ΑΝΟΙΞΗ

Λουλούδια

Αρχικά παρατηρήσαμε τον πίνακα του Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο: « Άνοιξη», τον σχολιάσαμε και τον ζωγραφίσαμε. Αντιστοιχήσαμε εικόνες λουλουδιών με τα ονόματα τους, μεγάλα λουλούδια με μικρά και ζωγραφίσαμε αυτό που μας άρεσε περισσότερο.

Φτιάξαμε  λουλουδοκατασκευές:

-Γλαστράκια με λουλούδια.

-Μαργαρίτες.

-Λαλάδες με την τεχνική οριγκάμι.

Με αφορμή τις λέξεις λουλούδι και λαλά επεξεργαστήκαμε τη φωνή Λ,λ. Φτιάξαμε το Λ,λ με το σώμα μας, βρήκαμε λέξεις που ξεκινάνε από αυτό και παίξαμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού εντοπίζοντας στην τάξη μας καρτέλες με αντικείμενα και παιχνίδια από Λ,λ. Κάναμε και τα μαθηματικά μας βάζοντας στο λουλούδι μας τόσα πέταλα όσα μας έλεγε ο αριθμός που είχαμε διαλέξει  και συμπληρώνοντας αντίστοιχο Φ.Ε.

Παίξαμε πολλά λουλουδοπαιχνίδια:

-Γέμισε το βάζο με λουλούδια( σε 2 ομάδες).

-Ανταλλάσσω το λουλούδι μου με κάποιον φίλου μου( παιχνίδι σε ζευγάρια).

-Τοποθετώ το λουλούδι μου σε διάφορα σημεία του σώματος μου( κεφάλι/πλάτη/ώμος, κτλ ) προσέχοντας να μη μου πέσει κάτω.

-Roll and built a flower.

Έντομα

Διαβάσαμε βιβλία για τα έντομα και μάθαμε για τη συμμετρία στη φύση. Μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας, διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε το παραμύθι του Eric Carle: « Μια πολύ πεινασμένη κάμπια» και φτιάξαμε πεταλούδες. Είδαμε ανοιξιάτικες παροιμίες-εικονόλεξα σε σχήμα πεταλούδας, παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια και τις ζωγραφίσαμε.

 

Φρούτα και λαχανικά

Ομαδοποιήσαμε φρούτα και λαχανικά της Άνοιξης, φτιάξαμε τρισδιάστατες φραουλίτσες και με αφορμή τις εκλογές κάναμε τις δικές μας εκλογές ψηφίζοντας τα αγαπημένα μας φρούτα, καταμετρώντας τις ψήφους και φτιάχνοντας μια δροσερή φρουτοσαλάτα.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση