Ποδήλατο
-Ακούσαμε το μελοποιημένο ποίημα: «Η ποδηλάτισσα» (Ο. Ελύτης), διαβάσαμε το εικονόλεξο του και αντιστοιχήσαμε τα αντικείμενα της «ποδηλάτισσας» με τις σωστές λέξεις- καρτέλες. Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και ψάξαμε να βρούμε τα πράγματα της «ποδηλάτισσας» που είχε κρύψει η μία ομάδα στην άλλη.
Διαβάσαμε: «Ο φίλος μου ο ποδηλατάκιας », γνωρίσαμε το σωστό εξοπλισμό που πρέπει να έχουμε για να οδηγούμε το ποδήλατο μας με ασφάλεια, είδαμε σήματα κυκλοφοριακής αγωγής σχετικά με ποδήλατα και προσπαθήσαμε να τα ερμηνεύσουμε. Παρατηρήσαμε το ποδήλατο και τα μέρη του, συμπληρώσαμε τον πίνακα διπλής εισόδου: «Τι χρώμα έχει το ποδήλατο μου;», γίναμε ποδήλατα σε ζευγάρια και φτιάξαμε ποδηλάτες/ποδηλάτισσες σε τσίρκο.
Τρένο
-Είδαμε εικόνες από μετρό, τραμ, υπέργειο( νέο και παλιό), σιδηροδρομικούς σταθμούς και διαβάσαμε το παραμύθι του Ε. Τριβιζά: « Όταν είναι να φύγει το τρένο».
Μέσα μεταφοράς του αέρα
-Αναγνωρίσαμε και ομαδοποιήσαμε αεροπλάνα και ελικόπτερα και ζωγραφίσαμε αυτό που μας άρεσε περισσότερο. Ακούσαμε και δραματοποιήσαμε το ποίημα του Σακελλαρίδη: «Στο αεροπλάνο» και φτιάξαμε αερόστατα, αεροπλάνα και ελικόπτερα.
Μέσα μεταφοράς της θάλασσας
-Διαβάσαμε το παραμύθι: «Ποιος έκανε πιπί στο Μισισιπή;», το ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε καραβάκια διακοσμώντας το πανάκι τους με γραμμές ή δαχτυλίτσες από τέμπερα.
Κυκλοφοριακή αγωγή
Διαβάσαμε την ιστορία: «Καλώς τον κύριο ΚΟΚ» και δραματοποιήσαμε κάποια σημεία της. Αναγνωρίσαμε και ομαδοποιήσαμε σήματα κυκλοφοριακής αγωγής σύμφωνα με το χρώμα και το σχήμα τους. Από το βιβλίο της τροχαίας: «Το παιδί στο αυτοκίνητο» μιλήσαμε για τη ζώνη ασφαλείας και τη σημασία της. Μέσα από την «περιπέτεια» του Πρασίδα και της Ροδούλας γνωρίσαμε τους φωτεινούς σηματοδότες και μάθαμε πώς να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Τέλος παίξαμε το παιχνίδι: «Ο τροχονόμος» και μάθαμε τη φωνή Τ,τ.