Συναισθήματα: Η σκάλα της αγάπης- Παραμύθι: Η σκάλα της αγάπης- Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Το Τζάτζαλο- Χειροτεχνία: Το Τζάτζαλο μιλά, Ημερολόγιο νίκης εναντίον του Τζάτζαλου- Κατασκευές: Τ…όπως τουλίπα και Λ…όπως λουλούδι

Μάι 202512

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συζητήσαμε για τη γιορτή της Μητέρας και πιο συγκεκριμένα, πώς αισθάνθηκε η μαμά μας όταν της προσφέραμε την κάρτα που δημιουργήσαμε ειδικά για εκείνη. Συνεχίσαμε με την αναδιήγηση των παραμυθιών που πήραμε από την δανειστική βιβλιοθήκη. Την επόμενη ώρα είχαμε Αγγλικά.

494338760 1195270535419088 8601881381211341815 n anonymized

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή βρίσκοντας κινήσεις για το 2ο  τραγούδι μας. Συνεχίσαμε κάνοντας χειροτεχνία με το γράμμα Τ …όπως τουλίπα. Κόψαμε τα πέταλα και το κοτσάνι της τουλίπας και στη συνέχεια διπλώσαμε τα πέταλα για να γίνει η τουλίπα μας τρισδιάστατη, χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Τ και τέλος τα κολλήσαμε όλα σε χρωματιστό χαρτόνι Α4.

494828345 552226157937959 7873187754903030084 n

Κάναμε επίσης χειροτεχνία με το γράμμα Λ… όπως λουλούδι. Κόψαμε τα πέταλα, το κοτσάνι και τα φύλλα από χρωματιστό Α4,κολλήσαμε σύρμα πίπας για κοτσάνι και γύρη,χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Λ. Τέλος τα κολλήσαμε σε χρωματιστό Α4.

494823612 666072389665435 8469582177421857497 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη τη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Στη συνέχεια,παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας τις ζωγραφιές που κάναμε σε σχέση με τα βιβλία που δανειστήκαμε της δανειστικής μας βιβλιοθήκης και είπαμε λίγα λόγια για την αγαπημένη μας σκηνή του βιβλίου.

Katagrafh 10

Συνεχίσαμε με συζήτηση σε σχέση με τις αντιδράσεις της μαμάς μας όταν της παραδώσαμε τα δώρα που φτιάξαμε στο σχολείο για εκείνη-πατήστε εδώ για να τα δείτε. Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τα συναισθήματά της βάση των εκφράσεών της και τα λόγια που μας είπε. Παραμένοντας στο συναίσθημα της αγάπης και πώς οι άλλοι νιώθουν όταν την προσφέρουμε, διαβάσαμε το παραμύθι «Η σκάλα της αγάπης» και μάθαμε ότι με αγάπη και συνεργασία είναι πιθανά ακόμα και τα πιο απίθανα!

496514207 1171242244736265 6083956248754930953 n

Παραθέτουμε το βίντεο του παραμυθιού.

Τέλος, στο χρόνο που μας απέμεινε, κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συζητήσαμε για τη “φωνή” που τριβελίζει το μυαλό μας και μας ξεσηκώνει να κάνουμε πράγματα που δεν μας χαρακτηρίζουν:π.χ. να φωνάζουμε και να χτυπάμε τους γονείς μας, τ’αδέρφια μας,τους φίλους μας. Να λέμε κουβέντες που πληγώνουν και να γελάμε βλέποντας τους φίλους μας να κλαίνε. Να μιλάμε άσχημα νομίζοντας ότι οι φίλοι μας και όσοι μας ακούν, μας θαυμάζουν. Η “φωνή” αυτή στην παρακάτω ιστορία ονομάζεται Τζάτζαλο. Το Τζάτζαλο συνυπάρχει στην σκέψη μας μαζί με τη “φωνή” της λογικής. Εμείς πρέπει να κατευνάζουμε το Τζάτζαλο, να το βάζουμε στη θέση του να κοιμάται και να υπερνικά η σωστή σκέψη και λογική στις πράξεις μας. Να μην αφήνουμε το Τζάτζαλο να είναι ο νικητής και όλοι να μας σχολιάζουν άσχημα και να γελούν μαζί μας κοροϊδευτικά. Αλλά να μην το ακούμε και όλοι να μας θαυμάζουν για τις γνώσεις μας, τις ικανότητές μας, το σωστό παιχνίδι και τη σωστή συμπεριφορά! Ακούσαμε και συζητήσαμε για το Τζάτζαλο της μικρής Ρουθ που την βασάνιζε.

Φτιάξαμε το δικό μας Τζάτζαλο με τρύπα στο στόμα του ώστε  φορώντας τη μάσκα να φαίνεται το δικό μας στόμα. Να μας μιλάει το Τζάτζαλο για αταξίες και εμείς να τον συμβουλεύουμε να πράττει το σωστό. Το Τζάτζαλο κάνει την καρδιά μας να κτυπά γρήγορα, η αναπνοή μας να είναι βαριά λόγω θυμού και στενοχώριας,να πονά το στομάχι μας λόγω της αγωνίας για τις συνέπειες.

Katagrafh6 4 Katagrafh7 4

Φωτογραφηθήκαμε σαν “Τζάτζαλο” και πήραμε στο σπίτι τη φιγούρα για ατελείωτο παιχνίδι με όλη την οικογένεια.

Katagrafh8 anonymized

Η φιγούρα από το διαδίκτυο:

Katagrafh5 5

Επίσης η κυρία είχε ετοιμάσει ένα ημερολόγιο για τις καθημερινές νίκες μας εναντίον του Τζάτζαλου. Κάθε φορά που βγαίνουμε νικητές συμπληρώνουμε ένα κουτάκι. Εάν καταφέρουμε να συμπληρώσουμε όλα τα κουτάκια, ή μας μείνουν 2 με 3 ασυμπλήρωτα, τότε κερδίζουμε μια μικρή απόλαυση για την προσπάθειά μας: Π.χ. μια πορτοκαλάδα μαζί με τους γονείς στην καφετέρια, ένα αβγό Kinder, μία βόλτα μόνη μας μαζί με τη μαμά ή τον μπαμπά κλπ.

Το ημερολόγιο είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh4 5

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων