Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το γούρι του 2025. Πρώτα κόψαμε το περίγραμμα, έπειτα κολλήσαμε από τη μια μεριά κόκκινες γκοφρέ μπάλες και από την άλλη γράψαμε 2025.
Στη συνέχεια συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας στα μαθηματικά όπου έπρεπε να ζωγραφίσουμε τόσα μπαλόνια όσα έλεγε ο αριθμός. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Έπειτα, τοποθετήσαμε στη μοκέτα τέσσερις κρίκους και φτιάξαμε τέσσερις καρτέλες με τους αριθμούς του 2025. Σηκωνόμασταν σε ομάδες τεσσάρων παιδιών και κάθε μαθητής διάλεγε στην τύχη από μια καρτέλα. Στόχος μας ήταν να συνεργαστούμε με τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας μας, να δούμε τι νούμερο έχει ο καθένας μας και να συμπληρώσουμε σωστά το 2025 τοποθετώντας τις καρτέλες μας μέσα στα στο αντίστοιχο στεφάνι. Μόλις ολοκληρώναμε σωστά τη διαδικασία, τα υπόλοιπα παιδιά γινόμασταν με το σώμα μας πυροτεχνήματα!
Τέλος, σ’ ένα μαύρο χαρτόνι γράψαμε τον αριθμό 2025 και βάλαμε σε διάσπαρτα σημεία διάφορα χρώματα τέμπερες. Στη συνέχεια κάθε παιδί είχε το δικό του καθαρό καλαμάκι και φυσούσε το χρώμα που ήθελε ώστε να δημιουργήσουμε τα δικά μας ξεχωριστά πυροτεχνήματα!
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε τη μέρα μας με μια κατασκευή που θα μας βοηθήσει να «κοιτάξουμε» το μέλλον της νέας χρονιάς με χρώμα, χαρά και αισιοδοξία. Τα γυαλάκια του 2025 που δημιουργήσαμε με χαρτοκοπιτική.
Το πατρόν των γυαλιών, από εδώ.
Τα φορέσαμε και περιγράψαμε τι όμορφο βλέπουμε ότι θα μας συμβεί το 2025.
Συνεχίσαμε με μαθηματικό παιχνίδι αντιστοίχισης αριθμού και ποσότητας. Γράψαμε τους αριθμούς του 2025 σε χωριστά χαρτιά και τα βάλαμε σε στεφάνια. Με χορό και μουσική κινούμαστε στο χώρο και στο σταμάτημα μπαίνουμε σε ένα στεφάνι. Έπειτα φέρναμε μέσα στο στεφάνι τόσα αντικείμενα όσα μας ζητάει ο αριθμός.
Έπειτα καθώς είναι Παρασκευή και είναι ημέρα που ανοίγει η δανειστική βιβλιοθήκη, μας περίμενε η Νεράιδα των Παραμυθιών με νέα αποστολή. Τη διαβάσαμε και κάναμε επανάληψη σε όσα μάθαμε σε προηγούμενες αποστολές λέγοντας φανταστικές ιστορίες που δημιουργήσαμε από το μυαλό μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, παίξαμε παιχνίδι αναγνώρισης του τετραγώνου στο χώρο: τα παιδιά σχημάτισαν τετράγωνο στο χώρο με μαρκαδόρους και στην συνέχεια με μικρά πηδηματάκια διέσχισαν τις 4 πλευρές του. Στην συνέχεια μετρήσαμε τις γωνίες του τετραγώνου καθώς και τις πλευρές του.
Στη συνέχεια κάναμε φύλλο εργασίας για το τετράγωνο. Το φύλλο εργασίας από το Printerest.
Κάναμε επανάληψη στον αριθμό 1 και σχετικά φύλλα εργασίας. Το πρώτο φύλλο, από εδώ .
Το δεύτερο είναι δημιουργία της κας Μαρίνας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, είμαστε τα τυχερά αστέρια του 2025 σε όλους τους τομείς-φιλία, καλοσύνη, ευγένεια, γνώση, συμπεριφορά, αγάπη. Δημιουργήσαμε το δώρο μας και το διακοσμήσαμε. Περικλείει το τυχερό αστέρι του 2025 που είμαστε ο καθένας μας. Τον αριθμό τον συμπληρώσαμε εμείς.
Στη συνέχεια το κολλήσαμε σε φύλλο εργασίας, συμπληρώσαμε τον αριθμό που έλειπε ώστε να ολοκληρωθεί το 2025 και δημιουργήσαμε το τοπίο πάνω στο οποίο πετά η νέα χρονιά χαρίζοντας χαρά.
Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.
Στη συνέχεια, θέλοντας να πετάξουμε τη χαρά ψηλά, δημιουργήσαμε εύκολα αεροπλανάκια.
Δοκιμάσαμε τη δική μας πτήση άπειρες φορές.
Μάλιστα τ’ αεροπλάνα μας συναγωνίστηκαν πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν και να ταξιδέψουν τη χαρά.
Το βίντεο για την κατασκευή του αεροπλάνου. Πατήστε πάνω στην εικόνα.
Αφήστε μια απάντηση