόπρανα, αποβάλλουμε και ούρα. Τι είναι όμως τα ούρα. Γνωρίσαμε ότι τα νεφρά μας είναι τα φίλτρα του αίματός μας που κρατούν τις ουσίες που χρειάζεται ο οργανισμός μας και τ’άχρηστα υλικά χύνονται, με τη μορφή ούρων,στην ουροδόχο κύστη. Μόλις γεμίσει, ο εγκέφαλος μας δίνει εντολή να πάμε στην τουαλέτα. Παρακολουθήσαμε και βίντεο με τη διαδικασία και είδαμε πώς είναι το ουροποιητικό μας σύστημα στο σώμα μας.

Τελειώσαμε με φύλλο αξιολόγησης για τον δρόμο των ούρων. Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας δημιουργώντας τον άνθρωπο που χρησιμοποιεί την τουαλέτα για ούρηση. Γέμισε η ουροδόχος κύστη του και την αδειάζει.

Katagrafh9 1  20250515 163105   Katagrafh10 1

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh4 7

 

 

Δημιουργία ανθόκηπου στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας- Το γράμμα Η όπως ήλιος, το γράμμα Ω όπως ώρα- Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Φύλλο εργασίας για το κυκλοφορικό μας σύστημα, Φύλλο εργασίας για τα εσωτερικά όργανα του σώματός μας- Γνωριμία με το ταξίδι της τροφής(Γαστρεντερολογικό σύστημα)

Μάι 202514

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με το μάθημα των Αγγλικών. Συνεχίσαμε με μια σύντομη πρόβα των τραγουδιών της γιορτής.Τον υπόλοιπο χρόνο φυτέψαμε τα υπέροχα λουλούδια μας, ρίξαμε χώμα και τα ποτίσαμε. Δώσαμε την υπόσχεση ότι θα τα φροντίζουμε, θα τα αγαπάμε και θα είμαστε υπεύθυνοι για αυτά.

Ομοίως και τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με την αποστολή μας να δείξουμε την αγάπη μας στη φύση και να μεταμορφώσουμε μια γωνία της αυλής μας, σε ανθόκηπο. Πήραμε τα φτυαράκια μας και τα φυτά που επέλεξε ο καθένας και … φύγαμε!

496509500 1360439678339409 2177518268935856324 n anonymized

Αρχικά παρουσιάσαμε τα φυτά που επέλεξε ο καθένας μας να φυτέψει. Εντοπίσαμε κι άλλους που έκαναν τις ίδιες επιλογές και μάθαμε τα ονόματα αρκετών λουλουδιών και αρωματικών φυτών.

Katagrafh1 5 Katagrafh 12

Μετά σκάψαμε, φυτέψαμε, προσθέσαμε χώμα, ποτίσαμε και στο τέλος καμαρώσαμε!

494815685 1243480670506297 1304568270797723552 n 494333018 2103591470117802 5218776848749209927 n Katagrafh2 5

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,τη δεύτερη διδακτική ώρα κάναμε Αγγλικά. Στον υπόλοιπο χρόνο μας, συνεχίσαμε την πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάναμε χειροτεχνία με το γράμμα Η… όπως Ήλιος: χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Η, κόψαμε κύκλο από κίτρινο χαρτόνι για τον ήλιο, κολλήσαμε το γράμμα Η και τον κύκλο επάνω σε χρωματιστό Α4, συμπληρώσαμε τις ακτίνες από σύρμα πίπας.

495268127 1185622863045745 1677767635834146355 n

Κάναμε επίσης χειροτεχνία με το γράμμα Ω… όπως ΩΡΑ: χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα, κόψαμε το ρολόι και χρωματίσαμε τους αριθμούς, κόψαμε τους δείκτες, κολλήσαμε το γράμμα και το ρολόι επάνω σε χαρτόνι Α4 και η κ.Μαρίνα στερέωσε τους δείκτες επάνω στο ρολόι με διπλόκαρφο ώστε να μπορούν να μετακινούνται.

495267956 548099358119496 177316101331038696 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”, ολοκληρώσαμε με φύλλο εμπέδωσης των όσων μάθαμε για τη λειτουργία της καρδιάς μας-πατήστε εδώ και εδώ και εδώ και εδώ στο τέλος των αναρτήσεων-για να δείτε τις μέχρι τώρα δράσεις μας για την καρδιά μας.Στο φύλλο εργασίας έπρεπε ν’αποτυπώσουμε το κυκλοφορικό μας σύστημα με τις αρτηρίες(κόκκινο χρώμα-μεταφέρουν τ’ οξυγονομένο αίμα  στα όργανα) και τις φλέβες(μπλε χρώμα-μεταφέρουν το αίμα γεμάτο διοξείδιο του άνθρακα από τα όργανα στην καρδιά).

Katagrafh5 7

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία, της κας Βάνας.

Katagrafh7 6

Στη συνέχεια μιλήσαμε για το ταξίδι της τροφής που ξεκινά από το στόμα, περνά στον οισοφάγο, από κει στο στομάχι, στο λεπτό έντερο που προσλαβάνονται όλα τα πολύτιμα συστατικά και βιταμίνες και καταλήγει στο παχύ έντερο που περικλείει τ’ άχρηστα υλικά που τελικά αποβάλλονται με τη μορφή κοπράνων. Το ταξίδι της τροφής το περιγράψαμε βιωματικά στο σώμα μας. Παρακολουθήσαμε και κάναμε διάλογο πάνω στα παρακάτω βίντεο που μας δείχνουν όλη τη διαδικασία.

Παρακολουθήσαμε επίσης και σε βίντεο τη συνέπεια που έχουμε πλειστάκις μιλήσει πώς η τροφή αντί ν’ακολουθήσει το δρόμο προς το στομάχι, με την κουβέντα και το γέλιο μπορεί πανεύκολα να μεταφερθεί στους πνεύμονές μας.

Κάναμε μια μικρή εισαγωγή στο ουροποιητικό μας σύστημα που περιλαμβάνει τα νεφρά μας και την ουροδόχο κύστη μας. Αύριο θα το επεξεργαστούμε παράλληλα με το γαστρεντερολογικό. Τελειώσαμε με φύλλο αξιολόγησης για την αναγνώριση και τη  σωστή θέση των εσωτερικών μας οργάνων στο σώμα μας.

Katagrafh6 6

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία, της κας Βάνας.

Katagrafh8 3

 

Συναίσθημα αγάπης και ντροπής: Κατασκευή: Αφίσα αγάπης για τη φύση, Απεικόνιση ντροπής-Το γράμμα Π όπως παπαρούνα και το γράμμα Γ όπως Γη-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Φυσιολογικός και μη φυσιολογικός χτύπος καρδιάς-Παραμύθι: Η ποδιά της αγάπης-Δραστηριότητες κοινωνικού λειτουργού: Το δέντρο που έδινε

Μάι 202513

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, με αφορμή την αυριανή φύτευση λουλουδιών, συζητήσαμε για τα λουλούδια, τα μέρη που αποτελούνται και την “τροφή” τους, χώμα, νερό, αέρας, ήλιος, αγάπη και φροντίδα. Τα παιδιά ανέφεραν ποιο λουλούδι τους αρέσει περισσότερο και μερικά στάθηκαν στην παπαρούνα, λόγω του έντονου κόκκινου χρώματος της. Σε παλαιότερη συζήτηση μας για τα συναισθήματα είχαμε συνδυάσει το κόκκινο χρώμα με το συναίσθημα της ντροπής και μετά από τις πρόβες μας για την καλοκαιρινή γιορτή, αποτυπώσαμε το συναίσθημα αυτό πάνω σε χαρτί με κηρομπογιές και μαρκαδόρους.

494327813 708324981691315 2455675744913557039 n anonymized 494327433 697538009651431 7793009850613768302 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1,κάναμε χειροτεχνία με το γράμμα Π … όπως παπαρούνα: κόψαμε το κοτσάνι και τα φύλλα της παπαρούνας από πράσινο Α4 και τα πέταλα από κόκκινο γκοφρέ. Χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Π και τέλος τα κολλήσαμε όλα σε χαρτόνι Α4.

494359145 1059829656006251 8840604045481926305 n

Στη συνέχεια κάναμε χειροτεχνία με το γράμμα Γ … όπως ΓΗ: χρωματίσαμε και κόψαμε τη Γη. Χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Γ και τέλος τα κολλήσαμε όλα σε χαρτόνι Α4.

494358574 695472466682105 2625653971336255614 n

Επίσης με αφορμή την δράση της φύτευσης λουλουδιών που θα ξεκινήσει αυτές τις ημέρες στο νηπιαγωγείο ασχοληθήκαμε με τα μέρη του λουλουδιού : πέταλα,σέπαλα,γύρη, κοτσάνι και φύλλα.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συζητήσαμε για το συναίσθημα της αγάπης σύμφωνα με τις προσωπικές εμπειρίες μας, τις παλαιότερες συζητήσεις και τα παραμύθια που έχουμε διαβάσει-πατήστε εδώ.Τι κάνουμε όταν αγαπάμε κάποιον; Τα παιδιά εξέφρασαν πολλές ωραίες ιδέες. Όταν αγαπάμε βοηθάμε, «μαθαίνουμε» στους άλλους νέες γνώσεις, τους κρατάμε το χέρι, τους αγκαλιάζουμε, τους γιατρεύουμε, τους μιλάμε γλυκά και γιατί όχι….. τους καθαρίζουμε! Ήρθε λοιπόν η ώρα ν’ αποδείξουμε την αγάπη μας για τη φύση, τον πλανήτη, το περιβάλλον.Στο άκουσμα της είδησης ότι η φύση κινδυνεύει και χρειάζεται να τη βοηθήσουμε τα παιδιά ανέφεραν πολλές γνώσεις σε σχέση με το περιβαλλοντικό ζήτημα. Στην πορεία της συζήτησης αποφασίσαμε ν’ αξιοποιήσουμε τον μικρό ανεκμετάλλευτο κήπο του σχολείου για να φυτέψουμε λουλούδια και να δώσουμε περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη φυτών, έναν χώρο τροφής και ξεκούρασης των εντόμων και των μελισσών. Τα παιδιά πρότειναν να φτιάξουμε και μια αφίσα για να προτρέψουμε και άλλους να κάνουν το ίδιο. Με «σπόρο» λοιπόν την αγάπη να προσφέρουμε την χαρά και την ομορφιά στο σχολείο, στη γειτονιά, στη φύση.

Katagrafh 11 Katagrafh5 6

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”, μιλήσαμε για το φυσιολογικό χτύπο της καρδιάς μας-πατήστε εδώ και εδώ και εδώ και εδώ στο τέλος των αναρτήσεων-για να δείτε τις μέχρι τώρα δράσεις μας για την καρδιά μας. Καταστάσεις που μας προκαλούν ταχυκαρδίες είναι αυτές του θυμού και της μεγάλης λύπης. Παρακάτω θα δείτε μια καρδιά με φυσιολογικούς παλμούς σε αντίθεση με αυτή της ταχυκαρδίας.

Αποφασίσαμε μέσα από συζήτηση ότι η καρδιά μας για να χτυπά φυσιολογικά θέλει ηρεμία, χαρά και πολλή αγάπη. Πώς εκδηλώνουμε όμως την αγάπη μας; Τα παιδιά απάντησαν: Με αγκαλιές, με προσοχή στους φίλους, με τη βοήθεια σε αυτούς που έχουν ανάγκη, με όμορφα πράγματα που κάνουμε μαζί με τους αγαπημένους μας,κλπ. Παρακολουθήσαμε την ιστορία “Η ποδιά της αγάπης” και πήραμε ιδέες και για άλλους τρόπους εκδήλωσης αγάπης.

Πήραμε τους μαρκαδόρους μας, φτιάξαμε τη δική μας ποδιά αγάπης και σκεφτήκαμε φορώντας την τι όμορφη πράξη αγάπης θα θέλαμε να κάνουμε. Η κυρία έγραψε τις σκέψεις μας στο φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

20250513 150423 Katagrafh7 5

Τέλος δημιουργήσαμε τις καρδούλες προσφοράς.

Katagrafh8 2 20250513 155043

Με τη μουσική του τραγουδιού “Ν’αγαπάς”, ο καθένας χόρευε γύρω από τις καρδιές και με το σταμάτημα της μουσικής έπαιρνε την καρδιά του και την έδινε στον φίλο/η που διάλεγε. Όλες οι καρδούλες μοιράστηκαν και γίναμε ζευγαράκια.

Katagrafh9

Όλα τα ζευγάρια χορέψαμε το τραγούδι “Ν’αγαπάς” και στο τελείωμά του πήραμε και πόζα αγάπης.

Katagrafh10 Katagrafh11

Με την κοινωνική λειτουργό του Νηπιαγωγείου μας, κα Γιώτα, τα παιδιά του τμήματος 2, παρακολούθησαν “Το δέντρο που έδινε” και συζήτησαν για όλα τα συναισθήματα και συμπεριφορές που δίνει η ιστορία.

Ζωγραφίσαμε τη δική μας εικόνα με τη μηλιά και το παιδί. Άλλοι φτιάξαμε την εικόνα της ιστορίας και άλλοι την αγάπη και της μηλιάς και του παιδιού αντίστοιχα.

Katagrafh6 5 Eikona1 1

Συναισθήματα: Η σκάλα της αγάπης- Παραμύθι: Η σκάλα της αγάπης- Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Το Τζάτζαλο- Χειροτεχνία: Το Τζάτζαλο μιλά, Ημερολόγιο νίκης εναντίον του Τζάτζαλου- Κατασκευές: Τ…όπως τουλίπα και Λ…όπως λουλούδι

Μάι 202512

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συζητήσαμε για τη γιορτή της Μητέρας και πιο συγκεκριμένα, πώς αισθάνθηκε η μαμά μας όταν της προσφέραμε την κάρτα που δημιουργήσαμε ειδικά για εκείνη. Συνεχίσαμε με την αναδιήγηση των παραμυθιών που πήραμε από την δανειστική βιβλιοθήκη. Την επόμενη ώρα είχαμε Αγγλικά.

494338760 1195270535419088 8601881381211341815 n anonymized

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή βρίσκοντας κινήσεις για το 2ο  τραγούδι μας. Συνεχίσαμε κάνοντας χειροτεχνία με το γράμμα Τ …όπως τουλίπα. Κόψαμε τα πέταλα και το κοτσάνι της τουλίπας και στη συνέχεια διπλώσαμε τα πέταλα για να γίνει η τουλίπα μας τρισδιάστατη, χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Τ και τέλος τα κολλήσαμε όλα σε χρωματιστό χαρτόνι Α4.

494828345 552226157937959 7873187754903030084 n

Κάναμε επίσης χειροτεχνία με το γράμμα Λ… όπως λουλούδι. Κόψαμε τα πέταλα, το κοτσάνι και τα φύλλα από χρωματιστό Α4,κολλήσαμε σύρμα πίπας για κοτσάνι και γύρη,χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Λ. Τέλος τα κολλήσαμε σε χρωματιστό Α4.

494823612 666072389665435 8469582177421857497 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη τη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Στη συνέχεια,παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας τις ζωγραφιές που κάναμε σε σχέση με τα βιβλία που δανειστήκαμε της δανειστικής μας βιβλιοθήκης και είπαμε λίγα λόγια για την αγαπημένη μας σκηνή του βιβλίου.

Katagrafh 10

Συνεχίσαμε με συζήτηση σε σχέση με τις αντιδράσεις της μαμάς μας όταν της παραδώσαμε τα δώρα που φτιάξαμε στο σχολείο για εκείνη-πατήστε εδώ για να τα δείτε. Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τα συναισθήματά της βάση των εκφράσεών της και τα λόγια που μας είπε. Παραμένοντας στο συναίσθημα της αγάπης και πώς οι άλλοι νιώθουν όταν την προσφέρουμε, διαβάσαμε το παραμύθι «Η σκάλα της αγάπης» και μάθαμε ότι με αγάπη και συνεργασία είναι πιθανά ακόμα και τα πιο απίθανα!

496514207 1171242244736265 6083956248754930953 n

Παραθέτουμε το βίντεο του παραμυθιού.

Τέλος, στο χρόνο που μας απέμεινε, κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συζητήσαμε για τη “φωνή” που τριβελίζει το μυαλό μας και μας ξεσηκώνει να κάνουμε πράγματα που δεν μας χαρακτηρίζουν:π.χ. να φωνάζουμε και να χτυπάμε τους γονείς μας, τ’αδέρφια μας,τους φίλους μας. Να λέμε κουβέντες που πληγώνουν και να γελάμε βλέποντας τους φίλους μας να κλαίνε. Να μιλάμε άσχημα νομίζοντας ότι οι φίλοι μας και όσοι μας ακούν, μας θαυμάζουν. Η “φωνή” αυτή στην παρακάτω ιστορία ονομάζεται Τζάτζαλο. Το Τζάτζαλο συνυπάρχει στην σκέψη μας μαζί με τη “φωνή” της λογικής. Εμείς πρέπει να κατευνάζουμε το Τζάτζαλο, να το βάζουμε στη θέση του να κοιμάται και να υπερνικά η σωστή σκέψη και λογική στις πράξεις μας. Να μην αφήνουμε το Τζάτζαλο να είναι ο νικητής και όλοι να μας σχολιάζουν άσχημα και να γελούν μαζί μας κοροϊδευτικά. Αλλά να μην το ακούμε και όλοι να μας θαυμάζουν για τις γνώσεις μας, τις ικανότητές μας, το σωστό παιχνίδι και τη σωστή συμπεριφορά! Ακούσαμε και συζητήσαμε για το Τζάτζαλο της μικρής Ρουθ που την βασάνιζε.

Φτιάξαμε το δικό μας Τζάτζαλο με τρύπα στο στόμα του ώστε  φορώντας τη μάσκα να φαίνεται το δικό μας στόμα. Να μας μιλάει το Τζάτζαλο για αταξίες και εμείς να τον συμβουλεύουμε να πράττει το σωστό. Το Τζάτζαλο κάνει την καρδιά μας να κτυπά γρήγορα, η αναπνοή μας να είναι βαριά λόγω θυμού και στενοχώριας,να πονά το στομάχι μας λόγω της αγωνίας για τις συνέπειες.

Katagrafh6 4 Katagrafh7 4

Φωτογραφηθήκαμε σαν “Τζάτζαλο” και πήραμε στο σπίτι τη φιγούρα για ατελείωτο παιχνίδι με όλη την οικογένεια.

Katagrafh8 anonymized

Η φιγούρα από το διαδίκτυο:

Katagrafh5 5

Επίσης η κυρία είχε ετοιμάσει ένα ημερολόγιο για τις καθημερινές νίκες μας εναντίον του Τζάτζαλου. Κάθε φορά που βγαίνουμε νικητές συμπληρώνουμε ένα κουτάκι. Εάν καταφέρουμε να συμπληρώσουμε όλα τα κουτάκια, ή μας μείνουν 2 με 3 ασυμπλήρωτα, τότε κερδίζουμε μια μικρή απόλαυση για την προσπάθειά μας: Π.χ. μια πορτοκαλάδα μαζί με τους γονείς στην καφετέρια, ένα αβγό Kinder, μία βόλτα μόνη μας μαζί με τη μαμά ή τον μπαμπά κλπ.

Το ημερολόγιο είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh4 5

 

Γιορτή μητέρας: Κατασκευές: Γλαστράκι με λουλούδια, Πορτραίτο μητέρας, Φωτογραφία-δώρο με λουλούδι

Μάι 20259

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συζητήσαμε για τη γιορτή της μητέρας και ολοκληρώσαμε την κάρτα μας, συμπληρώνοντας τις τελευταίες λεπτομέρειες και την ευχή μας.

494329705 630936793300927 35399003762583441 n

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής μας.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ολοκληρώσαμε την κατασκευή μιας μικρής γλάστρας με τριαντάφυλλο για δωράκι στις μαμάδες για τη γιορτή της μητέρας.

received 1691059701516487

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συνεχίσαμε τη συζήτηση για τη γιορτή της μητέρας και ολοκληρώσαμε τα δωράκια πορτρέτα που είχαμε ξεκινήσει εχθές-πατήστε εδώ. Φροντίσαμε να προσθέσουμε στη ζωγραφιά μας λαμπερά στολίδια και κοσμήματα και να της γράψουμε το μήνυμα της επιλογής μας.

494570069 1072533344716963 5332439527323319859 n Katagrafh 9

Στην ώρα που μας απέμεινε ξεκινήσαμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τη φωτογραφία -δώρο στη μαμά μας που της προσφέρουμε ένα λουλούδι-πατήστε εδώ– προς το τέλος της ανάρτησης. Κολλήσαμε τη φωτογραφία μας σε χρωματιστό χαρτόνι και συμπληρώσαμε διακοσμητικές καρδιές διαφορετικών  υλικών. Γράψαμε και το πόσο αγαπάμε τη μαμά μας!

Katagrafh4 4 Katagrafh7 3

Ολοκληρώσαμε τη μέρα με την αναζήτηση στο Google για την καλύτερη μητέρα. Βέβαια η φωτογραφία που μας εμφάνισε η μηχανή αναζήτησης ήταν η δική μας μαμά!! Η ιδέα και το φύλλο εργασίας ,από εδώ.

Katagrafh5 4 Katagrafh6 3

 

Πίνακες ζωγραφικές με θέμα τη μητέρα- Προετοιμασίες δώρων για τις μανούλες μας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Πείραμα- Αόρατες ζωγραφιές ανθρώπων γίνονται ορατές με κουρκουμά και αντισηπτικό

Μάι 20258

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρατηρήσαμε τους παρακάτω πίνακες, συζητήσαμε για το συναίσθημα της αγάπης, αλλά και για τη γιορτή της μητέρας και τους λόγους που της αφιερώνουμε τη συγκεκριμένη μέρα. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να τους δείτε.

Mother Child Klimt L

Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε τους δικούς μας πίνακες με κεντρικό πρόσωπο τη μητέρα μας, τον εαυτό μας, τη σχέση αγάπης που μας δένει και επηρεασμένοι από τα τοπία, το μέρος που θα θέλαμε να είμαστε.

494327618 1710408192909728 7170301712822661037 n

Τέλος, βάψαμε, κόψαμε και κολλήσαμε κάποια στοιχεία που θα χρειαστούμε για την κάρτα που θα προσφέρουμε στη Μαμά μας.

494329426 1703412827048875 6938681192405731866 n anonymized

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάναμε επαναλήψεις στους αριθμούς από το 1-10 και ξεκινήσαμε τον στολισμό του γράμματος Μ, όπως Μαμά. Επίσης ξεκινήσαμε να βάφουμε τα πέταλα του λουλουδιού μας που θα χαρίσουμε στη μανούλα μας.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με συζήτηση για τη γιορτή της Μητέρας και τους λόγους που είναι ξεχωριστή. Αμέσως πιάσαμε δουλειά για να φτιάξουμε ένα δώρο χειροποίητο, προσωπικό και αντίστοιχο της αγάπης της. Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε βήμα βήμα το πορτρέτο της μαμάς μας φροντίζοντας ν’ αποδώσουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της όπως το χρώμα των μαλλιών και των ματιών. Επειδή δε θέλουμε να χαλάσουμε την έκπληξη για τη Μαμά μας, προδίδοντας το αποτέλεσμα της δουλειάς μας , οι δημιουργίες θ’ αναρτηθούν αύριο που θα έχουν ολοκληρωθεί και στολιστεί.

496514793 1628930424450416 1209354085059874179 n anonymized

Στο χρόνο που μας είχε απομείνει φτιάξαμε μπαλίτσες ηρεμίας με υλικά μπαλόνια και αλάτι. Τα παιδιά προσάρτησαν τα μπαλόνια τους στο χωνί και με κουταλάκια πρόσθεσαν αλάτι στο εσωτερικό του μπαλονιού μέχρι να γεμίσει. Η δασκάλα, μας το έδεσε και τα μπαλάκια της ηρεμίας μας ήταν έτοιμα. Πρόκειται για αισθητηριακό εργαλείο χαλάρωσης της έντασης και του θυμού. Μπορείς να τα σφίγγεις στο χέρι σου, να τα ζουλάς και να τα πετάς.

494577781 1192978592300543 6925829487149713653 n anonymized  496514753 1905613620270577 6215413170667357749 n

Τέλος, ξαναχορέψαμε και τραγουδήσαμε τα τραγούδια του θυμού καθώς μας αρέσουν πολύ ο ρυθμός και τα λόγια τους.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, γίναμε σήμερα ερευνητές και προσπαθήσαμε να σπάσουμε τους γρίφους των κομμένων σελίδων βιβλίου παλαιότερων εποχών που σχετίζονταν με το σώμα μας. Στην αρχή οι σελίδες ήταν διάφανες στα χέρια μας όμως μετά….με τη χρήση του κατάλληλου συστατικού οι εικόνες παρουσιάστηκαν μπροστά στα έκπληκτα μάτια μας. Το πείραμα ξεκίνησε αφού χωριστήκαμε σε δυάδες. Ο καθένας ζωγράφιζε με διαλυμένη μαγειρική σόδα σε νερό την εικόνα που θα προσπαθούσε το ζευγάρι του να μαντέψει.

20250508 131548

Αφήσαμε τις αόρατες ζωγραφιές μας να στεγνώσουν και στη συνέχεια περάσαμε από πάνω τους με πινέλο, κουρκουμά σκόνη διαλυμένο σε αντισηπτικό,  ώστε να πάρει τη μορφή υγρού χρώματος.

5

Και να οι αόρατες ζωγραφιές μας που έγιναν ορατές.

7 8

Το παρακάτω βίντεο εξηγεί τον τρόπο.

Στη συνέχεια αλλάξαμε ρόλο και γίναμε κηπουροί. Δημιουργήσαμε το δικό μας τριαντάφυλλο για τη μοναδική μαμά μας.

4 9 Katagrafh 8

Το παρακάτω βίντεο εξηγεί τον τρόπο.

https://www.youtube.com/shorts/YnsqgvsYigc

Τέλος φωτογραφηθήκαμε σε πόζα προσφοράς δώρου για την κατασκευή μας, δώρο στη μοναδική μανούλα μας. Η έκπληξη δεν αποκαλύπτεται ακόμη. Υπομονή μέχρι αύριο!

6

 

 

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Γιορτή της μητέρας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πίνακες ζωγραφικές με θέμα τη μητέρα- Προετοιμασίες δώρων για τις μανούλες μας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Πείραμα- Αόρατες ζωγραφιές ανθρώπων γίνονται ορατές με κουρκουμά και αντισηπτικό    
« Παλιότερα άρθρα

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων