Παιχνίδι με το όνομά μου!

page 0001

Μια από τις δραστηριότητες των προηγούμενων εβδομάδων  που πέρασαν ήταν η αναγνώριση του ονόματος του κάθε παιδιού. Παίξαμε παιχνίδια με τις καρτέλες των ονομάτων, σχηματίστηκαν ομάδες ανάλογα με τον αριθμό των γραμμάτων. Τα παιδιά μάθανε να αναγνωρίζουν ολιστικά το όνομά τους. 

Διαβάσαμε την ιστορία του Εμμανουήλ Α. Μπακακούλη. Η ιστορία του μικρούλη Βάτραχου είναι ένα κλασικό ταξίδι αναζήτησης ταυτότητας για τον ήρωα ο οποίος στη διαδρομή θα συναντήσει εμπόδια και δυσκολίες αλλά στο τέλος θα βρει κατανόηση, αποδοχή, αγάπη και εντέλει την ευτυχία.

Μιλήσαμε και για τα ρομπότ. Γινόμαστε ρομπότ.  Παίζοντας τα παιδιά μαθαίνουν τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού και τις θέσεις στο χώρο. Πρώτος στόχος να κατανοήσουν τα παιδιά πως ένα ρομπότ μπορεί να κάνει μόνο ότι έχουμε προγραμματίσει. Τα παιδιά γνώρισαν το ρομποτάκι της τάξης, τη BeeBot τη μελισσούλα.

Ο Εμμανουήλ Α. Μπακακούλη ανέθεσε μια αποστολή στα παιδιά, σε ένα επιδαπέδιο πλέγμα ο Εμμανουήλ ετοίμασε  τις καρτέλες με το όνομα των παιδιών. Τα παιδιά προγραμμάτιζαν το ρομποτάκι και έφθανε στην καρτέλα με το όνομά τους.

 

IMG 1913 

IMG 1915 

IMG 1916 

IMG 1917 

IMG 1918  

IMG 1920  

IMG 1921  IMG 1923  

IMG 1924  

IMG 1925 

IMG 1926 

IMG 1928   

IMG 1930

Τα παιδιά συνεργάστηκαν στον προγραμματισμό και κατάφεραν με υπομονή και επιμονή να καταφέρουν τον στόχο τους και η Beebot να πάει στις καρτέλες με τα ονόματα  των παιδιών.

Η δραστηριότητα άρεσε πολύ στα παιδιά!!!