Παράλληλα με τους λαγούς και τις «περιπέτειες» τους μιλήσαμε για το Πάσχα και έθιμα του. Αρχικά διαβάσαμε: «Η ιστορία του Πάσχα», δραματοποιήσαμε κάποια σημεία της και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε περισσότερο.
Διαβάσαμε επίσης τα βιβλία: « Η Πρώτη μου Βίβλος», « Η ζωή του Χριστού», « Ο Μυστικός Δείπνος» και φτιάξαμε το βιβλιαράκι: « Η Ιστορία του Πάσχα».
Βάλαμε στη σωστή σειρά κάρτες με τα γεγονότα από το Σάββατο του Λαζάρου μέχρι την Κυριακή του Πάσχα και φτιάξαμε το γαϊδουράκι που μετέφερε το Χριστό στην Ιερουσαλήμ. Είδαμε και αριθμήσαμε εικόνες με τα Πάθη του Χριστού και αντιστοιχήσαμε τις παραπάνω εικόνες με έθιμα της Μεγάλης Εβδομάδας.
Κάναμε πολλές δραστηριότητες σχετικές με αβγά. Σχετικά με τη γλώσσα αντιστοιχήσαμε τα άρθρα Ο, Η, ΤΟ με εικόνες- λέξεις του Πάσχα και στη συνέχεια τις παραπάνω εικόνες με τις λέξεις-αβγά.
Παίξαμε αβγουλοσκυταλοδρομίες σε 2 ομάδες (βρίσκαμε το ίδιο γράμμα στο στεφάνι με αυτό που κρατούσαμε).
Συνεχίσαμε με μαθηματικά αντιστοιχίζοντας τα αριθμητικά σύμβολα (1-10) με κουκίδες και το αντίστροφο και συμπληρώσαμε πασχαλινά συμμετρικά αβγά.
Διασκεδάσαμε με αβγουλοδρομίες σε ζευγάρια (μεταφέροντας το αβγό σε κοιλιά, μέτωπο, κτλ ) και με αβγουλοδρομίες με κουτάλια.
Σε κύκλο κλωτσήσαμε ένα πασχαλινό αβγό με τα πόδια μας δίνοντας το ο ένας στον άλλο και προσπαθήσαμε να βρούμε ποιος κρύβει το αβγό.
Τέλος βάψαμε αβγά-γαλαξίες με αφρό ξυρίσματος και χρώματα ζαχαροπλαστικής που τα τοποθετήσαμε στις πολύ όμορφες αβγοθήκες μας.
Φτιάξαμε κατασκευές για να στολίσουμε την τάξη και το σχολείο μας. Ένας μεγάλος λαγός στόλισε την πόρτα του νηπιαγωγείου μας και μας έβαλε από νωρίς στο εορταστικό κλίμα.

Επίσης φτιάξαμε κοτοπουλάκια- αβγουλάκια που τα διακοσμήσαμε με glitter, προβατάκια με cotton pads, αβγό από τσόχα (κοτούλα), πασχαλινά αβγά pop-up με τη φωτογραφία του παιδιού και τέλος τα καλαθάκια μας που τα γεμίσαμε με λιχουδιές και πασχαλινά διακοσμητικά.