Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε τη μέρα μας αναφέροντας πώς περάσαμε το Σαββατοκύριακο. Συνεχίσαμε με το εργαστήριο δεξιοτήτων “Οι μικροί μετεωρολόγοι” όπου αρχικά συζητήσαμε για το τι πιστεύουμε ότι κάνει ένας μετεωρολόγος.
Βγήκαμε στο υπόστεγο και κάθε παιδί τράβηξε από το κινητό της εκπαιδευτικού φωτογραφίες τον καιρό και τον γύρω χώρο του προαυλίου.
Ακολούθησε επεξεργασία των φωτογραφιών και χωριστήκαμε σε δύο ομάδες. Η πρώτη θα αποτύπωνε τον καιρό σε χαρτί και η δεύτερη θα ζωγράφιζε στον υπολογιστή.
Τέλος, αναφερθήκαμε στα ρούχα που θα έπρεπε να φοράμε όταν ο καιρός είναι βροχερός, τι δεν μπορούμε και τι μπορούμε να κάνουμε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Ξεκινήσαμε και εμείς , όπως οι φίλοι του τμήματος 1, το εργαστήριο δεξιοτήτων “Οι μικροί μετεωρολόγοι”. Συζητήσαμε σχετικά με τον καιρό και αφού ακούστηκαν δυνατές βροντές επεκταθήκαμε στο φαινόμενο των κεραυνών και στην επικινδυνότητα τους. Και κάπως έτσι οδηγηθήκαμε σ’ ένα ιστόγραμμα γνώσεων με θέμα «Ποια καιρικά φαινόμενα γνωρίζω» και έγινε η καταγραφή τους από την εκπαιδευτικό της τάξης.
Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο για να συμπληρώσουμε τις γνώσεις μας.
Στη συνέχεια αναλάβαμε να καταγράψουμε τι καιρό έχει σήμερα. Χωριστήκαμε σε 3 ομάδες. Η πρώτη ομάδα επέλεξε να καταγράψει τον καιρό της ημέρας με ζωγραφική . Η δεύτερη ανέλαβε να τον καταγράψει με λήψη φωτογραφιών και η τρίτη με ψηφιακή ζωγραφική στον διαδραστικό πίνακα αξιοποιώντας το πρόγραμμα tux paint. Στο τέλος παρουσιάσαμε τις καταγραφές στην ολομέλεια της τάξης.
Ακολούθησε φύλλο εργασίας στο οποίο επέλεξε κάθε παιδί την καταγραφή που του άρεσε και ζωγράφισε τον εαυτό του με την κατάλληλη ένδυση για τη δεδομένη καιρική συνθήκη.
Το φύλλο εργασίας, είναι δημιουργία της κας Ελένη.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ασχοληθήκαμε με τα σχήματα ορθογώνιο και τρίγωνο και κάναμε σχετικό φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Κάναμε επανάληψη στον αριθμό 2 και σχετικό φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Μαρίνας.
Ολοκληρώσαμε την κατασκευή γουριών για το 2025 από αποξηραμένη πλαστελίνη Play-Doh. Ιδέα της κας Μαρίνας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, τελειώνοντας τις δραστηριότητες για την καινούρια χρονιά, δημιουργήσαμε μια ομαδική εργασία με τους στόχους μας και το τι θέλουμε να βελτιώσουμε. Οι ιδέες πολλές που άλλαζαν ανά λεπτό.
Τελικά καταλήξαμε στους παρακάτω στόχους.
Στη συνέχεια συμπληρώσαμε μαθηματικό φύλλο εργασίας με την αναγνώριση των νούμερων της χρονιάς 2025, τη διάκρισή του 2025 ανάμεσα σε άλλους αριθμούς και τέλος τη σωστή γραφή 2025.
Το φύλλο εργασίας:
Τέλος με μαρκαδόρους ασπροπίνακα Dry erase ζωγραφίσαμε σε κουτάλια τους αριθμούς 2, 0, 5 οι οποίοι με την πίεση του νερού ξεκόλλησαν και κολύμπησαν.
Ένα από τα βίντεο του διαδικτύου:
Αφήστε μια απάντηση