Μια από τις δραστηριότητες των προηγούμενων εβδομάδων που πέρασαν ήταν η αναγνώριση του ονόματος του κάθε παιδιού. Παίξαμε παιχνίδια με τις καρτέλες των ονομάτων, σχηματίστηκαν ομάδες ανάλογα με τον αριθμό των γραμμάτων. Τα παιδιά μάθανε να αναγνωρίζουν ολιστικά το όνομά τους.
Διαβάσαμε την ιστορία του Εμμανουήλ Α. Μπακακούλη. Η ιστορία του μικρούλη Βάτραχου είναι ένα κλασικό ταξίδι αναζήτησης ταυτότητας για τον ήρωα ο οποίος στη διαδρομή θα συναντήσει εμπόδια και δυσκολίες αλλά στο τέλος θα βρει κατανόηση, αποδοχή, αγάπη και εντέλει την ευτυχία.
Μιλήσαμε και για τα ρομπότ. Γινόμαστε ρομπότ. Παίζοντας τα παιδιά μαθαίνουν τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού και τις θέσεις στο χώρο. Πρώτος στόχος να κατανοήσουν τα παιδιά πως ένα ρομπότ μπορεί να κάνει μόνο ότι έχουμε προγραμματίσει. Τα παιδιά γνώρισαν το ρομποτάκι της τάξης, τη BeeBot τη μελισσούλα.
Ο Εμμανουήλ Α. Μπακακούλη ανέθεσε μια αποστολή στα παιδιά, σε ένα επιδαπέδιο πλέγμα ο Εμμανουήλ ετοίμασε τις καρτέλες με το όνομα των παιδιών. Τα παιδιά προγραμμάτιζαν το ρομποτάκι και έφθανε στην καρτέλα με το όνομά τους.
Τα παιδιά συνεργάστηκαν στον προγραμματισμό και κατάφεραν με υπομονή και επιμονή να καταφέρουν τον στόχο τους και η Beebot να πάει στις καρτέλες με τα ονόματα των παιδιών.
Η δραστηριότητα άρεσε πολύ στα παιδιά!!!