Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συζητήσαμε για τα βασικά γεγονότα του Πάσχα και φτιάξαμε μια κατασκευή με το κοτοπουλάκι που βγαίνει από το αβγό. Συνεχίσαμε με την κυρία Γιώτα, την Κοινωνική Λειτουργό του σχολείου μας, που μας μίλησε για τα συναισθήματα. Τέλος, βάψαμε με άσπρη τέμπερα ρολά προκειμένου να φτιάξουμε αύριο κουνελάκια-μολυβοθήκες.
Σήμερα, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε το ταξίδι μας στην Αφρική που ξεκινήσαμε εχθές-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης. Τα παιδιά ξεκίνησαν μια συζήτηση σχετική με το χθεσινό βίντεο που είχαν δει χθες με τα παιδιά στην Αφρική που στερούνται βασικά αγαθά. Η κ. Μαρίνα ρώτησε τα παιδιά με ποιο τρόπο πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά. Διατυπώθηκαν διάφορες απαντήσεις από τους μαθητές: όπως θα έδινα τα μισά μου παιχνίδια, θα έδινα κάποια από τα ρούχα μου, θα έδινα φαγητό από αυτό που φτιάχνει η μαμά μου. Άλλες απαντήσεις ήταν εφικτές και κάποιες άλλες όχι, όμως όλες ήταν χρήσιμες καθώς αφενός εξωτερίκευαν τα συναισθήματα των παιδιών και αφετέρου καλλιεργούσαν την ενσυναίσθηση τους. Στη συνέχεια είδαμε βίντεο με μουσική και χορό παιδιών της Αφρικής.
Σε κάποια από τα παιδιά φάνηκε λίγο παράξενο αλλά η κ. Μαρίνα τους εξήγησε ότι ακριβώς εκεί κρύβεται η ομορφιά, γιατί όπως τα λουλούδια που είναι διαφορετικά μεταξύ τους είναι όλα όμορφα και φτιάχνουν έναν όμορφο κήπο έτσι και τα παιδιά που είναι διαφορετικά μεταξύ τους, χορεύουν με διαφορετικό τρόπο και τραγουδούν σε διαφορετικές γλώσσες φτιάχνουν έναν όμορφο κόσμο. Είδαμε ένα παραδοσιακό αφρικανικό παραμύθι: ο τυφλός και ο κυνηγός.
Τα παιδιά ζωγράφισαν εικόνες από το παραμύθι.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με τις αναδιηγήσεις μιας ακόμη ομάδας παραμυθάδων της δανειστικής βιβλιοθήκης.
Συνεχίσαμε με τη θεματική του Πάσχα. Αναφερθήκαμε στα ζωάκια του Πάσχα και πώς προετοιμάζονται. Με παιχνίδι αναπαραστήσαμε τις κότες και κάναμε διαγωνισμό κλωσίματος. Ποια κότα θα κάτσει πρώτη να κλωσήσει το αβγό με τον αριθμό που λέει η δασκάλα; Όποιος παίχτης-κότα κάτσει πρώτη πάνω στο αβγό το κερδίζει. Στο τέλος βρήκαμε τους πρωταθλητές κλωσίματος.
Συνεχίσαμε με την πασχαλινή κατασκευή μας. Ολοκληρώσαμε τ’ αβγουλάκια μας και προσθέσαμε μέσα από ένα κοτοπουλάκι για να ξεπροβάλει. Ολοκληρώσαμε με μια επανάληψη στα βασικά γεγονότα της Ιστορίας του Πάσχα.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ακούσαμε σε αφήγηση της κυρίας όλη την ιστορία του Πάσχα, τη διδασκαλία του Ιησού για τις αρετές της φιλίας,αγάπης,αλληλοβοήθειας,σεβασμού,εκτίμησης,συνεργασίας, πώς οδηγήθηκε στη Σταύρωση και στην Ανάσταση και μερικά από τα θαύματα που πραγματοποίησε(Ανάσταση Λαζάρου, Ο γάμος στην Κανά, Περπάτημα πάνω στο νερό).Μιλήσαμε γιατί η Μεγάλη Βδομάδα λέγεται Μεγάλη, όχι γιατί έχει περισσότερες μέρες από τις άλλες αλλά γιατί κάθε μέρα συμβολίζει ένα σημαντικό γεγονός προς την Ανάσταση του Χριστού. Παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο.
Στη συνέχεια μέσω οδηγιών βίντεο, σε συνδυασμό δεξιότητας παρατήρησης και εφαρμογής, δημιουργήσαμε τον πασχαλινό λαγό μας και το φόντο που τον τοποθετήσαμε.
https://www.youtube.com/watch?v=53rZ7cOroKM
Με τους λαγούς μας στολίσαμε τα παράθυρα της τάξης μας.
Πρόσφατα σχόλια