Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι-Κατασκευή: Ο τροχός του καιρού, Σύννεφο με σταγόνα και κεραυνό-Θερμόμετρο-Βίντεο: Ο Βοριάς και ο ήλιος-Πείραμα με λάδι και νερό-Λέξεις του Χειμώνα,Ρούχα που φοράμε τον Χειμώνα, Παζλ με χιονάνθρωπους, Ποίημα για τον Χειμώνα

Ιαν 202523

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με την αναδιήγηση των τελευταίων παραμυθιών.

474174864 1324771991981327 9069186090669522044 n anonymized

Συνεχίσαμε με την παρακάτω εργασία. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

474161133 1351240309384177 833490941773734390 n

Ολοκληρώσαμε την κατασκευή του τροχού του καιρού που είχαμε ξεκινήσει από χθες-πατήστε εδώ στην αρχή της ανάρτησης.

473239496 542083235529070 2223577608112391614 n anonymized 472373805 1815435189311347 3581624950416586581 n

Τέλος, φτιάξαμε σταυρόλεξα με τον καιρό και τα λύσαμε. Πρώτα έγιναν ερωτήσεις στα παιδιά σχετικές με τα καιρικά φαινόμενα. Έπειτα επιλέξαμε τις λέξεις που θέλαμε να βάλουμε σε κάθε σταυρόλεξο. Η εκπαιδευτικός έγραψε τις λέξεις σε μια γωνιά του πίνακα, δημιούργησε το σταυρόλεξο βάζοντας το αρχικό γράμμα κάθε λέξης. Εμείς συμπληρώναμε τ’ αντίστοιχα κουτάκια με τα υπόλοιπα γράμματα. Επίσης, σε κάποιες φωνούλες/γράμματα σκεφτήκαμε ζώα, χρώματα, αντικείμενα και ονόματα που ξεκινάνε από αυτές.

474801933 618896580636641 5630460086139649947 n anonymized

Σήμερα τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τους ανεμοδείκτες μας.

474089829 477683125135327 6737679552202741937 n anonymized 474909469 1047699520707720 229280605613258492 n

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι, «Ο βοριάς και ο ήλιος».

Κάναμε ανά ομάδες αναπαράσταση των βασικών σημείων της ιστορίας.

474243845 601606975990504 3443031319427379192 n anonymized

Γράψαμε τον τίτλο της ιστορίας και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε.

472829010 1832399373963288 3375292393354788096 n

Με αφορμή το ίδιο παραμύθι μιλήσαμε για τις έννοιες «κρύο» και «ζέστη» και πώς αυτά αποτυπώνονται στο όργανο μέτρησής τους, το θερμόμετρο. Σε μια κατασκευή θερμομέτρου από άδειο στιλό και κόκκινο σύρμα πίπας σημειώσαμε κάποιες βασικές θερμοκρασίες. Έπειτα παίξαμε ανεβοκατεβάζοντας τη θερμοκρασία και όλη η ομάδα των παιδιών αντιδρούσε αναλόγως. Για παράδειγμα στους 0 βαθμούς Κελσίου τουρτουρίζαμε φοράγαμε ζεστά ρούχα, πίναμε ζεστό τσάι κτλ. Στους – 30 όμως γινόμασταν ακίνητες παγοκολώνες. Ενώ αντίθετα στους 30 βαθμούς βγάζαμε τα μπουφάν και τρώγαμε παγωτό κτλ. Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε την θερμοκρασία που επικρατούσε στην αυλή μας σήμερα. Κάναμε τις υποθέσεις μας και με τη βοήθεια του microbit που έχει ενσωματωμένο θερμόμετρο διαπιστώσαμε ότι είχε 19 βαθμούς. Τοποθετήσαμε λοιπόν την ένδειξη του θερμομέτρου της τάξης σε αυτόν τον αριθμό.

473753525 967388091432469 4432247733760966036 n

Τέλος, ξεκινήσαμε τη δημιουργία ενός δικού μας επιτραπέζιου παιχνιδιού με θέμα τον καιρό. Κάναμε τους πρώτους μας σχεδιασμούς και το επιτραπέζιό μας βρίσκεται σε αναμονή για να σκεφτούμε ιδέες για να του προσθέσουμε αποστολές και εμπόδια.

474005516 1495603988062427 8888421475379729832 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ασχοληθήκαμε με κάποιες λέξεις που μας θύμιζαν Χειμώνα και κάναμε αντιγραφή τους. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

473607731 535788436158918 358410912772960173 n

Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα ρούχα που φοράμε τον Χειμώνα και κάναμε σχετικό φύλλο εργασίας μαθηματικών. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

473536516 591798223492069 2252046667079176328 n

Έπειτα η κ.Μαρίνα, μας διάβασε ένα ποίημα για τον Χειμώνα. Στη συνέχεια συζητήσαμε γύρω από την κατανόηση του ποιήματος και τέλος ζωγραφίσαμε το θέμα του ποιήματος. Το ποίημα από εδώ.

473445643 598739282796383 3136364688683143817 n

Τέλος για να εξασκήσουμε την λεπτή κινητικότητα μας καθώς και την παρατηρητικότητα μας φτιάξαμε παζλ αντιστοίχισης με χιονάνθρωπους και παίξαμε με αυτά.

473831208 948863437350028 3578768280895108841 n anonymized

Δεν είναι γνωστή η πηγή του φύλλου παζλ.

473750769 1362863198036842 978621639186773655 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, πειραματιστήκαμε με το νερό και το λάδι. Κάναμε μια εισαγωγή για τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα. Το νερό και το λάδι δεν ενώνονται. Η χρωματισμένη σταγόνα νερού κυλούσε πάνω στο λάδι που η κυρία είχε απλώσει στο τραπέζι και τη φυσούσε με καλαμάκι. Πραγματοποιήσαμε το ίδιο πείραμα χωρίς να απλώσει η κυρία λάδι στο τραπέζι. Η χρωματισμένη σταγόνα μας δεν κυλούσε αλλά απλωνόταν δημιουργώντας μια μικρούλα λιμνούλα.

3 18

Στη συνέχεια κατασκεύασε ο καθένας μας το σύννεφό του που κρατάει στα χέρια του δύο βασικά στοιχεία. Μια σταγόνα-βασικό στοιχείο δημιουργίας σύννεφου με μορφή υδρατμού και έναν κεραυνό που συμβολίζει το άγριο πρόσωπο του καιρικού φαινομένου της βροχόπτωσης.

1 25 2 16 4 13

Η ιδέα από εδώ, λίγο τροποποιημένη για τις ανάγκες μας όσον αφορά τα κομμάτια της κατασκευής.

7 9 6 9 5 11 8 7

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων