Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025,1ος κύκλος,Ζω καλύτερα–Ευ Ζην: “Το τραγούδι της χαράς”- Σχολικός εκφοβισμός προσέγγιση μέσω βίντεο-Κατασκευή: Μάρτης είναι νάζια κάνει, Αφίσα στοπ στη βία και άσχημη συμπεριφορά στο σχολείο-Παραμύθι: Ο Λυκοτοσοδούλης και η Φοβεροσκουφίτσα, Τα σμαραγδένια μάτια της Άνοιξης

Μαρ 20257

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του σχολικού εκφοβισμού, αφιερώσαμε τη μέρα μας στο συγκεκριμένο θέμα. Αφού προηγήθηκε μια συζήτηση για το τι μπορεί να είναι ο σχολικός εκφοβισμός, παρακολουθήσαμε την παρακάτω ιστορία σε εικόνες και τη σχολιάσαμε.

482732147 1000529765290791 4436091175086271413 n anonymized

Έπειτα, χωριστήκαμε σε δύο ομάδες (Λυκοτοσοδούληδες και Φοβεροσκουφίτσες) και το κάναμε δραματοποίηση. Δώσαμε έμφαση στα συναισθήματα και στις εκφράσεις των ηρώων.

482172277 1567108921346221 6082926348791004288 n anonymized

Ακούσαμε και είδαμε το βιβλίο “Τα χέρια δεν είναι για να χτυπάμε” και βρήκαμε λύσεις μέσα από αυτό στο πώς να χρησιμοποιούμε δημιουργικά τα χέρια μας, ακόμα κι όταν θέλουμε να βλάψουμε κάποιον.

483047402 496220470013459 7635381920620628431 n anonymized 1

Ζωγραφίσαμε κι εμείς κάτι δημιουργικό που κάνουμε με τα χέρια μας.

482267297 9865003793534128 6637626262326568718 n

Τέλος, προσπαθήσαμε με το σώμα και τα χέρια μας να φτιάξουμε μια καρδιά και να φωνάξουμε όλοι μαζί: ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.

482618165 695292352928889 4021778813325799763 n anonymized

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, διαβάσαμε το καταπληκτικό παραμύθι ” Τα σμαραγδένια μάτια της Άνοιξης “. Πατήστε εδώ για να το διαβάσετε. Ακολούθησε αναδιήγηση από τα παιδιά.

Στη συνέχεια κάναμε ζωγραφική με θέμα από το παραμύθι.

482667520 2184821531968244 1588987930855589649 n 1

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, κάναμε επανάληψη σε όσα είχαμε μάθει για τη Σαρακοστή και μιας και πέρασε μια εβδομάδα κρύψαμε το ένα ποδαράκι της μεγάλης Σαρακοστής της τάξης για να διαπιστώσουμε ότι έμειναν 6 εβδομάδες για το Πάσχα.

482364440 635805212388127 149736793617686641 n

Τραγουδήσαμε το τραγούδι «Μια Κυριακή του Μάρτη» , το χορέψαμε και παρατηρήσαμε ότι μέσα στο τραγούδι κρύβεται μια ιστορία φιλίας, συγνώμης και συγχώρεσης.

Στη συνέχεια κατασκευάσαμε τη φιγούρα του Μάρτη που μια κλαίει μια γελάει. Σε δυο κύκλους ζωγραφίσαμε τα χαρακτηριστικά του προσώπου του προσπαθώντας να τ’ αποδώσουμε όπως είναι με βάση το κάθε συναίσθημα, κλάμα ή γέλιο.

482424709 1172631194485067 8494020073298329681 n

Στο τέλος τα κολλήσαμε το ένα πίσω από το άλλο και ανάμεσα προσθέσαμε ένα γλωσσοπίεστρο για να γυρίσουμε τη φιγούρα ανάλογα με το συναίσθημα που θέλουμε να δηλώσουμε. Μάρτης είναι νάζια κάνει , ποτέ κλαίει …

482474010 1161719852002515 7121995429665909386 n anonymized

…και πότε γελάει!

482408905 1050273683943526 4130293734698776327 n anonymized 482152985 1697721927480354 77473897526236312 n

Ακολούθησε μια συζήτηση για αυτά το δυο συναισθήματα και πώς τα βιώνει ο καθένας μας. Πότε νιώθει ο καθένας μας λύπη και πότε χαρά; Όσα εκφράσαμε στην ομάδα τα καταγράψαμε σε φύλλο εργασίας.

482561040 521961894279901 4192977470560551132 n 482554839 4060269937535521 2098672002213311861 n

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Ελένης.

481895962 958662416480416 1543316198389370376 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, εστιάσαμε στ’άσχημα συναισθήματα που μας προκαλούνται όταν κάποιος μας απειλεί, μας φοβίζει, μας κοροϊδεύει,μας πληγώνει, μας διώχνει. Κουβεντιάσαμε γι’ αυτά, ανακοινώσαμε στην ομάδα ότι μας είναι δυσάρεστα και δεν θέλουμε να τα βιώσουμε. Μέσα από τη συζήτηση μπήκαμε στη θέση των παιδιών που νιώθουν απειλή στο σχολείο τους και σκεφτήκαμε λύσεις, όπως: να το πούμε στην κυρία και στους γονείς μας, να πούμε με θάρρος στοπ δεν θέλω να μ’ενοχλείς, να προσπαθήσουμε να δείξουμε καλοσύνη στο αγριεμένο παιδί και να καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να διώξει την κακή συμπεριφορά. Θυμηθήκαμε όσα έχουμε μάθει για τα χέρια που δεν χτυπάνε-πατήστε εδώ, στο τέλος της ανάρτησης και εδώ. Παρακολουθήσαμε αρκετά από τα παρακάτω βίντεο για τον σχολικό εκφοβισμό που μας άγγιξαν. Πατήστε στους συνδέσμους για να τα δείτε.

https://teaching2kindergarten.wordpress.com/category/%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B2%CE%B9%CE%B1/

https://dreamkindergarten.blogspot.com/2013/03/blog-post_5.html

Είδαμε το σήμα “Στοπ στη Βία” και επισημάναμε ότι μοιάζει πολύ με το σήμα κυκλοφοριακής αγωγής.

Καταγραφή10 2

Τέλος δημιουργήσαμε την αφίσα μας για τον σχολικό εκφοβισμό. Τοποθετήσαμε σε χαρτί μέτρου εικόνες σχολικού εκφοβισμού και άσχημων συμπεριφορών. Ζωγραφίσαμε τους εαυτούς μας που κρατούν ταμπέλα “Στοπ στη Βία”. Ζωγραφίσαμε επίσης τα χέρια της βοήθειας που κρατούν πολύχρωμο πανί ώστε να προστατευτούμε από τις άσχημες συμπεριφορές και παράλληλα να στείλουμε τα χρώματα αγάπης  μαζί με πεταλούδες στα παιδιά που εκφοβίζουν. Σκοπός μας ήταν μέσω της αφίσας μας να τροποποιήσουμε την άσχημη συμπεριφορά των παιδιών που κάνουν bulling και να γίνουμε όλοι φίλοι.

Καταγραφή18 2 Καταγραφή19 2 Καταγραφή20 2 20250307 155302

Αισθανθήκαμε περήφανοι για τη δημιουργία μας και φωτογραφηθήκαμε μαζί της!

20250307 155601 anonymized

Οι εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν για την αφίσα από το διαδίκτυο. Ζητώ συγνώμη από τους δημιουργούς πάνω στην ένταση της εργασίας δεν αποθήκευσα τις πηγές.

Καταγραφή8 3 Καταγραφή9 2 Καταγραφή12 3 Καταγραφή11 1 Καταγραφή13 3 Καταγραφή14 3 Καταγραφή15 3 Καταγραφή16 2 Καταγραφή17 2

 

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025,1ος κύκλος, Ζω καλύτερα–Ευ Ζην: "Το τραγούδι της χαράς", Σχολικός Εκφοβισμός| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025,1ος κύκλος,Ζω καλύτερα–Ευ Ζην: “Το τραγούδι της χαράς”- Σχολικός εκφοβισμός προσέγγιση μέσω βίντεο-Κατασκευή: Μάρτης είναι νάζια κάνει, Αφίσα στοπ στη βία και άσχημη συμπεριφορά στο σχολείο-Παραμύθι: Ο Λυκοτοσοδούλης και η Φοβεροσκουφίτσα, Τα σμαραγδένια μάτια της Άνοιξης    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων