Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας πρόγραμμα υγιεινής διατροφής του Υπουργείου Υγείας. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.
Πρόγραμμα υγιεινής διατροφής του Υπουργείου Υγείας
Στη συνέχεια και τα δύο τμήματα ασχοληθήκαμε με τη γιορτή των 3 Ιεραρχών και τη σημασία των Πατέρων της Εκκλησίας και των Γραμμάτων, όπως ονομάστηκαν. Κάθε χρόνο γιορτάζουν και οι 3 μαζί στις 30 Ιανουαρίου. Οι 3 Ιεράρχες είναι ο Βασίλειος ο Μέγας, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος. Παρακολουθήσαμε βίντεο για την προσφορά τους , συζητούσαμε κατά τη διάρκειά και απαντήσαμε στις ερωτήσεις στο κλείσιμο του βίντεο.
Τα παιδιά του τμήματος 1, παρακολουθήσαμε ακόμη ένα βίντεο και το συζητήσαμε. Θυμηθήκαμε και γνώσεις που είχαμε λάβει όταν μιλούσαμε για τον Άγιο Βασίλειο.
Το τμήμα 1, παίξαμε το παρακάτω κουίζ κάνοντας μια ανασκόπηση των όσων μάθαμε σήμερα. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Το τμήμα 2, απαντήσαμε στις ερωτήσεις του παρακάτω κουίζ. Αγνοήσαμε την τελευταία ερώτηση γιατί πλέον η ημέρα γιορτής των 3 Ιεραρχών είναι εργάσιμη. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για ν’απαντήσετε.
Τα παιδιά του τμήματος 1, πραγματοποιήσαμε την παρακάτω κατασκευή. Η κατασκευή από εδώ.
Τα παιδιά του τμήματος 2, γίναμε αγιογράφοι και ζωγραφίσαμε τους 3 Ιεράρχες σε παλαιωμένο χαρτί. Βάψαμε το λευκό Α4 με νερωμένο νες καφέ για να πάρει την υφή του χαρτιού που έχει παλαιώσει. Είδαμε στον διαδραστικό πίνακα της τάξης μας πολλές εικόνες με βιβλία προηγούμενων χρόνων πριν, εφημερίδες και παρατηρήσαμε το κιτρίνισμα των σελίδων τους.
Δημιουργήσαμε το βιβλίο των γραμμάτων που έγραψαν οι 3 Ιεράρχες με γράμματα και αριθμούς. Γράψαμε και τον τίτλο της αγιογραφίας μας.
Συμπληρώσαμε και το απαραίτητο φωτοστέφανο. Οι εργασίες μας κοσμούν το διάδρομο πριν μπούμε στην τάξη μας.
Συμπληρώσαμε 2 φύλλα για τους 3 Ιεράρχες.
Τέλος σαν επιστήμονες που είμαστε δοκιμάσαμε ξανά το χθεσινό μας πείραμα για τη δημιουργία χιονονιφάδας με αλατόνερο- πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης. Αλλάξαμε δύο παραμέτρους του πειράματος, υποθέσαμε μήπως αυτή θα μας δώσει το τελικό αποτέλεσμα που θέλουμε, πειραματιστήκαμε και τα καταφέραμε. Εχθές χρησιμοποιήσαμε κόκκους αλατιού που διαλύθηκαν πλήρως στο νερό. Σήμερα χρησιμοποιήσαμε αλάτι επιτραπέζιο, το αλάτι που χρησιμοποιούμε όλοι στο σπίτι μας και το αναμείξαμε με ελάχιστο νερό. Μόλις το νερό εξατμίστηκε η χιονονιφάδα μας παρουσιάστηκε ολόλευκη.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε την δημιουργία των βιβλίων μας με τον μύθο εικονογραφώντας την τελευταία σελίδα του-οι άλλες δύο σελίδες του βιβλίου εδώ και εδώ. Στόχος της εργασίας αυτής ήταν η κατανόηση γραπτού κειμένου και η αποτύπωση του μέσω της ζωγραφικής (Γλώσσα).
Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Μαρίνας.
Κάναμε φύλλο εργασίας με ποσότητες και αριθμούς, Μαθηματικά. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Κατασκευάσαμε μάσκες “Αλκυόνα”, (εικαστικά ).
Γίναμε και εμείς για λίγο μικρές Αλκυόνες και μιμηθήκαμε ελεύθερα στο χώρο το πέταγμα τους πάνω από τις λίμνες, τα ποτάμια και τη θάλασσα όπου έσκυβαν για να φάνε ψαράκια όπως είπαν τα παιδιά.
Αφήστε μια απάντηση