Το ΕΚΑΒ στο Νηπιαγωγείο μας

Στην τελευταία δράση που υλοποιήθηκε για το Σχέδιο Δράσης “Η ετοιμότητα των παιδιών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης” στα πλαίσια της Αξιολόγησης της Σχολικής μας Μονάδας, επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας, ο κ. Παναγιώτης Κανάβελος, υπεύθυνος εκπαιδευτής του ΕΚΑΒ.

Στην αρχή μίλησε με τα παιδιά για τους συμβολισμούς που κρύβει το σήμα του ΕΚΑΒ με το φίδι και στη συνέχεια μίλησε για την ιδιότητα του διασώστη και για τις Πρώτες βοήθειες.

4 1 5 1

Στη συνέχεια τόνισε στα παιδιά ότι όταν κάποιος χρειάζεται βοήθεια, θα πρέπει να φωνάξουν κάποιον μεγάλο που γνωρίζουν τα ίδια, για να παράσχει αυτός τις Πρώτες βοήθειες. Τα παιδιά τον ρώτησαν για τους ΧΟΠΑ ήρωες αλλά και για τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, το 199 και το 112, για τα οποία τόνισε ότι δεν τα καλούμε άσκοπα.

Επιπλέον, έδειξε στα παιδιά κάποιες απλές Πρώτες βοήθειες που μπορούν να παράσχουν σε κάποιον που πνίγεται και μίλησε για όλα τα μέτρα προστασίας που θα πρέπει να παίρνουν τα παιδιά, για να προστατευτούν από τον ήλιο.

1 3 2 2 3 1

6 1

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά τον κ. Παναγιώτη Κανάβελο για την επίσκεψη, αλλά και για τις γνώσεις που μοιράστηκε με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. 

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου 

Τα Ρομπότ στην Υπηρεσία της Ανακύκλωσης

Στα πλαίσια του 4ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Τα Ρομπότ στην υπηρεσία της Ανακύκλωσης” μιλήσαμε για τα σκουπίδια και πώς αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν και ποια όχι. Στο πρόγραμμα μας συμμετείχαν ενεργά και τα ρομποτάκια της τάξης μας, τα Beebot, τα οποία μας βοήθησαν να ταξινομήσουμε σωστά τα ανακυκλώσιμα αντικείμενα που μαζέψαμε, αλλά δεν μας έφτασε μόνο αυτό.

Την Πέμπτη 30 Μάϊου 2024 επισκεφτήκαμε τη Σχολή Ρομποτικής STEM ‘n Robotix Academy στη Φάρκαινα, για να δούμε πώς μπορούν τα ρομπότ να μας βοηθήσουν να αναγνωρίσουμε σωστά τα σκουπίδια που ανακυκλώνονται.

4a41043f 8fcd 46b1 982b fb087f56922e 35c5d28a a8db 4072 a609 7ce21cde0868

81c375cf 9917 4e7e 95fb 68f29e7235d7 d7d8741f f830 47c0 b855 0188b85530323 4

DSC07868 DSC07869

Στη συνέχεια, πήγαμε στην αγαπημένη μας παιδική χαρά στη Φάρκαινα και είδαμε από κοντά τους μεγάλους κάδους ανακύκλωσης και μετά το δεκατιανό, πετάξαμε τα σκουπίδια μας στους σωστούς κάδους.

DSC07912 DSC07900 DSC07898 DSC07897 DSC07896 DSC07895 DSC07894

DSC07904 DSC07903

Ευχαριστούμε θερμά την Stem ‘n Robotix Academy στη Φάρκαινα, την κ. Λίνα Ατσάλου και τον κ. Βαγγέλη Μαθιούδη για τη φιλοξενία.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Ομαλή Μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο

Φέτος, όπως κάθε χρόνο, πραγματοποιήσαμε Πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης στο Δημοτικό Σχολείο για τα μεγάλα νήπια. Μιλήσαμε με τα παιδιά για το πώς φαντάζονται το Δημοτικό Σχολείο και είδαμε την ιστορία του Φιλαράκη που φοβόταν να πάει στο σχολείο.

Παίξαμε το ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι “Μυστήρια στην τάξη της Α’ Δημοτικού και προετοιμαστήκαμε για την επίσκεψή μας στο Δημοτικό σχολείο, καταγράφοντας τις απορίες μας.

 IMG 20230602 092116   IMG 20230602 092424

Την Πέμπτη 23 Μαίου επισκεφτήκαμε το 1ο Δημοτικό Σχολείο, για να δούμε από κοντά τους χώρους του, τους εκπαιδευτικούς και τους μικρούς και μεγάλους μαθητές. Όση ώρα περιμέναμε να χτυπήσει το κουδούνι, για να μπούμε στα τμήματα της Α’ Δημοτικού καθίσαμε στην αυλή, παρακολουθήσαμε το μάθημα της γυμναστικής και περιπλανηθήκαμε στα διάφορα παιχνίδια της αυλής.

Στη συνέχεια μπήκαμε μέσα και περιμέναμε στο ημικύκλιο, όπου μας καλωσόρισαν οι δασκάλες της Α’ τάξης και μοιραστήκαμε στα δύο τμήματα. Εκεί οι μαθητές της Α’ τάξης μας υποδέχτηκαν θερμά και τα μεγάλα νήπια είχαν την ευκαιρία να θέσουν τις απορίες τους στην κυρία Ειρήνη και στην κυρία Βίκυ, αλλά και στα ίδια τα παιδιά. Παίξαμε παιχνίδια, κάναμε μια μικρή κατασκευή- δωράκι από τα παιδιά του Δημοτικού στα νήπια και ζωγραφίσαμε.

1 1 2 1 440717700 1190488072120467 6726159215465240504 n 445601788 465807555930688 5352388524420482107 n 445745333 975272280857539 6366742630649480873 n 445794812 1118760092672356 9033696649855713839 n6

5

Στη συνέχεια, δώσαμε τα δικά μας δωράκια στις δασκάλες και στους μαθητές της Α’ τάξης, βγήκαμε από τις αίθουσες όταν χτύπησε το κουδούνι και γνωρίσαμε κάποιους χώρους του σχολείου όπως ο χώρος αναμονής και το κυλικείο. Είχαμε επίσης την ευκαιρία να δούμε και παλιούς μας μαθητές και συμμαθητές.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 10ου Νηπιαγωγείου Χίου θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά για τη φιλοξενία την κυρία Βίκυ Αγκά και την κυρία Ειρήνη Μουρούνα των δύο τμημάτων της Α’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χίου και να ευχηθεί στα μεγάλα νήπια καλή σταδιοδρομία στο Δημοτικό σχολείο. 

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Ιωάννα Βελαλή

 

 

Στην εποχή των δεινοσαύρων!!!

Με πολύ ενθουσιασμό ξεκινήσαμε στο τμήμα μας να μιλάμε για τους δεινόσαυρους, τα προϊστορικά  ζώα που κυριάρχησαν στο γήινο οικοσύστημα για περίπου 165 εκατομμύρια χρόνια και εξαφανίστηκαν στο τέλος της Κρητιδικής περιόδου πριν από 65 εκατομμύρια χρόνια. Μοιραστήκαμε στην παρεούλα τις ιδέες μας και διαβάσαμε πληροφορίες μέσα από το βιβλίο: « Θέλω να ξέρω γιατί ο Τρικεράτωψ είχε κέρατα…».

DSC00339 DSC00349

Ταξινομήσαμε τους δεινόσαυρους σε φυτοφάγους /σαρκοφάγους, σε αυτούς που ζούσαν σε στεριά / αέρα/ θάλασσα και σε αυτούς που περπατούσαν στα 2/4 πόδια. Με αφορμή την τελευταία ταξινόμηση μιλήσαμε για τον αριθμό 4 και φτιάξαμε τις παρεούλες του 4 με δεινόσαυρους.

DSC00411 DSC00412 DSC00413 DSC00414 DSC00415 DSC00431 DSC00432 DSC00433 DSC00506 DSC00510 DSC00511 DSC00512 DSC00513 DSC00514 DSC00515 DSC00516 DSC00537 DSC00543 DSC00550 DSC00556 DSC00557 DSC00558 DSC00559 DSC00560

Παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια με τις συλλαβές και τα γράμματα της λέξης δεινόσαυρος και αντιστοιχήσαμε τα αποτυπώματα- ίχνη δεινοσαύρων με το σωστό αριθμό. Αντιστοιχήσαμε επίσης αβγά, δεινόσαυρους και αντικείμενα ίδιου χρώματος και συμπληρώσαμε πίνακες διπλής εισόδου.

DSC00379 DSC00382 DSC00383 DSC00384 DSC00385 DSC00386 DSC00388 DSC00393 DSC00363 DSC00364 DSC00365 DSC00354 DSC00355 DSC00356

Μιλήσαμε για το επάγγελμα του παλαιοντολόγου, είδαμε τα εργαλεία του, τα αναγνωρίσαμε και αντιστοιχήσαμε τις λέξεις- καρτέλες με εργαλεία που είχαμε. Μιλήσαμε επίσης για τις εργασίες του παλαιοντολόγου και συμπληρώσαμε τη φράση: «Αν ήμουν παλαιοντολόγος…». Φτιάξαμε ίχνη- απολιθώματα δεινοσαύρων με πηλό και προσπαθήσαμε να ανασυνθέσουμε το σκελετό ενός δεινόσαυρου. Τέλος γίναμε εμείς οι ίδιοι παλαιοντολόγοι και σκαλίσαμε ένα αβγό με καλέμι, ξυστήρι, σφυρί και βουρτσάκι και αντιστοιχίσαμε τους δεινόσαυρους που ανακαλύψαμε μέσα με τα ονόματα τους.

DSC00481 DSC00486 DSC00492 DSC00493

DSC00494 DSC00495 DSC00496 DSC00500

DSC00473 DSC00475 DSC00476 DSC00479 DSC00536 DSC00487 DSC00488 DSC00489 DSC00490

DSCF0010DSCF0011 DSCF0016 DSCF0014 DSCF0012

Παίξαμε ψυχοκινητικές παρομοιώσεις με θέμα τους δεινόσαυρους, δραματοποιήσαμε τις κινήσεις τους και τις φωνές τους, κάναμε γιόγκα και παίξαμε το παιχνίδι: «Οι δεινόσαυροι και ο μετεωρίτης». Φορέσαμε τα καπελάκια που είχαμε ζωγραφίσει με δεινόσαυρους και παίξαμε διάφορα παιχνίδια. Χρησιμοποιήσαμε επίσης το διαδραστικό πίνακα για να παίξουμε παιχνίδια και να κάνουμε διάφορες δραστηριότητες σχετικές με τους δεινόσαυρους. Παίξαμε παιχνίδι με στόχο-δεινόσαυρο και μετρήσαμε τους πόντους που πέτυχε ο καθένας από εμάς.

DSC00350 DSC00352 DSC00519 DSC00417 DSC00424 DSC00427 DSC00445 DSC00448 DSC00440 DSC00441 DSC00450 DSC00451 DSC00452 DSC00342 DSC00343 DSC00344 DSC00375 DSC00376 DSC00377 DSC00378

DSCF0001 DSCF0007 DSCF0008 DSCF0009 DSCF0038 DSCF0044 DSCF0046 DSCF0048

Ζωγραφίσαμε δεινόσαυρους ενώνοντας τους αριθμούς 1-10, χρησιμοποιήσαμε τη μέθοδο « κάνε ό,τι κάνω» και ζωγραφίσαμε ένα δεινόσαυρο με το πλάγιο τύπωμα του χεριού μας, μάθαμε να ζωγραφίζουμε δεινόσαυρους σε 6 βήματα  και ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας δεινόσαυρο.

DSC00340 DSC00341 DSC00396 DSC00397 DSC00398 DSC00400 DSC00401

DSCF0002 DSCF0004 DSCF0005

DSC00573 DSC00574 DSC00575 DSC00360 DSC00362 DSC00366 DSC00368 DSC00369 DSC00370

Διαβάσαμε παραμύθια για δεινόσαυρους , μιλήσαμε για τη φωνή Τ,τ και πραγματοποιήσαμε 3 ψηφοφορίες. Ψηφίσαμε για το αν θα θέλαμε για κατοικίδιο ένα δεινόσαυρο, αν μας άρεσαν οι δεινόσαυροι και αν θα θέλαμε να επιστρέψουν οι δεινόσαυροι. Τέλος διαλέξαμε 5 από τους πιο γνωστούς δεινόσαυρους και ψηφίσαμε τον αγαπημένο μας.

DSC00357 DSC00518 DSC00576 DSC00455 DSC00456 DSC00457 DSC00458

DSCF0017

DSC00459 DSC00461 DSC00462 DSC00463 DSC00464 DSC00466 DSC00467 DSC00468 DSC00566 DSC00583 DSC00584 DSC00585

Φτιάξαμε διάφορες κατασκευές με τους αγαπημένους μας δεινόσαυρους: Ζωγραφίσαμε και κόψαμε δεινοσαυράκια μέσα στο αβγό, δεινόσαυρους μανταλάκια, κόψαμε στεγόσαυρους και κολλήσαμε κεράτινες πλάκες στην πλάτη τους και ζωγραφίσαμε και κόψαμε διάφορους δεινόσαυρους. Κόψαμε μάσκες τρικέρατοπα, ζωγραφίσαμε τρικεράτοπες και φτιάξαμε σελιδοδείκτες, ζωγραφίσαμε , κόψαμε και κολλήσαμε δεινόσαυρους σε γλωσσοπίεστρα, κόψαμε πατούσες τυρρανόσαυρων και κολλήσαμε τη φωτογραφία μας στα κεφάλια στεγόσαυρων που είχαμε ζωγραφίσει.

 DSC00374 DSC00403 DSC00434 DSC00435 DSC00469 DSC00470 DSC00563 DSC00551 DSC00553 DSC00567 DSC00568

DSC00572

Οι δεινόσαυροι ενθουσίασαν πολύ τα παιδιά και μετέφεραν αυτά που μαθαίναμε και στο ελεύθερο παιχνίδι τους στις γωνιές. Έχοντας εμπλουτίσει τη γωνιά της φάρμας με διάφορα είδη δεινοσαύρων, τους φυτοφάγους δεινοσαύρους, φτιάξαμε κατασκευές, ζωγραφίσαμε φύλλα, γράψαμε τα ονόματα τους στη γωνιά της γραφής και φέραμε από το σπίτι μας δεινόσαυρους και τους παρουσιάσαμε στην παρεούλα. Στο τέλος της ενασχόλησης μας με τους δεινόσαυρους μας περίμενε μια πολύ ωραία έκπληξη…γεμίσαμε ποτηράκια με νερό, βάλαμε μέσα αβγά δεινοσαύρων και περιμέναμε με αγωνία να δούμε τι θα γίνει. Τις επόμενες ημέρες είδαμε ότι τα αβγουλάκια μας είχαν ανοίξει και από μέσα τους είχαν βγει μικρά δεινοσαυράκια, τα οποία πήραμε σπίτι μας, για να μας θυμίζουν την  ενασχόληση μας με τους αγαπημένους μας δεινόσαυρους.

DSC00338

DSCF0029 DSCF0031 DSCF0032

DSC00581 DSC00580 DSC00561 DSC00373 DSC00358

Η συνεργασία μας με τον Σύλλογο Πολυτέκνων Χίου

Κάθε χρόνο έτσι και φέτος, το Νηπιαγωγείο μας στηρίζει τις προσπάθειες του Συλλόγου Πολυτέκνων Χίου και τις ενισχύει με δωρεές από τις οικογένειες των μικρών μαθητών και όχι μόνο.

1 435042708 451564747290488 5706162649621975389 n 435125847 1259336955471141 726462422246688842 n 435167877 1616957235706714 4047884685606553647 n 435268547 402794599308159 4259527090654074640 n  435288592 870425138226005 8976432346260136520 n 435272127 355207767007924 1638334881289948334 n 1

435288592 870425138226005 8976432346260136520 n 1 435272127 355207767007924 1638334881289948334 n

435292919 330183506749457 1391680724726996876 n  435308352 1813609922480843 3436833561810446175 n 438312496 796503018932812 8344120262326706657 n 435301415 456726173473343 6550964540088399763 n

438329588 834710268477830 5420691359015263777 n 439482316 1146544116368711 4518538794834767060 n 439734580 802420748477830 6015869753138009274 n 439894949 1181313409952449 131546489461470399 n 440048715 1417034315583442 6642251457196328306 n 440064337 2499181613804274 7228598688964686819 n

Μέχρι το Πάσχα μαζεύτηκαν πολλά παιχνίδια, ρούχα, τρόφιμα και βρεφικά είδη τα οποία μπήκαν σε κούτες από τους μικρούς μαθητές και παρελήφθησαν λίγο πριν την Μεγάλη Εβδομάδα από την κυρία Άννα και τον κύριο Λάμπρο, ενεργά μέλη του Σ.Π.Χ.

2

Ευχαριστούμε τα μέλη του Συλλόγου Πολυτέκνων Χίου και ελπίζουμε αυτή η μικρή μας προσπάθεια κάθε χρόνο να δίνει μεγάλη βοήθεια στις πολύτεκνες οικογένειες του νησιού που τη χρειάζονται.

 

Η φετινή συμμετοχή μας στο πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα “ΧΟΠΑ Ήρωες”, μια βραβευμένη εκπαιδευτική πρωτοβουλία με στόχο την αναγνώριση των συμπτωμάτων του εγκεφαλικού επεισοδίου και την ανάγκη για άμεση δράση.

DSC07584

Το πρόγραμμα αυτό ανήκει στην πρωτοβουλία Angels in action και στην Ελλάδα υλοποιείται από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

DSC07585 DSC07586 DSC07587 DSC07588 DSC07593

Η εφαρμογή του προγράμματος έγινε κυρίως στην τάξη μέσω της πλατφόρμας του προγράμματος. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους ΧΟΠΑ Ήρωες μέσα από τα ηλεκτρονικά βιβλία, τα παιχνίδια αλλά και το ατομικό τους βιβλίο δραστηριοτήτων.

DSC07590 DSC07591 DSC07592

Παράλληλα με τις δραστηριότητες στο Νηπιαγωγείο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν κι άλλο τους ΧΟΠΑ Ήρωες μαζί με τους γονείς τους και η συμμετοχή τους από το σπίτι κατάφερε να δώσει πολλούς βαθμούς για το Νηπιαγωγείο μας, το οποίο κατέκτησε την 4η θέση σε πανελλαδικό επίπεδο και την 44η θέση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 29 224358 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 29 224439

Δείτε την κατάταξη εδώ: https://gr-el.fastheroes.com/leaderboard/

Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες εντάχθηκε φέτος στο Σχέδιο Δράσης “Η ετοιμότητα των παιδιών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης” στα πλαίσια της Αξιολόγησης της Σχολικής μας Μονάδας. 

Συγχαρητήρια σε όλους για την 4η θέση και ευχαριστούμε ιδιαιτέρως όλους τους μικρούς μας μαθητές και τις οικογένειες τους που συμμετείχαν με τόσο ζήλο και θέρμη στο πρόγραμμα.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΟΠΑ Ήρωες για τη σχολική χρονιά 2023-2024

Αγαπητοί Γονείς,

Ήρθε η ώρα των Σούπερ-ηρώων. Οι μικροί μας ΧΟΠΑ Ήρωες και φέτος πιάσανε δουλειά στο νηπιαγωγείο μας και από εσάς θέλουμε την εγγραφή και τη συμμετοχή σας.

Το Νηπιαγωγείο μας και φέτος συμμετέχει στο πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες, μία βραβευμένη εκπαιδευτική πρωτοβουλία για την πρόληψη των εγκεφαλικών επεισοδίων. Τα παιδιά μέσα από δραστηριότητες, παιχνίδια και το δικό τους ατομικό βιβλίο δραστηριοτήτων καλούνται να αναγνωρίσουν τα συμπτώματα που μπορεί να εμφανίσει ο παππούς ή η γιαγιά και τι θα πρέπει να κάνουν. Σε αυτά τα παιχνίδια οι ήρωες είναι ο Αλέξης ο αμέσως, ο παππούς Χάρης το χέρι, ο παππούς Πέτρος το πρόσωπο και η γιαγιά Όλγα η ομιλία (Χ-Ο-Π-Α).

318017401 651995379897046 17100387906528176 n

Για τη συμμετοχή των παιδιών από το σπίτι και τους βαθμούς που πρέπει να μαζέψει το Νηπιαγωγείο θα πρέπει να κάνετε την εγγραφή του παιδιού σας εσείς ατομικά ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Μπαίνετε εδώ https://gr-el.fastheroes.com/involve-a-child/
  2. Στη συνέχεια πατάτε στο “Εγγράψτε το παιδί σας“, μετά βάζετε το όνοματεπώνυμο σας, το προσωπικό σας email και έναν κωδικό που επιθυμείτε, πατάτε συνέχεια και μετά γράφετε στην επιλογή χώρας Ελλάδα και πόλης Χίος , επιλέγετε το “Συμφωνώ” για να ενεργοποιηθεί το κουμπί “Κάντε Εγγραφή” και μόλις γίνει κίτρινο το πατάτε για να πάτε στην επόμενη σελίδα.

1 2 3

3. Στη συνέχεια καλείστε να δηλώσετε το ονοματεπώνυμο του παιδιού σας και πατήσετε “ΝΑΙ” στη συμμετοχή σας μέσω του σχολείου σας

4

4. Μόλις πατήσετε ΝΑΙ  θα σας δοθεί η δυνατότητα να επιλέξετε χώρα “Ελλάδα” και όνομα σχολείου επιλέγετε “10ο Νηπιαγωγείο Χίου“. Στη συνέχεια σας δίνει την Επιλογή τάξης και πατάτε “Νήπια-Προνήπια 23-24″

5 6 7

5. Μόλις πατήσετε “Συνέχεια” μετά και την επιλογή τάξης, έχετε μπει στο λογαριασμό του παιδιού σας και από εκεί μπορείτε αρχικά να γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες μέσα από τα εκπαιδευτικά βίντεο και τα ηλεκτρονικά βιβλία στην επιλογή “Basecamp”. Εκεί έχει και κάποια παιχνίδια τα οποία όμως για να ξεκλειδώσουν πρέπει να μάθει πρώτα το παιδί τις ιστορίες των Ηρώων.

344598363 192809986960814 7382974941850526827 n 345068021 123612720682706 2864018927224732252 n 345072927 784477856361818 2297919300484309612 n 345086221 3512221369061811 6656907502886093078 n 345214724 1290988354830413 2784079225411786323 n 345251391 1285942015685924 3313599287205304936 n

Έχουμε ξεκινήσει το πρόγραμμα μέσα στην τάξη μέσω των e-books και του ατομικού βιβλίου δραστηριοτήτων που έχει κάθε παιδί, το οποίο και θα πάρετε σπίτι μετά το τέλος του προγράμματος. Από το Βιβλίο Δραστηριοτήτων κάποιες εργασίες τις έχουμε ήδη κάνει, οπότε καλό είναι να δώσετε μια ευκαιρία στα παιδιά σας να σας μιλήσουν και να εξηγήσουν και αυτά πώς αντιλαμβάνονται τα συμπτώματα και χωρίς να καλούν άσκοπα το 112. 

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία είμαστε στη διάθεσή σας.

Εγγραφή στα Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι έχουν ξεκινήσει οι υποβολές αιτήσεων για εισαγωγή στο 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Χίου και στο 2ο Πειραματικό Δημοτικό Χίου για το σχολικό έτος 2024-2025. Οι αιτήσεις την εισαγωγή μαθητών σχoλικού έτους 2024-2025, μπορούν να υποβάλλονται από την Παρασκευή 29.3.2024, ώρα 14.00, έως και την Τετάρτη 17.4.2024 και ώρα 23.59

Την αίτηση μπορούν να υποβάλλουν στο link: Εισαγωγή στα Πρότυπα, Πειραματικά και Εκκλησιαστ … – Gov.gr (www.gov.gr)

·         ο γονέας / κηδεμόνας του μαθητή /τριας

·         τρίτο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο

Θα χρειαστεί να:

·         συμπληρώσετε τους προσωπικούς σας κωδικούς Taxisnet

·         επισυνάψετε Υπεύθυνη Δήλωση του άλλου γονέα ότι συναινεί στην υποβολή της αίτησης

·         καταχωρίσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας

·         συμπληρώσετε τα προσωπικά στοιχεία υποψήφιου μαθητή/τριας και τον Αριθμό Μητρώου του μαθητή στο Πληροφοριακό Σύστημα Myschool (από το σχολείο φοίτησης)

·         καταχωρίσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και την διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email)

·         επισυνάψετε το σχετικό αποδεικτικό δικαιολογητικό για ειδικές κατηγορίες μαθητών

·         να επιλέξετε Πειραματικό σχολείο (ανάλογα με τη φοίτηση του μαθητή, είτε το 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Χίου, είτε το 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Χίου)

Μετά την οριστικοποίηση μπορείτε να τροποποιήσετε την αίτηση όσες φορές επιθυμείτε μέχρι την ημερομηνία λήξης των υποβολών (17.4.2024). Σε κάθε οριστικοποίηση δηλώνετε υπεύθυνα ότι έχετε ελέγξει την αίτηση και ότι όλα τα στοιχεία είναι ορθά. Μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης των υποβολών δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή.

Μετά το τέλος της διαδικασίας της κλήρωσης, με την είσοδο στην υπηρεσία, οι γονείς / κηδεμόνες μπορείτε να ενημερωθείτε για το αποτέλεσμα της αίτησής σας.

Περισσότερες πληροφορίες στα 2 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ και στη ΔΙΠΕ ΧΙΟΥ:

 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΙΟΥ (sch.gr) (τηλέφ. 22710-20525)

2dimchio’s blog (sch.gr)  (τηλέφ. 22710-22411)

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου (sch.gr) (τηλέφ. 22710-81990)

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ τη σχετική εγκύκλιο:

Βεβαίωση Φοίτησης Νηπίου (με Αριθμός Μητρώου μαθητή) μέσω Gov.gr

420262715 995820955436678 3340138454706389522 nΑγαπητοί Γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι από τις 20 Φεβρουαρίου 2024 μπορείτε να βγάλετε μέσω Gov.gr βεβαίωση φοίτησης του παιδιού σας  (με τον αριθμό μητρώου) και το αρχείο αυτό μπορείτε να το επισυνάψετε ηλεκτρονικά όπου είναι απαραίτητο.

Σας παραθέτουμε το σχετικό δελτίο Τύπου των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης:

Διαθέσιμη ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr, είναι από σήμερα η «Βεβαίωση Φοίτησης Μαθητή/τριας» σε σχολείο, ύστερα από την Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών  Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκου Πιερρακάκη και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου.

Οι ενδιαφερόμενοι κηδεμόνες και ενήλικοι μαθητές, μέσω μιας απλής και φιλικής διαδικασίας μπορούν να εκδώσουν ηλεκτρονικά τη βεβαίωση φοίτησης σε σχολείο της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και να την παραλάβουν στην προσωπική τους θυρίδα πολίτη στο my.gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.

Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στο gov.gr, είτε στην  ενότητα «Εκπαίδευση» και στην υποενότητα «Εγγραφή σε σχολείο».

Για την έκδοση της βεβαίωσης μαθητή οι ενδιαφερόμενοι συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet και εκδίδουν τη βεβαίωση, χωρίς να απαιτείται να συμπληρώσουν κανένα άλλο στοιχείο.

Η βεβαίωση που εκδίδεται, φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η βεβαίωση αυτή χρησιμοποιείται σε πλήθος διαδικασιών της Δημόσιας Διοίκησης, όπως ενδεικτικά:

  • Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα
  • Επίδομα Στέγασης
  • Επίδομα παιδιού
  • Αναβολή κατάταξης σπουδαστών δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης
  • Αποζημίωση για ακουστικά βαρηκοΐας σε μαθητές δημόσιων σχολικών μονάδων

Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από τα Υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τους Φορείς τους: το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.), τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET). Τα στοιχεία των πολιτών αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πηγή: https://www.minedu.gov.gr/news/57741-20-02-24-gov-gr?fbclid=IwAR2_CQUbB5FfEA2qBxfDfuEX2hIx_It3rh4x2eBLDZ9WwZT3nipWvIYWkss_aem_AZr8D2eDS-YHJacKYGti-tENqzW0Ur55viVeN3P9fTvBKdJuIeRlOYBHvLjR93LZzbYHxDxk6GNTWT9RJGgCna68