Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι-Κατασκευή: Τροχός καιρού, Ο Φεβρουάριος κλόουν-μασκαράς, Επιτραπέζιο παιχνίδι καιρού-Καλώς ήρθες Φεβρουάριε, οι μύθοι του Φλεβάρη- Βίντεο: Make up κλόουν-O αριθμός 5

Φεβ 20253

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, αναφέραμε το σημαντικότερο γεγονός που μας συνέβη το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Έπειτα αναρωτηθήκαμε τι ν’ απέγιναν οι χιονονιφάδες/παγάκια μας στα βάζα. Άραγε θα μπορούσαμε να τις διατηρήσουμε στην αρχική τους μορφή; Πήγαμε στις κρυψώνες μας (κατάψυξη, ψυγείο, δίπλα στο παγωμένο τζάμι), πήραμε τα βαζάκια, τα τοποθετήσαμε στο τραπέζι και επεξεργαστήκαμε το περιεχόμενό τους. Διαπιστώσαμε ότι μόνο η χιονονιφάδα στην κατάψυξη είχε την αρχική της μορφή. Αυτή στο ψυγείο είχε γίνει παγωμένο νερό κι αυτή στο τζάμι δροσερό νερό. Αφού όλα τα χεράκια έπιασαν και είδαν τα βαζάκια, καταλήξαμε ότι η θερμοκρασία ήταν υπεύθυνη σε κάθε περίπτωση και αποφασίσαμε να ποτίσουμε με το νερό των δύο χιονονιφάδων τον κήπο μας.

475124142 566434263217127 365687030972849945 n

Δεύτερη διδακτική ώρα, είχαμε Αγγλικά. Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην αναδιήγηση των παραμυθιών που δανειστήκαμε την Παρασκευή. Τα παιδιά που δεν πρόλαβαν σήμερα θα συνεχίσουν αύριο.

475132093 2999279223580718 4178065557427907655 n anonymized

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με αγγλικά την πρώτη διδακτική ώρα. Έπειτα καθώς οδεύουμε σταδιακά στην ολοκλήρωση των εργαστηρίων δεξιοτήτων, κατασκευάσαμε τον τροχό του καιρού. Κόψαμε έναν μεγάλο κύκλο και σε κάθε μέρος του ζωγραφίσαμε και από ένα καιρικό φαινόμενο. Κόψαμε ένα βέλος και το προσαρμόσαμε στον τροχό με διπλόκαρφο. Έτσι τώρα μπορούμε και στο σπίτι να παριστάνουμε τους μετεωρολόγους και να παρουσιάζουμε τον καιρό της ημέρας.

475029451 1333981647622225 6648517273909044925 n 1

Έπειτα συνεχίσαμε και ολοκληρώσαμε το επιτραπέζιο παιχνίδι που είχαμε αφήσει στη μέση σ’ ένα από τα προηγούμενα εργαστήρια. Στη δημιουργία της δομής του επιτραπέζιου αξιοποιήσαμε τις ψηφιακές εικόνες που είχαμε δημιουργήσει με την εφαρμογή tux paint, αλλά προσθέσαμε και εμπόδια ή αποστολές που τις σκεφτήκαμε και τις αποφασίσαμε ομαδικά. Τις αποτυπώσαμε σε χρωματιστά χαρτιά και τις κόλλησαν τα παιδιά στη διαδρομή του παιχνιδιού όπου εκείνα ήθελαν.

475197425 968334341481046 5377889310386206511 n

Και το μοναδικό μας επιτραπέζιο με θέμα τον καιρό είναι έτοιμο!! Αφού υπενθυμίσαμε τους κανόνες που ορίσαμε στο προηγούμενο βήμα, ξεκινήσαμε να παίζουμε. Ποια ομάδα θα φτάσει τον μαθητή – πιόνι της πρώτο από το σπίτι στο σχολείο;

475084719 1151990559674200 5034355660901544302 n 476071298 3573233512970014 4580693452578518110 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, καλωσορίσαμε τον Φεβρουάριο κάνοντας ομαδική εργασία με το όνομα του. Χρωματίσαμε και κόψαμε τα γράμματα του ονόματος του και στη συνέχεια τα κολλήσαμε στη σωστή σειρά για να σχηματιστεί η λέξη. Επειδή ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας που θα μας “φέρει” τις Απόκριες στολίσαμε τ’ όνομα του με πολύχρωμες σερπαντίνες.

475410896 2805428392980807 3767961641173134992 n

Στη συνέχεια κάναμε επανάληψη τον αριθμό 5 με φύλλα εργασίας. Τα φύλλα εργασίας από εδώ και εδώ.

475029741 1196596018498331 1407443200590191698 n 474759110 635594312328249 5540762136552284144 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, καλωσορίσαμε τον πιο τρελούτσικο μήνα του χρόνου, τον Φεβρουάριο, που επειδή περικλείει τις Αποκριές συχνά παίρνει και τη μορφή κλόουν-μασκαρά. Μιλήσαμε γιατί ονομάζεται “Κουτσοφλέβαρος”: έχει μόνο 28 μέρες και κάθε 4 χρόνια 29. Η κυρία μας διηγήθηκε τους μύθους για την έλλειψη των δύο ημερών του Φεβρουάριου. Ο πρώτος βασίζεται στο υλικό που θα βρείτε εδώ. Και ο δεύτερος στο παρακάτω βίντεο.

Μιλώντας για τη μορφή του κλόουν που μπορεί να δοθεί στον Φεβρουάριο ή Φλεβάρη επειδή φέρνει τις Απόκριες, κάποιοι από εμάς εκφράσαμε φόβο για τους επαγγελματίες κλόουν. Η κυρία μας εξήγησε ότι ο κλόουν είναι άνθρωπος όπως όλοι μας και με το make up παίρνει τη γνωστή μορφή. Ο καθένας μας μπορεί να μεταμορφωθεί σε κλόουν. Μάλιστα παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε για τον τρόπο μεταμόρφωσης των προσώπων των παρακάτω βίντεο.

Παίξαμε διαδραστικό παιχνίδι με τα γράμματα του Φεβρουαρίου τα οποία μετρήσαμε . Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.

5

Τέλος δημιουργήσαμε τον δικό μας Φεβρουάριο με τη μορφή κλόουν, τον κολλήσαμε σε φύλλο εργασίας που έπρεπε να συμπληρώσαμε τα γράμματά του ζωγραφισμένα σαν κομφετί. Αρκετοί δεν προλάβαμε να τελειώσουμε την εργασία μας την οποία θ’ ολοκληρώσουμε αύριο.

1 1 20250203 163103

Τα φύλλα εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας, αντλώντας την ιδέα και τα γράμματα, από εδώ.

2   3   4

Κλείσαμε τη μέρα μας με παράσταση κλόουν σε τσίρκο η οποία μας ενθουσίασε.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων