Με αφορμή τη γιορτή του Πάσχα προσπαθήσαμε να το προσεγγίσουμε μέσα από τις 5 αισθήσεις μας με εποπτικό υλικό και αντιστοιχήσεις αντικειμένων και κάνοντας από μια πασχαλινή ζωγραφιά για κάθε μια από τις 5 αισθήσεις.
Παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια με σπασμένα αβγά και αντιστοίχιση εικόνας –λέξης και αντιστοιχήσαμε το αρχικό γράμμα κάθε λέξης με την εικόνα της. Είδαμε εποπτικό υλικό με πασχαλινά έθιμα, ζωγραφίσαμε πασχαλινές εικόνες και γράψαμε τη λέξη ΠΑΣΧΑ.
Διαβάσαμε ιστορίες για τη ζωή του Χριστού και επεξεργαστήκαμε την ιστορία: «Ψωμί και ψάρια». Ζωγραφίσαμε, μετρήσαμε και προσθέσαμε τα ψάρια και τα ψωμιά που ευλόγησε ο Χριστός. Μιλήσαμε για τη φωνή Ψ,ψ και παίξαμε παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα.
Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και «κυνηγήσαμε» κόκκινα αβγά. Σειροθετήσαμε πασχαλινά αβγά (αριθμοί 1-24) και παίξαμε το παιχνίδι του «πασχαλινού λαγού». Παίξαμε επίσης με το «Τζότζο και τα πασχαλινά αβγά του», κάναμε αρίθμηση και αντιστοίχιση(1-8), καταγράψαμε τη λίστα και κάναμε ταύτιση με τις παραγγελίες.
Φυσικά κάναμε και τις πασχαλινές μας κατασκευές. Κοτοπουλάκια, λαγουδάκια, πασχαλίτσες, στεφανάκια, αβγά μόμπιλε, προβατάκια, κάρτες και καλαθάκια, στόλισαν την τάξη μας ,μας έβαλαν στο πασχαλινό κλίμα και μας συντρόφευσαν στις πασχαλινές μας διακοπές.