Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι-Steam δραστηριότητα με την BeeBot: Καιρικά φαινόμενα-Παραμύθι: Το πρώτο ταξίδι μιας χιονονιφάδας-Κατασκευή: Χιονονιφάδα μπαλαρίνα, Φωλιά Αλκυόνης-Πείραμα: Ζωγραφίζω με αλατόνερο-Βίντεο χορού: Χορεύεις σαν τον πιγκουίνο,Snowman dance-Αλκυόνη-Βιβλίο για την Αλκυόνη

Ιαν 202529

Τα παιδιά του πρωινού 1, ξεκινήσαμε με το παρακάτω φύλλο εργασίας. Τα μεγαλύτερα παιδιά είχαν μια ακόμη πρόκληση, να γράψουν τα καιρικά φαινόμενα με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

472789267 629015892994763 875175740925934224 n anonymized 474953367 1357079565463064 3265024462744035721 n

Συνεχίσαμε με το πείραμα να καταφέρουμε να σπάσουμε τον πάγο όπως οι φίλοι του ολοήμερου τμήματος 2 έκαναν την Παρασκευή-πατήστε εδώ, προς το τέλος της ανάρτησης. Μέσα σε μπολάκια προσθέσαμε νερό κι έπειτα ρίξαμε στην επιφάνεια λίγη πούδρα. Ακουμπήσαμε με το δάχτυλό μας τη λευκή επιφάνεια που είχε δημιουργηθεί και παρατηρήσαμε πως αυτή έσπαγε και απομακρυνόταν. Εντυπωσιαστήκαμε από το αποτέλεσμα και το επαληθεύσαμε πολλές φορές. Τη δεύτερη ώρα είχαμε Αγγλικά.

474040783 1147280222924147 7217657063045482368 n anonymized

Τέλος, αφιερώσαμε την ώρα που μας απέμεινε στο ρομποτάκι Beebot. Στρώσαμε το ειδικό πανί στη μοκέτα, τοποθετήσαμε πάνω σε κάποια τετράγωνα τις ζωγραφιές μας που είχαμε κάνει παλαιότερα στον υπολογιστή και προγραμματίζαμε κάθε φορά τη μελισσούλα μας με τα κατάλληλα κουμπιά να πηγαίνει και σ’ ένα διαφορετικό καιρικό φαινόμενο. Καταφέραμε όλα τα παιδιά να την οδηγήσουμε στον τελικό προορισμό της ακόμα και με τις πιο σύνθετες διαδρομές!

475123624 608711678419310 8246179095808336468 n anonymized474666091 2392541261105191 3331638689939341579 n anonymized

Τα παιδιά του τμήματος 2, πρώτη ώρα είχαμε Αγγλικά. Κατόπιν ξεκινήσαμε την ημέρα μας μ’ ένα πείραμα. Ανακατέψαμε αλάτι-χοντρό όμως, όχι τριμμένο, με νερό και λίγη ατλακόλ κόλλα.

20250129 111622

Σκοπός του πειράματος ήταν, ζωγραφίζοντας με το αλατισμένο νερό μια χιονονιφάδα σε μαύρο κάνσον χαρτόνι και αφήνοντάς την να στεγνώσει να εξατμιστεί το νερό και να μείνει άσπρη η χιονονιφάδα λόγω του αλατιού. Το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο και θα δοκιμάσουμε ξανά αύριο με επιτραπέζιο αλάτι. Ακολουθήσαμε όμως την πειραματική σκέψη και κατανοήσαμε ότι μέσω πολλών προσπαθειών και πειραμάτων οι επιστήμονες ανακαλύπτουν καινούρια πράγματα.

20250129 111622 7 11

Μιλώντας για χιόνι, παγωμένους ωκεανούς, γίναμε πιγκουίνοι και χιονάνθρωποι και χορέψαμε σύμφωνα με τις οδηγίες των παρακάτω βίντεο. Από το παρακάτω βίντεο χορέψαμε μόνο το πρώτο τραγούδι με τους πιγκουίνους.

https://www.youtube.com/watch?v=ZYgE7C2gZwo

Ακούσαμε το παραμύθι του πρώτου ταξιδιού μιας χιονονιφάδας που ξεκίνησε σαν μπαλαρίνα και πέφτοντας στη γη πήρε τη μορφή της γνωστής μας χιονονιφάδας.

Δημιουργήσαμε τη διττή μορφή της χιονονιφάδας. Μια πανέμορφη μπαλαρίνα με φούστα χιονονιφάδα χρωματισμένη. Τις χιονονιφάδες τις δημιουργήσαμε μόνοι μας με την τεχνική που έχουμε μάθει. Ανοίγοντας τη χρωματισμένη χιονονιφάδα εμφανίζεται η λευκή που καλύπτει την μπαλαρίνα. Επιλέξαμε δύο τίτλους για την εργασία μας: Χιονονιφάδα και Χιονούλα. Όποιον θέλαμε γράψαμε στο κουτί του τίτλου.

4 16 5 13 6 11 20250129 132756

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.

1 29

Τέλος συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για το νερό. Βρήκαμε τα γράμματα που απαρτίζουν τη λέξη, ακούγοντας τους ήχους από την κυρία. Γράψαμε και μόνοι μας τη λέξη “νερό”. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

2 19 20250129 132730

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε με την εικονογράφηση της επόμενης σελίδας του βιβλίου με τον μύθο, δημιουργίας της κας Μαρίνας. Πατήστε εδώ να δείτε τη πρώτη σελίδα.

474371964 9862323663796521 6822254117793538751 n 474456704 526275940484536 6001966100685803940 n

Κάναμε φύλλο εργασίας φωνολογικής επίγνωσης-Γλώσσα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

473328832 641681255055965 5832464094558594189 n

Κάναμε φύλλο εργασίας αντιστοίχισης αριθμών και ποσοτήτων-Μαθηματικά).Το φύλλο εργασίας από εδώ.

474242975 8402403649859330 5127073475807166172 n

Είδαμε βίντεο στο youtube με την Αλκυόνα.

Ολοκληρώσαμε την κατασκευή φωλιάς της Αλκυόνας που είχαμε ξεκινήσει χθες.

473736629 2127364951036049 3241765216832447499 n

 

από κάτω από: Αλκυόνη, Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι, Το νερό, Φυσική-Πειράματα, Χειμώνας| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι-Steam δραστηριότητα με την BeeBot: Καιρικά φαινόμενα-Παραμύθι: Το πρώτο ταξίδι μιας χιονονιφάδας-Κατασκευή: Χιονονιφάδα μπαλαρίνα, Φωλιά Αλκυόνης-Πείραμα: Ζωγραφίζω με αλατόνερο-Βίντεο χορού: Χορεύεις σαν τον πιγκουίνο,Snowman dance-Αλκυόνη-Βιβλίο για την Αλκυόνη    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων