ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2019-2020

Με τον καθιερωμένο Αγιασμό σήμερα, Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 9:30π.μ.,

ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά στο Νηπιαγωγείο μας.

Οι Νηπιαγωγοί καλωσόρισαν παλιούς και νέους μαθητές και γονείς

με την ευχή για μια καλή σχολική χρονιά με υγεία και πρόοδο.

Τέλεση Αγιασμού στο Νηπιαγωγείο μας για το σχολικό έτος 2019-2020

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

θα πραγματοποιηθεί στο νηπιαγωγείο μας

την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 9:30π.μ.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ Α’ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Στις 12 Ιουνίου 2019 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Α’ τμήματος στο αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου.

Τα παιδιά παρουσίασαν ένα θεατρικό με θέμα την προστασία του περιβάλλοντος και των θαλασσών και αποχαιρέτησαν το νηπιαγωγείο με ποιήματα και τραγούδια.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και οι Νηπιαγωγοί τους μοίρασαν δώρα και έγινε και απονομή βραβείων.

Στο τέλος, τα παιδιά έδωσαν ένα δώρο-έκπληξη στους μπαμπάδες τους για τη γιορτή του πατέρα, τους σήκωσαν και χορέψανε όλοι μαζί και στο τέλος απόλαυσαν το παγωτό τους στην αυλή του Νηπιαγωγείου.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ Β’ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Στις 12 Ιουνίου 2019 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Β’ τμήματος στο αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου.

Τα παιδιά παρουσίασαν το θεατρικό “Οι μικροί τουρίστες στο Νηπιαγωγείο” και αποχαιρέτησαν το πρώτο τους σχολείο με ποιήματα και τραγούδια.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και οι Νηπιαγωγοί τους μοίρασαν δώρα και έγινε και απονομή βραβείων.

 

Στο τέλος, τα παιδιά έδωσαν ένα δώρο-έκπληξη στους μπαμπάδες τους για τη γιορτή του πατέρα και απόλαυσαν το παγωτό τους στην αυλή του Νηπιαγωγείου.

 

Γλυκό Καλοκαιράκι!!!

ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!

Με τον ερχομό της αγαπημένης εποχής των παιδιών παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια με τα γράμματα της λέξης  καλοκαίρι , διαβάσαμε την ιστορία για το μήνα Ιούνιο και τον ζωγραφίσαμε όπως τον φανταζόμαστε.

Μιλήσαμε για τη θάλασσα, διαβάσαμε σχετικά βιβλία και είδαμε τον χάρτη με τους ωκεανούς και τα λιμάνια του κόσμου.  Παράλληλα ασχοληθήκαμε με τα ψάρια, φτιάξαμε memory, παίξαμε με τις συλλαβές τους, μάθαμε τη φωνή Ξ,ξ και δραματοποιήσαμε το ποίημα: «Τα ξαδέρφια του ξιφία».

Παίξαμε πολλά παιχνίδια:

-Η σφυρίδα και η μαρίδα.

-Ο Ποσειδώνας και τα ψάρια της θάλασσας.

-Ο χορός του καπέλου.

-Το δίχτυ.

-Ο καρχαρίας που «καίει».

-Ζέστη-κρύο( με μπάλα).

-Ψυχοκινητικές ασκήσεις με μπάλα θαλάσσης.

-Διαγωνιστήκαμε στο ψάρεμα και για το ποιος/ποια θα βάλει πιο γρήγορα τα γεωμετρικά σχήματα στα ψαράκια.

Φτιάξαμε τις καλοκαιρινές μας κατασκευές:

-Τόπι

-Παγωτατζήδες και παγωτά.

-Καρπουζάκια.

-Ζωγραφίσαμε καλοκαιρινά σχέδια με την τεχνική do a dot.

-Ρακέτες.

-Σωσίβια με δελφίνια και ιππόκαμπους.

-Ψαράκια και άλλα πλάσματα της θάλασσας.

Παράλληλα ξεκινήσαμε και τις προετοιμασίες μας για το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς διακοσμώντας τους φακέλους με τις εργασίες μας, φτιάχνοντας μια γυάλα με ψάρια για το dvd με τις φωτογραφίες μας από όλη τη χρονιά και ετοιμάζοντας τα αναμνηστικά μας. Ξεκινήσαμε τις πρόβες  για την καλοκαιρινή μας γιορτή με τίτλο: « Οι μικροί τουρίστες αποχαιρετούν το νηπιαγωγείο», ετοιμάσαμε σπιτάκια και γλάρους για το σκηνικό μας( που ήταν κοινό με το 1ο τμήμα),την πρόσκληση μας, δωράκια, βραβεία και μια μικρή έκπληξη για το μπαμπά που είχε τη γιορτή του στις 16 Ιουνίου.

ΦΩΤΙΑ, ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ !!! (Γ’ Μέρος)

Παράλληλα με τη φωτιά ασχοληθήκαμε με το φυσικό φαινόμενο του σεισμού.

Μάθαμε για το μύθο του Εγκέλαδου, τον δραματοποιήσαμε, παρακολουθήσαμε βίντεο από το ηφαίστειο της Αίτνας στη Σικελία και φτιάξαμε τον πυρήνα της γης.

Μέσα από την ιστοσελίδα του ΟΑΣΠ μάθαμε πως γίνονται οι σεισμοί, για τους κανόνες προστασίας( στο δρόμο, στο σπίτι, στο σχολείο) καθώς και τι χρειάζεται να έχουμε μαζί μας μετά από ένα σεισμό.

Τέλος, πραγματοποιήσαμε αντισεισμική άσκηση, σύμφωνα με τις οδηγίες του Ο.Α.Σ.Π. και πήραμε βραβείο για τη συμμετοχή μας.

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΦΩΤΙΑ, ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ”

Το φθινόπωρο μας επισκέφτηκε στο νηπιαγωγείο ο φυσικός κ. Παναγιώτης Κατσάλας και κάναμε πειράματα με το νερό και τη φωτιά.

Διαβάσαμε ιστορίες για τους θεούς τους Ολύμπου και ειδικότερα για το θεό Ήφαιστο. Βρήκαμε πληροφορίες στον Η/Υ για τους ανθρώπους των σπηλαίων και πώς ήρθε η φωτιά στη Γη.

Κάναμε πειράματα για την φωτιά και το οξυγόνο στη τάξη με την βοήθεια ενός κεριού και παρατηρήσαμε τον βρασμό και την εξάτμιση του νερού με την βοήθεια της φωτιάς.

Φτιάξαμε κατασκευές για την επίσκεψή μας στην Πυροσβεστική και ζωγραφίσαμε τη Φλογίτσα με την βοήθεια του ζωγράφου Μπάμπη Κοιλιάρη που ήρθε στο σχολείο μας!

 

Βρήκαμε ιστορίες παιδικές με θέμα τη φωτιά στο διαδίκτυο (Φωτιά στο δάσος & Σαμ ο Πυροσβέστης)

Γνωρίσαμε την πυρασφάλεια του νηπιαγωγείου μας και παρατηρήσαμε τα μέσα που έχουμε σε περίπτωση φωτιάς.

Την Άνοιξη μας υποδέχτηκαν στο ΚΠΕ Ομηρούπολης και γνωρίσαμε την Νεράιδα της Κλειδούς και κάναμε μια βόλτα στο δάσος, για να δούμε τη χλωρίδα και την πανίδα του τόπου μας!

Το περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα για την φωτιά ολοκληρώθηκε τον Μάιο, μιλώντας για την προστασία των δασών και η καλοκαιρινή μας γιορτή έχει θέμα την προστασία του περιβάλλοντος και των θαλασσών.

ΑΝΟΙΞΗ

Λουλούδια

Αρχικά παρατηρήσαμε τον πίνακα του Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο: « Άνοιξη», τον σχολιάσαμε και τον ζωγραφίσαμε. Αντιστοιχήσαμε εικόνες λουλουδιών με τα ονόματα τους, μεγάλα λουλούδια με μικρά και ζωγραφίσαμε αυτό που μας άρεσε περισσότερο.

Φτιάξαμε  λουλουδοκατασκευές:

-Γλαστράκια με λουλούδια.

-Μαργαρίτες.

-Λαλάδες με την τεχνική οριγκάμι.

Με αφορμή τις λέξεις λουλούδι και λαλά επεξεργαστήκαμε τη φωνή Λ,λ. Φτιάξαμε το Λ,λ με το σώμα μας, βρήκαμε λέξεις που ξεκινάνε από αυτό και παίξαμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού εντοπίζοντας στην τάξη μας καρτέλες με αντικείμενα και παιχνίδια από Λ,λ. Κάναμε και τα μαθηματικά μας βάζοντας στο λουλούδι μας τόσα πέταλα όσα μας έλεγε ο αριθμός που είχαμε διαλέξει  και συμπληρώνοντας αντίστοιχο Φ.Ε.

Παίξαμε πολλά λουλουδοπαιχνίδια:

-Γέμισε το βάζο με λουλούδια( σε 2 ομάδες).

-Ανταλλάσσω το λουλούδι μου με κάποιον φίλου μου( παιχνίδι σε ζευγάρια).

-Τοποθετώ το λουλούδι μου σε διάφορα σημεία του σώματος μου( κεφάλι/πλάτη/ώμος, κτλ ) προσέχοντας να μη μου πέσει κάτω.

-Roll and built a flower.

Έντομα

Διαβάσαμε βιβλία για τα έντομα και μάθαμε για τη συμμετρία στη φύση. Μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας, διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε το παραμύθι του Eric Carle: « Μια πολύ πεινασμένη κάμπια» και φτιάξαμε πεταλούδες. Είδαμε ανοιξιάτικες παροιμίες-εικονόλεξα σε σχήμα πεταλούδας, παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια και τις ζωγραφίσαμε.

 

Φρούτα και λαχανικά

Ομαδοποιήσαμε φρούτα και λαχανικά της Άνοιξης, φτιάξαμε τρισδιάστατες φραουλίτσες και με αφορμή τις εκλογές κάναμε τις δικές μας εκλογές ψηφίζοντας τα αγαπημένα μας φρούτα, καταμετρώντας τις ψήφους και φτιάχνοντας μια δροσερή φρουτοσαλάτα.