Δραστηριότητες φοιτητριών παιδαγωγικού τμήματος Νηπιαγωγών…συνέχεια
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”- Ολοκλήρωση του βιβλίου(flip book) του Παρθενώνα- Online παιχνίδι για τον Παρθενώνα
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ασχοληθήκαμε με το flip book για την Ακρόπολη-πατήστε εδώ. Καταφέραμε και ολοκληρώσαμε την εσωτερική πλευρά, μας έχουν μείνει, όμως, κάποιες λεπτομέρειες στην εξωτερική πλευρά που θα τις συμπληρώσουμε την επόμενη φορά.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε τη πρώτη διδακτική ώρα με αγγλικά. Πρώτα παρακολουθήσαμε τη συνέχεια του βίντεο για τα μάρμαρα του Παρθενώνα που βρίσκονται στο Βρετανικό μουσείο.
Ολοκληρώσαμε το flip book του Παρθενώνα και στην τελευταία σελίδα του βιβλίου μας καταγράψαμε την υπόσχεσης μας να βοηθήσουμε όπως μπορούμε και εμείς στην επιστροφή των μαρμάρων στο «σπίτι» τους.
Παίξαμε επαναληπτικό ψηφιακό κουίζ με θέμα τον Παρθενώνα, δημιουργία της κας Ελένης. Πατήστε στην εικόνα.
Τέλος, διαβάσαμε ένα βιβλίο για τη Θεά Αθηνά, που μας το έφερε ένας μαθητής μας από το σπίτι.
Πολιτιστικό πρόγραμμα 2023-2024: ” Μ’ ένα ειδώλιο μαθαίνω τον κυκλαδικό πολιτισμό”- Βίντεο για τη ζωή των Κυκλαδιτών, Η τέχνη των Κυκλαδιτών-Φύλλα εργασίας: Το ειδώλιο στα νερά του Αιγαίου και φυλλάδιο αρχαιολόγου με τα πιο αναγνωρίσιμα κυκλαδικά ειδώλια
Τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων, ανακεφαλαιώσαμε τις μέχρι τώρα γνώσεις μας για τον κυκλαδικό πολιτισμό με τα παρακάτω βίντεο.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, παρακολουθήσαμε ένα ακόμη σχετικό βίντεο.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ολοκληρώσαμε το ειδώλιο στα νερά του Αιγαίου, όπως εχθές οι φίλοι του ολοήμερου τμήματος 2-πατήστε εδώ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, παίξαμε παιχνίδι ανακάλυψης του κατάλληλου ειδωλίου με τα στοιχεία που μας δίνονταν. Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο “Μάντεψε τι” που μας παρουσιάζει το βιολόσχημο.
Φωτογραφηθήκαμε κρατώντας τα ειδώλια που ανακαλύπταμε
με φόντο τ’ αντίστοιχα του βίντεο που έχουμε παρακολουθήσει τις προηγούμενες ημέρες.
Στη συνέχεια, περάσαμε στην συμπλήρωση του φυλλαδίου ενός αρχαιολόγου που μέσω ανασκαφών ανακάλυψε τα πιο αναγνωρισμένα κυκλαδικά ειδώλια , στις Κυκλάδες φυσικά. Κολλήσαμε τα ειδώλια στο φυλλάδιο γράφοντας τ’ ονόματά τους. Τα φύλλα εργασίας είναι δημιουργίες της κας Βάνας και θα τα βρείτε πατώντας εδώ, συμπληρωμένα και από τους φίλους του ολοήμερου τμήματος 1.
Δραστηριότητες φοιτητριών παιδαγωγικού τμήματος Νηπιαγωγών
Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες Εργαστηρίων δεξιοτήτων και πολιτιστικού προγράμματος. Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους για να τις δείτε.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”-Συνέχεια του βιβλίου(flip book) του Παρθενώνα
Πολιτιστικό πρόγραμμα 2023-2024: ” Μ’ ένα ειδώλιο μαθαίνω τον κυκλαδικό πολιτισμό”- Βίντεο: Mία επίσκεψη στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης στην Αθήνα, «Από τη στιγμή στο χρόνο», Κυκλαδικό ειδώλιο- Κατασκευή κολλάζ : Ένα ειδώλιο στα νερά του Αιγαίου
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκίνησαν με δραστηριότητες που οργάνωσαν οι φοιτήτριες του Πανεπιστημίου. Χώρισαν τα παιδιά σε ομάδες και τους έδειξαν εικόνες. Τα παιδιά κλήθηκαν να φτιάξουν μια ιστορία με τη φαντασία τους κι έπειτα τους ζητήθηκε να αποτυπώσουν σε χαρτί Α4 το αγαπημένο τους συναίσθημα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκίνησαν με δραστηριότητες που οργανώθηκαν και παρουσιάστηκαν από την ομάδα των φοιτητριών του Πανεπιστημίου που φέτος κάνουν την πρακτική τους άσκηση στο σχολείο μας. Το θέμα που επεξεργάστηκαν ήταν τα συναισθήματα μέσω πινάκων ζωγραφικής. Τα παιδιά συζήτησαν βάση όσων παρατηρούσαν στις εικόνες και έπειτα χωρίστηκαν σε 2 ομάδες για να αποτυπώσουν το αγαπημένο τους συναίσθημα σε ένα μεγάλο χαρτί. Στο τέλος, κάθε παιδί περιέγραφε στην ομάδα όσα ζωγράφισε.
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος, κάναμε φύλλο εργασίας γλώσσας. το φύλλο εργασίας από εδώ.
Πολιτιστικό πρόγραμμα 2023-2024: ” Μ’ ένα ειδώλιο μαθαίνω τον κυκλαδικό πολιτισμό”- Βίντεο: Mία επίσκεψη στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης στην Αθήνα, «Από τη στιγμή στο χρόνο», Κυκλαδικό ειδώλιο- Κατασκευή κολλάζ : Ένα ειδώλιο στα νερά του Αιγαίου
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων παρακολουθήσαμε βίντεο από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, βλέποντας τα ειδώλια και τ’ αγγεία της κυκλαδικής εποχής στις προθήκες τους. Αναγνωρίσαμε τα ειδώλια που έχουμε επεξεργαστεί και συζητήσαμε κάποια καινούρια που εμφανίζονται στο βίντεο, όπως το γουρουνάκι.
Η Κατερίνα, μαθήτριά μας, φορούσε ένα μενταγιόν με κυκλαδικό ειδώλιο τ’ οποίο αποτέλεσε πόλο έλξης.
Συνεχίσαμε με την κατασκευή του ειδωλίου που περιπλανάται στα νερά του Αιγαίου μέχρι ο αρχαιολόγος να το ανακαλύψει. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, πριν την κατασκευή παρακολουθήσαμε τα παρακάτω βίντεο με τα ειδώλια στο Αιγαίο και συζητήσαμε γιατί βρίσκονται εκεί, το μπουκάλι που βρίσκεται μέσα στο πέλαγος είναι σωστό και από πού μπορεί να προέρχεται, όταν το πήρε στα χέρια του το ειδώλιο τι μπορεί να το έκανε, νομίζεται ότι βρίσκεται κάτι μέσα, γιατί το ειδώλιο που εμφανίζεται στο τέλος του βίντεο έχει μια καρδιά στο στήθος, κλπ.
Μέσω των βίντεο περάσαμε στην κατασκευή μας. Η εκτύπωση έγινε σε Α3 χαρτί.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, δημιουργήσαμε τη γωνιά του Μουσείου κυκλαδικής τέχνης.
Το φύλλο με το κυκλαδικό ειδώλιο, τροποποιημένο για τις ανάγκες μας, από εδώ.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”-Συνέχεια του βιβλίου(flip book) του Παρθενώνα
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, αφιερώσαμε τον χρόνο στην κατασκευή ενός flip book για την Ακρόπολη, το οποίο θα ολοκληρώσουμε αύριο.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ασχοληθήκαμε με το βιβλιαράκι του Παρθενώνα και συμπληρώσαμε άλλες δυο σελίδες-πατήστε εδώ για να δείτε την έναρξη της κατασκευής. Για τη συνέχεια του βιβλίου παρακολουθήσαμε το βίντεο με το μύθο της φιλονικίας της θεάς Αθήνας με τον Ποσειδώνα.
Αφού παρακολουθήσαμε το βίντεο, γίναμε γλύπτες σαν τον Φειδία και φιλοτεχνήσαμε το μύθο πάνω στο αέτωμα του Παρθενώνα όπως υπήρχε και στην πραγματικότητα.
Εξώφυλλο του βιβλίου της πεταλούδας
Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες εργαστηρίων δεξιοτήτων και πολιτισμικού προγράμματος. Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους για να τις δείτε.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”-Το βιβλίο( flip book) του Παρθενώνα- Ο αριθμός 6
Πολιτιστικό πρόγραμμα 2023-2024: ” Μ’ ένα ειδώλιο μαθαίνω τον κυκλαδικό πολιτισμό”- Πώς κατασκευάζεται ένα ειδώλιο-Φύλλο εργασίας με ειδώλια-Αινίγματα με ειδώλια
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε το εξώφυλλο του βιβλίου της πεταλούδας. Γράψαμε και τον τίτλο, ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε τις πεταλούδες σαν να πετούν και δημιουργήσαμε το λιβάδι. Οι προηγούμενες σελίδες του είναι από εδώ, εδώ , εδώ και εδώ.
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος, συμπληρώσαμε μαθηματικό φύλλο εργασίας, από εδώ.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”-Το βιβλίο( flip book) του Παρθενώνα- Ο αριθμός 6
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,ξεκινήσαμε να συζητάμε για τη σημασία του φιδιού ως σύμβολο στην ασπίδα του χρυσελεφάντινου αγάλματος της θεάς Αθηνάς.
Ζωγραφίσαμε τμήμα από τη ζωφόρο του Παρθενώνα.
Μετά την ώρα των Αγγλικών, συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας, για τον αριθμό 6. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, κάναμε την πρώτη διδακτική ώρα Αγγλικά. Στη συνέχεια ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το δικό μας flip book για τον Παρθενώνα. Αρχικά διαμορφώσαμε το εξώφυλλο του με κολάζ και ζωγραφική ώστε να αποδώσουμε τη μορφή του Παρθενώνα.
Έπειτα συμπληρώσαμε τις πρώτες 4 σελίδες του βιβλίου με πληροφορίες όπως το όνομα του μνημείου, το έτος και το υλικό κατασκευής, τους αρχιτέκτονες και τον γλύπτη των αγαλμάτων και τη θεά στην οποία ήταν αφιερωμένος. Αύριο θα συνεχίσουμε με τις υπόλοιπες σελίδες και θα το ολοκληρώσουμε.
Οι εικόνες που αξιοποιήσαμε για το flip book σήμερα.
Στον λίγο χρόνο που μας απέμεινε, διαβάσαμε λίγες από τις σελίδες του βιβλίου «Οι 12 θεοί του Ολύμπου», που μας έφερε ένας μαθητής μας.
Πολιτιστικό πρόγραμμα 2023-2024: ” Μ’ ένα ειδώλιο μαθαίνω τον κυκλαδικό πολιτισμό”- Πώς κατασκευάζεται ένα ειδώλιο-Φύλλο εργασίας με ειδώλια-Αινίγματα με ειδώλια
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε σήμερα για τα κυκλαδικά ειδώλια που ξεκινήσαμε εχθές-πατήστε εδώ. Θυμηθήκαμε γιατί τα νησιά λέγονται Κυκλάδες και πώς ονομάζονται τ’ αγάλματα των Κυκλαδιτών με ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικά-ειδώλια. Μιλήσαμε για το υλικό που είναι φτιαγμένα-μάρμαρο- τον τεχνίτη που σκαλίζει το μάρμαρο για να του δώσει το ανάλογο σχήμα-γλύπτης- και το πόσο προσεχτικός πρέπει να είναι την ώρα της δουλειάς. Παρακολουθήσαμε βίντεο μ’ έναν γλύπτη που μας πληροφορεί για την εργασία του.
Εστιάσαμε στα πιο γνώριμα κυκλαδικά ειδώλια, μελετήσαμε τη στάση τους, τα συναισθήματά τους, τ’ αντικείμενα που κρατούν. Τελειώνοντας το βίντεο, οι κυρίες μας έδειχναν ένα ένα τα ειδώλια και έπρεπε να πούμε τ’ όνομά τους.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας, κυκλώνοντας τις Κυκλάδες στο χάρτη, τοποθετώντας τα ειδώλια και γράφοντας τ’ όνομα του ειδωλίου που ξεχωρίζαμε.
Τα φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, παίξαμε αινίγματα με τα ειδώλια για να τα γνωρίσουμε καλύτερα. Τοποθετώντας η κυρία στο χαλί τις εικόνες με τ’ όνομα του κάθε ειδωλίου θα έπρεπε στο άκουσμα του αυτοσχέδιου αινίγματος να βρούμε την απάντηση, να διακρίνουμε ποια ήταν η μονή εικόνα του ειδωλίου και να το ταυτίσουμε με την εικόνα και τ’ όνομά του.
Οι εικόνες των ειδωλίων, καθώς και τα αινίγματα είναι δημιουργίες, της κας Βάνας.
Δραστηριότητες εργαστηρίου δεξιοτήτων: ”Οι μικροί εξερευνητές” και πολιτιστικού προγράμματος: ” Μ’ ένα ειδώλιο μαθαίνω τον κυκλαδικό πολιτισμό”
Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες εργαστηρίων δεξιοτήτων και πολιτιστικού προγράμματος. Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους για να τις δείτε.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”- Η κατασκευή του Παρθενώνα, το Ερέχθειο, οι Καρυάτιδες-Ο αριθμός 6
Πολιτιστικό πρόγραμμα 2023-2024: “Μ’ ένα ειδώλιο μαθαίνω τον κυκλαδικό πολιτισμό”- Πού βρίσκονται οι Κυκλάδες-Γνωριμία με τα πιο γνωστά κυκλαδικά ειδώλια- Είχαν χρώμα;
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος συμπληρώσαμε μαθηματικό φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
- Αρχική
- Εκθέσεις Εξωτερικών Αξιολογήσεων εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας
- Σχέδια δράσης σχολικής μονάδας
- Εσωτερικοί κανονισμοί Λειτουργίας
- Παιχνίδια αυλής
- Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ,Σχολικό έτος 2021-2022
- Σχέδια δράσης εργαστηρίων δεξιοτήτων σχ. έτους 2022-2023
- Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας σχολικών ετών
- Σχέδια δράσης εργαστηρίων δεξιοτήτων σχ. έτους 2021-2022
- Σχέδια δράσης εργαστηρίων δεξιοτήτων 2023-2024
- Εκπαιδευτικοί σχολικής μονάδας
- Λίγα λόγια για μας-Ποιοι είμαστε!!
- Χάρτης-Πού θα μας βρείτε
- 1 Μαρτίου
- 12 θεοί του Ολύμπου
- 17 Νοέμβρη
- 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης
- 1η Απριλίου- Πρωταπριλιά
- 25η Μαρτίου
- 28η Οκτωβρίου 1940
- 28η Οκτωβρίου 1940/Κατασκευές
- 6 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα ενδοσχολικής βίας και σχολικού εκφοβισμού
- 8 Νοεμβρίου γιορτή Αρχαγγέλων και Πολεμικής Αεροπορίας
- Erasmus+: Learning to play
- eTwinning 2021-2022: "Everything is possible, even the impossible!"
- Padlet για τις εργασίες της δεύτερης καραντίνας
- Padlet νέο για τις εργασίες της δεύτερης και τρίτης καραντίνας
- Αγγλικά
- Άγιος Βαλεντίνος
- Αισθήσεις
- Αλκυόνη
- Αμυγδαλιά
- Ανακοινώσεις
- Ανακοινώσεις και εργασίες κατά την περίοδο της 2ης καραντίνας από Τετάρτη 18/11/2020
- ανθρώπινο σώμα
- Άνοιξη
- Απόκριες
- Αποταμίευση
- Αρχή σχολικής χρονιάς
- Βασιλόπιτα-Νέος χρόνος
- Βιβλίο
- Γιορτή της μητέρας
- Γράμματα
- Δεινόσαυροι
- Διατροφή
- Διαφορετικότητα
- Δικαιώματα των παιδιών
- Δραστηριότητες Κοινωνικού Λειτουργού
- Ε-Twinning ΄΄ Η πόλη μας΄΄
- Εγγραφές νηπίων και προνηπίων
- Ειρήνη
- Εκπαιδευτικές επισκέψεις- Παραστάσεις-Παρουσιάσεις
- Ελιά
- Ελλάδα
- Ενημερώσεις για τα εργαστήρια δεξιοτήτων
- εποχές
- Εργασίες τρίτης καραντίνας από Πέμπτη 11/2/2021
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- Εργαστήρια δεξιοτήτων 2021-2022:1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: «Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω"
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022:2ος Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το Περιβάλλον με τίτλο "Το παράπονο των ζώων"
- Εργαστήρια δεξιοτήτων 2021-2022:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη" με τίτλο: «Γνωρίζουμε τ' Ανθρώπινα Δικαιώματα»
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022:4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο "STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδ
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023, 2ος Θεματικός κύκλος- Φροντίζω το περιβάλλον με τίτλο: " Θάλα-SOS-α χωρίς πλαστικά"
- Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023, 3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα
- Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: "Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ"
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο "STE(A)M και η Γη γυρίζει…"
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ''Οι μικροί εξερευνητές''.
- Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»
- Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:3ος θεματικός κύκλος-"Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο"
- Ετοιμασίες για το κλείσιμο της χρονιάς
- Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού
- Ζώα του δάσους
- Ζώα-έντομα
- Η κυρά Σαρακοστή
- Θάλασσα
- θερμότητα-θερμοκρασία
- καλοκαίρι
- Καλοκαιρινές γιορτές
- Κορονοϊός
- Κύπρος,Ελλάδα,Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες – Παραμύθι και αφίσα για το διαγωνισμό
- Κώδικας Προγραμματισμού
- Μαγνητισμός
- Μαθηματικά
- Μάρτης-μαρτάκια
- Μυθολογία
- Ο εαυτός μου,το σώμα μου
- οι κανόνες συμπεριφοράς
- Οι τρεις Ιεράρχες
- Οικογένεια
- Παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες
- Παγκόσμια ημέρα Μουσείων
- Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
- Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων
- Παζλ
- Πάσχα
- Πολικά ζώα
- Πολιτιστικό πρόγραμμα 2023-2024: " Μ' ένα ειδώλιο μαθαίνω τον κυκλαδικό πολιτισμό"
- Πρωτομαγιά
- Σαρακοστή
- Σεισμός
- σπορά
- Συναισθήματα
- Τα παιδιά ζωγραφίζουν για τη Γη με αφορμή τη σύνοδο για την κλιματική αλλαγή COP26!
- το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου
- Το νερό
- Το παιχνίδι
- Τρίτη ηλικία
- Τρύγος
- Φθινόπωρο
- Φιλαναγνωσία- Δανειστική Βιβλιοθήκη
- Φιλία
- Φρούτα του φθινοπώρου
- Φυσική-Πειράματα
- Φυτά- Ανάπτυξη σπόρου
- Φωτογράφηση
- Χαρταετός
- Χειμερία νάρκη
- Χειμώνας
- Χριστούγεννα
- Χριστουγεννιάτικο Padlet και ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης
- Ψωμί
- 12o Νηπιαγωγείο Γλυφάδας
- Blog του προγράμματος Erasmus+ 2017-2019,"Learning to play and play to learn"
- ETwinning project 2016-2017, Welcome to my native town
- Poisson Rouge
- We are equal, we have the same rights: ERASMUS+ ,2014-2016
- Αγγειοπλαστική
- Αερόστατο
- Εκπαιδευτική Τηλεόραση
- Εκπαιδευτικό λογισμικό -Μαθηματικά Α και Β Δημοτικού
- Μάθηση και εκπαιδευτικά παιχνίδια για τα παιδιά του δημοτικού
- Μουσείο Ακρόπολης
- Μουσείο Παιδικής Τέχνης
- Ο μικρός Αναγνώστης
- Παραμυθάς
- Παραμύθια για παιδιά
- Το παράξενο ταξίδι του Φουντούλη
- Χρωμάτισε την Πεπλοφόρο
Πρόσφατα σχόλια