Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι-Κλίμακα μποφόρ και φύλλο εργασίας για τον άνεμο-Βίντεο για την κλίμακα Μποφόρ-Sudoku για τα καιρικά φαινόμενα-Κατασκευή: Το λουλούδι του νερού με τα στάδια του κύκλου του, Βροχερή μέρα-Πείραμα: Μεταφορά σύννεφου με τη βοήθεια του στατικού ηλεκτρισμού-Εισαγωγή στον Χειμώνα και στις κύριες γιορτές του-Φύλλο εργασίας: Τα γράμματα του Χειμώνα

Ιαν 202520

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε τη μέρα μας αναφέροντας το πιο σημαντικό πράγμα που κάναμε το Σαββατοκύριακο. Συνεχίσαμε με μουσικοκινητικό παιχνίδι. Κινηθήκαμε ελεύθερα στο χώρο της τάξης και με τη βοήθεια της μουσικής μεταμορφωθήκαμε σε διάφορα καιρικά φαινόμενα που ταξίδεψαν σε όλο τον κόσμο.

473898890 8751813958250084 6794335152819042216 n anonymized

Ακολούθησε αναδιήγηση των παραμυθιών που δανειστήκαμε.

473602859 1109750637609374 6646759044976739132 n anonymized

Τέλος, συμπληρώσαμε το sudoku του καιρού. Προκειμένου να καταλάβουμε τη διαδικασία κάναμε πρώτα ένα παράδειγμα στον πίνακα με σχήματα. Το sudoku από εδώ.

473679263 1342275803616931 1627307216626112149 n 473332099 618287730658147 3079738204856537720 n 474001734 1146224560368936 1249097812355983896 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη διδακτική με το μάθημα των Αγγλικών. Συνεχίσαμε διαβάζοντας το βιβλίο «Ο αέρας»,που οι φίλοι του πρωινού τμήματος 1 το διάβασαν την Παρασκευή-πατήστε εδώ– για να μας εισάγει σε συζητήσεις σχετικά με το καιρικό φαινόμενο του αέρα και στο πώς επηρεάζεται η ζωή των ανθρώπων ανάλογα με την έντασή του.

472787693 3542567666040318 112573916680962527 n

Παρακολουθήσαμε βίντεο καρτούν σχετικά με τον αέρα στις διάφορες εντάσεις του και μάθαμε για την έννοια της κλίμακας των μποφόρ.

Στη συνέχεια και ανά ομάδες αναπαραστήσαμε τα φυλλαράκια και πώς κινούνται ανάλογα με την ένταση του ανέμου.

474465997 1793854804760497 3630871941045789748 n anonymized

Έπειτα παίξαμε παιχνίδι και γίναμε εμείς ο αέρας που προσπαθούσε να ταξιδέψει τα σύννεφα του ουρανού. Το παιχνίδι το παίξαμε ανά ομάδες και σε μορφή αγώνα. Ποιος αέρας θα φυσήξει πιο πολλά μποφόρ;

Κάναμε φύλλο εργασίας για τον Χειμώνα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

474452368 869427468495700 8449996727250440089 n

Έπειτα ασχοληθήκαμε με τις γιορτές που γίνονται κάθε μήνα του Χειμώνα. Τον Δεκέμβριο έχουμε τα Χριστούγεννα, τον Ιανουάριο την Πρωτοχρονιά που έρχεται ο Άγιος Βασίλης και τον Φεβρουάριο τις  Απόκριες. Κάναμε σχετικό φύλλο εργασίας, δημιουργία της κας Μαρίνας.

473605437 1656686834885276 5554186997252308217 n

Αντιγράψαμε τις λέξεις που αναφέρονται στον κάθε μήνα και ζωγραφίσαμε τις αντίστοιχες εικόνες που απεικονίζουν τη γιορτή κάθε μήνα.

474240606 956140023144773 5806478871089412607 n

Τέλος ασχοληθήκαμε με τα γράμματα από τα οποία αποτελείται η λέξη Χειμώνας και κάναμε σχετικό φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

473179101 950079843761088 4866050145358884104 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τη δημιουργία μας “Βροχερή μέρα” που είχαμε ξεκινήσει την Παρασκευή κάνοντας τον ουρανό μας με τυπώματα τέμπερας με πομ πομ-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης. Κολλήσαμε στον ουρανό μας τη σταγόνα η οποία περιέκλειε την εικόνα της βροχερής ημέρας. Με ανεξίτηλο μαρκαδόρο δημιουργήσαμε το περίγραμμά της και τέλος προσθέσαμε τον τίτλο της δημιουργίας μας “Βροχερή μέρα”.

5 7 8 6

Κατασκευάσαμε το λουλούδι του νερού, κάνοντας επανάληψη στα στάδια του κύκλου του νερού και στο λεξιλόγιο-εξάτμιση, συμπύκνωση(δημιουργία σύννεφων),βροχόπτωση ή χιονόπτωση και τέλος συγκέντρωση(το νερό με τη βροχή ή το χιόνι επιστρέφει, συγκεντρώνεται στη γη).

2 12 3 14

Σχηματίσαμε το λουλούδι μας, γύραμε το κεφαλάκι του προς όλες τις πλευρές καθώς το καλαμάκι είναι σπαστό και φωτογραφηθήκαμε με τις δημιουργίες μας.

4 9

Το φύλλο για το λουλούδι του νερού είναι από εδώ.

1 22

Τελειώσαμε με πείραμα για να κατανοήσουμε τη μεταφορά των σύννεφων από τον αέρα. Ο δικός μας αέρα όμως ήταν “μαγικός” και δεν προερχόταν από το στόμα μας με φύσημα. Μετακινήσαμε τα σύννεφά μας με τρόπο διασκεδαστικό και “μαγικό”. Με τη βοήθεια του στατικού ηλεκτρισμού. Φουσκώσαμε ένα μπαλόνι, δημιουργήσαμε σύννεφα από χαρτί κουζίνας. Χωριστήκαμε σε δυάδες και ο ένας έτριβε το μπαλόνι στα μαλλιά του άλλου και κατόπιν το έφερνε πάνω από το σύννεφό μας. Με μιας το σύννεφο μετακινιόταν με τη δύναμη του ηλεκτρισμού αρκετά μακριά από το τραπέζι μας. Στη συνέχεια άλλαζαν οι ρόλοι. Όλοι μεταφέραμε το σύννεφό μας χωρίς να το φυσήξουμε, ούτε να το κρατήσουμε και να το αφήσουμε.

6 7 7 7

 

 

 

 

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι, Μαθηματικά, Το νερό, Φυσική-Πειράματα| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι-Κλίμακα μποφόρ και φύλλο εργασίας για τον άνεμο-Βίντεο για την κλίμακα Μποφόρ-Sudoku για τα καιρικά φαινόμενα-Κατασκευή: Το λουλούδι του νερού με τα στάδια του κύκλου του, Βροχερή μέρα-Πείραμα: Μεταφορά σύννεφου με τη βοήθεια του στατικού ηλεκτρισμού-Εισαγωγή στον Χειμώνα και στις κύριες γιορτές του-Φύλλο εργασίας: Τα γράμματα του Χειμώνα    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων