Ανθοφύτευση στο Νηπιαγωγείο μας, Αφίσα δράσης και φύλλο αξιολόγησης αυτής- Βίντεο για την κομποστοποίηση και για τη σημασία της μέλισσας στην ανθοφορία-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Πείραμα πέψης με σακούλα zip, ξίδι και ανθρακούχα σόδα- Το ουροποιητικό μας σύστημα: Βίντεο και φύλλο εργασίας

Μάι 202515

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρουσιάσαμε τις ζωγραφιές που κάναμε σε σχέση με τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης που πήραμε και αναφέραμε στους συμμαθητές μας το σημείο που μας άρεσε περισσότερο.

494341241 662750906597767 6882529044628877421 n anonymized

Ενθουσιασμένοι από τη χθεσινή φύτευση των λουλουδιών στον κήπο μας-πατήστε εδώ– αναφερθήκαμε στην αξία των φυτών στη ζωή μας και τη σημασία της τροφικής αλυσίδας. Σε συνεννόηση με το τμήμα 2, αποφασίσαμε να ποτίζουμε εναλλάξ τα λουλούδια μας. Σήμερα ήταν η δική μας σειρά και με μεγάλη χαρά αναλάβαμε τρία παιδιά να τα ποτίσουμε. Συμφωνήσαμε κάθε φορά που θα έρχεται η σειρά μας, να αναλαμβάνουν τρία διαφορετικά παιδιά το πότισμα.

494334289 1234609724714439 386857205171591619 n anonymized

Σε χαρτί του μέτρου προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε τη χθεσινή μας δράση. Συνεργαστήκαμε όλοι μαζί σε ομάδες και ενθουσιαστήκαμε με το αποτέλεσμά μας!

494340616 1208782277693850 4919246230133436316 n anonymized  494336550 2069535953527718 4260198936111121545 n

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής μας.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με μια ανασκόπηση της χθεσινής δράσης με τα φυτέματα στον κήπο, αναφέραμε τι μας άρεσε περισσότερο και πώς νιώσαμε που καταφέραμε την αποστολή μας. Στα πλαίσια της ανασκόπησης θυμηθήκαμε ότι ταυτόχρονα με το φύτεμα νέων λουλουδιών, αξιοποιήσαμε κάποια απορρίμματα με δημιουργικό τρόπο ώστε να μην μολύνουν τη φύση αλλά να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελός της, όπως οι ρόδες αυτοκινήτου που βάφτηκαν και έγιναν ζαρντινιέρες και το χώμα που χρησιμοποιήσαμε που ήταν προϊόν κομποστοποίησης.

Εδώ, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά για τη βοήθειά του, τον παππού της Βασιλική μας, ο οποίος έβαψε τις ρόδες αυτοκινήτου!

Παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βίντεο με θέμα την κομποστοποίηση.

Μετά επειδή τα παιδιά ενθουσιάστηκαν που με τα λουλούδια μας, προσφέραμε στις μέλισσες περισσότερη τροφή παρακολουθήσαμε βίντεο με σύντομες πληροφορίες για αυτές.

Συμπληρώσαμε φύλλο αξιολόγησης της χθεσινής μας δράσης στο οποίο αποτυπώσαμε τα συναισθήματά μας. Επίσης αποτυπώσαμε και τη γνώμη μας σχετικά με το ερώτημα αν πιστεύομε ότι με τη δράση μας καταφέραμε να βοηθήσουμε τη φύση και γιατί.

Katagrafh 13

Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, θυμηθήκαμε τη διαδρομή της τροφής και παρακολουθήσαμε ξανά τα βίντεο, που είχαμε επεξεργαστεί εχθές-πατήστε εδώ. Στη συνέχεια η κυρία μας τοποθέτησε πάνω στο τραπέζι πλαστικές σακούλες zip, φρυγανιές, ξίδι και ανθρακούχα σόδα. Οι σακούλες πήραν τη θέση του στομάχου μας και το ξίδι με την ανθρακούχα σόδα πήραν τη θέση των γαστρικών υγρών και της χολής.

20250515 144624

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε δυάδες και πήραμε από μία σακούλα-στομάχι. Οι φρυγανιές κατέληξαν στο “στομάχι μας” κομμένες σε κομμάτια όπως κάνουν τα δόντια μας. Η κυρία πρόσθεσε στις σακούλες-στομάχια τα γαστρικά υγρά(ξίδι και σόδα) και ξεκίνησε η πέψη. Τα χέρια μας δούλεψαν σαν τους μύες του στομάχου και έλιωσαν το φαγητό μας.

Katagrafh5 8 Katagrafh6 7 20250515 150746

Η συνέχεια ήταν η μεταφορά των άχρηστων υλικών στο παχύ έντερο έτοιμα γι’ αποβολή. Η κυρία μας έδειξε τη διαδικασία.Έκοψε την άκρη της σακούλας και σιγά σιγά σε λευκό ποτήρι όπως η λεκάνη της τουαλέτας, τα κόπρανα έπεφταν σιγά σιγά.

Katagrafh7 7

Το δοκιμάσαμε κι εμείς και τα γέλια μας ήταν απερίγραπτα. Οι λεκάνες γέμισαν.

Katagrafh8 4

Εκτός από τα κόπρανα, αποβάλλουμε και ούρα. Τι είναι όμως τα ούρα. Γνωρίσαμε ότι τα νεφρά μας είναι τα φίλτρα του αίματός μας που κρατούν τις ουσίες που χρειάζεται ο οργανισμός μας και τ’άχρηστα υλικά χύνονται, με τη μορφή ούρων,στην ουροδόχο κύστη. Μόλις γεμίσει, ο εγκέφαλος μας δίνει εντολή να πάμε στην τουαλέτα. Παρακολουθήσαμε και βίντεο με τη διαδικασία και είδαμε πώς είναι το ουροποιητικό μας σύστημα στο σώμα μας.

Τελειώσαμε με φύλλο αξιολόγησης για τον δρόμο των ούρων. Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας δημιουργώντας τον άνθρωπο που χρησιμοποιεί την τουαλέτα για ούρηση. Γέμισε η ουροδόχος κύστη του και την αδειάζει.

Katagrafh9 1  20250515 163105   Katagrafh10 1

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh4 7

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων