Με αφορμή το Εργαστήριο Δεξιοτήτων για την προστασία των δασών ασχοληθήκαμε με την ανακύκλωση. Ξεκινήσαμε με αφορμή το επιτραπέζιο παιχνίδι: «Πως ανακυκλώνω» και γνωρίσαμε έξι κάδους ανακύκλωσης( γυαλί, πλαστικό, χαρτί, αλουμίνιο, κομπόστ, ύφασμα ). Αντιστοιχήσαμε τα σκουπίδια ανάλογα με το χρώμα και το είδος. Επίσης χρησιμοποιήσαμε τους κάδους ανακύκλωσης που έχουμε στο νηπιαγωγείο μας ( χαρτί, γυαλί, πλαστικό, αλουμίνιο, μπαταρίες, συσκευές) για να πετάξουμε τα αντίστοιχα σκουπίδια.
Διαβάσαμε το παραμύθι: « Μια θάλασσα πλαστικά» και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε περισσότερο. Βάλαμε τα ζώα που εμφανίζονται στο παραμύθι στη σωστή σειρά και τα αντιστοιχήσαμε με τα αντικείμενα-σκουπίδια. Μάθαμε με τι μπορούμε να αντικαταστήσουμε τις πλαστικές σακούλες-καλαμάκια και γίναμε μικροί ήρωες και ζωγραφίσαμε τι μπορούμε να κάνουμε για να σώσουμε τον πλανήτη.
Παίξαμε το παιχνίδι: «Ανακυκλώνονται ή όχι;»( με ζάρι και κάδο σκουπιδιών και ανακύκλωσης).Ζωγραφίσαμε αντικείμενα που ανακυκλώνονται/ που δεν ανακυκλώνονται και παίξαμε παιχνίδι αντιστοίχισης στο wordwal: «Ποιο μπαίνει στο σωστό κάδο;»
Μέσα από «Το φορτηγό ανακύκλωσης του Φώτη», μάθαμε πολλές χρήσιμες πληροφορίες και ζωγραφίσαμε το όνειρο του αγαπημένου μας σκουπιδιού ανακύκλωσης…Τι θα ήθελε να γίνει…όταν πάει στην ανακύκλωση;
Επεξεργαστήκαμε το ποίημα: «Να κάνουμε ανακύκλωση» και διαβάσαμε την ιστορία: «Πως ένα βιβλίο έγινε χαρταετός». Με αφορμή ένα βιντεάκι στο you tube για το πώς ανακυκλώνεται το χαρτί, κόψαμε εφημερίδες, ζυμώσαμε και απλώσαμε το δικό μας χαρτοπολτό και φτιάξαμε το δικό μας ανακυκλωμένο χαρτί. Στη συνέχεια θέσαμε σε ψηφοφορία τις ιδέες μας για το τι θα κάνουμε το χαρτί μας και φτιάξαμε ένα υπέροχο ουράνιο τόξο!!!