Ένα όμορφο μπουκέτο τριαντάφυλλα που μας έφερε η γιαγιά του Γιάννη στάθηκε η αφορμή να ξεκινήσουμε να μιλάμε για τα λουλούδια. Φτιάξαμε μια ακροστιχίδα με διάφορα ονόματα λουλουδιών, διαβάσαμε το βιβλίο: “Μεγαλώνει, μεγαλώνει το φυτό” και συμπληρώσαμε το Φ.Ε «από το σποράκι … στο λουλούδι».
Ασχοληθήκαμε με τα μέρη του λουλουδιού, παίξαμε παιχνίδι με ζάρι και συναρμολογήσαμε το λουλούδι βλέποντας τον πίνακα αναφοράς με τους αριθμούς (1-6). Τοποθετήσαμε πάνω στα μέρη του λουλουδιού τις λέξεις με τα ονόματα του και φτιάξαμε μια κατασκευή ζωγραφίζοντας και γράφοντας πάνω στα πέταλα ενός λουλουδιού τι χρειάζεται για να μεγαλώσει. Παίξαμε το παιχνίδι: «Το λουλούδι» και φυτέψαμε λουλούδια στις γλάστρες της αυλής μας.
Αντιστοιχίσαμε καρτέλες με ονόματα λουλουδιών με τα γλαστράκια τους και γίναμε «ντεντέκτιβ λουλουδιών» ανακαλύπτοντας τα λουλούδια που βρίσκονταν στο κέντρο κάθε μαργαρίτας και βάζοντας τα στο σωστό γλαστράκι. Χωριστήκαμε σε 3 ομάδες: (πίνακες αναφοράς/ εικόνες λουλουδιών/ λέξεις-ονόματα λουλουδιών) και με το σύνθημα οι εικόνες έπρεπε να βρουν τις λέξεις και να γίνουν ζευγάρι. Ανά 2 παιδιά μετρήσαμε το ύψος διαφόρων λουλουδιών με αυθαίρετες μονάδες (π.χ. τουβλάκια, μαρκαδόρους) και κάναμε συγκρίσεις. Τέλος παίξαμε το μαθηματικό παιχνίδι με κάρτες: « Τα 4 λουλούδια».
Διαβάσαμε το βιβλίο: «Αισθάνομαι, αισθάνομαι τον κόσμο» και αφού συζητήσαμε για τις 5 αισθήσεις μας, διαλέξαμε λουλούδι από το ανθοδοχείο μας και αφού το επεξεργαστήκαμε μέσω των αισθήσεων συμπληρώσαμε αντίστοιχο Φ.Ε. Παίξαμε με τα λουλούδια και τα πέταλα τους: Διαλέξαμε με κλειστά μάτια ένα αριθμό (1-10), συμπληρώσαμε τα αντίστοιχα πέταλα στο λουλούδι και διαγωνιστήκαμε ανά 2 για το ποιος θα βάλει πιο γρήγορα τα πέταλα στο λουλούδι του. Αντιστοιχήσαμε λουλούδια και μέλισσες ανάλογα με το γεωμετρικό σχήμα και γεμίσαμε τα βάζα με λουλούδια (σε 2 ομάδες).