Καλή Σχολική Χρονιά σε όλους!!!

Προτεραιότητα μας στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς είναι η γνωριμία των παιδιών μεταξύ τους, με τις γωνιές της τάξης και με το χώρο του σχολείου γενικότερα.

Ξεκινήσαμε παίζοντας πολλά παιχνίδια γνωριμίας:

Το ζάρι των αγαπημένων μου

Το ζάρι των αγαπημένων μου

Παραλλαγή του παραδοσιακού παιχνιδιού: « Η μικρή Ελένη»

Παραλλαγή του παραδοσιακού παιχνιδιού: « Η μικρή Ελένη»

Ποιος λείπει;

Ποιος λείπει;

Παίξαμε παιχνίδι με τους κανόνες και αριθμήσαμε τις ρουτίνες της τάξης μας:

Γνωρίσαμε τις γωνιές  μέσα από διάφορες δραστηριότητες:

Τραγουδήσαμε και δραματοποιήσαμε το παιχνιδοτράγουδο: «Θα πάω νηπιαγωγείο».

Τραγουδήσαμε και δραματοποιήσαμε το παιχνιδοτράγουδο: «Θα πάω νηπιαγωγείο».

Μπερδέψαμε τα υλικά των γωνιών και έπρεπε να βρούμε ποιο ανήκει που.

Μπερδέψαμε τα υλικά των γωνιών και έπρεπε να βρούμε ποιο ανήκει που.

Παίξαμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού με αφορμή το παραμύθι « Ο Πιπ πάει σχολείο», κρύβοντας καρτέλες με στοιχεία της ιστορίας στις γωνιές που τα παιδιά έπρεπε να ανακαλύψουν για να τους αποκαλυφθεί η ιστορία του Πιπ.

Με μπαλόνι (σκάσαμε το μπαλόνι και «διαβάσαμε» τα αντικείμενα που έδειχναν μέσα τα χαρτάκια ψάχνοντας να τα βρούμε μέσα στην τάξη).

071

Διαβάσαμε: « Μαυρούλα, πρώτη μέρα στο σχολείο» και μετά παίξαμε κρυφτό. Η “Μαυρούλα” κρύφτηκε σε μια γωνιά και εμείς ακολουθώντας τα στοιχεία που μας έδινε  έπρεπε να τη βρούμε (περνώντας από όλες τις γωνιές).

Και οι πρώτες μας εργασίες:

Η πρώτη μου ζωγραφιά

Η πρώτη μου ζωγραφιά

Ομαδική εργασία με τη Μαυρούλα και τους λόγους που πρέπει να πηγαίνουμε σχολείο.

Ομαδική εργασία με τη Μαυρούλα και τους λόγους που πρέπει να πηγαίνουμε σχολείο.