Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε να βάφουμε τα σκηνικά μας για την καλοκαιρινή γιορτή μας.
Συνεχίσαμε με πρόβες των χορευτικών μας για την καλοκαιρινή μας γιορτή. Τέλος, διαβάσαμε το βιβλίο “Το δέντρο που έδινε” του Σελ Σιλβερστάιν, όπου μιλήσαμε για την αξία της φιλίας, του να δίνεις και να μπορείς ν’ ανταποδώσεις με αγάπη.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συνεχίσαμε με το εργαστήριο δεξιοτήτων και την ανάγνωση της ιστορίας «Το δέντρο που έδινε» που διάβασαν και οι φίλοι του πρωινού τμήματος 1. Εστιάσαμε στο περιβαλλοντικό ζήτημα της προσφοράς των δασών και της ανάγκης προστασίας τους. Συμπληρωματικά παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο με την ιστορία του βιβλίου σε εκδοχή καρτούν.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με τη χρονική ακολουθία των γεγονότων του βιβλίου.
Τα φύλλα εργασίας από εδώ.
Φιλοτεχνήσαμε το επόμενο τμήμα του σκηνικού της γιορτής με το μνημείο της Sagrada Familia.
Μας βοήθησε το παρακάτω εκπαιδευτικό βίντεο με τις βήμα- βήμα οδηγίες του.
Τελειώσαμε με πρόβες στην αυλή για τα τραγούδια της γιορτής και μέσα στην τάξη μας για τα χορευτικά μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάναμε πρόβες στο χασαποσέρβικο και επαναλάβαμε τα τραγούδια της γιορτής του καλοκαιριού. Παρακολουθήσαμε το παραμύθι: Η κ. Μίνα και η Άνοιξη.
Στη συνέχεια το ζωγραφίσαμε.
Τελειώσαμε με παιχνίδι στην εφαρμογή wordwall. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, μέσα από την παρακολούθηση προηγούμενης μέρας βίντεο, κάναμε μια ανασκόπηση των γνώσεων μας για το δάσος. Θυμηθήκαμε και συζητήσαμε τα χαρακτηριστικά του δάσους, την αξία του για το περιβάλλον και τη ζωή ανθρώπων και ζώων, τη χρησιμότητά του και τις επιπτώσεις στον πλανήτη μας μιας καταστροφής του.
Παρακολουθήσαμε πώς φυτεύουμε ένα δέντρο καθώς μιλήσαμε για τη δεντροφύτευση σε δάση που έχουν καεί.
Σε time lapse παρακολουθήσαμε την ανάπτυξη ενός δέντρου. Εντυπωσιαστήκαμε με το πόσα χρόνια χρειάζεται για να γίνει ένα μεγάλο και γερό δέντρο και πώς μια πυρκαγιά το καίει μέσα σε λίγη ώρα.
Με αφορμή τη συζήτησή μας, παρακολουθήσαμε μια ταινία μικρού μήκους για την καταστροφή ενός δάσους από μια πυρκαγιά, την ερήμωσή του και την ασχήμια του περιβάλλοντος. Μας συγκίνησε!
Στη συνέχεια απεικονίσαμε την εικόνα ενός καμένου δάσους και ενός ζωντανού. Ποιο από τα δύο προτιμάμε; Μα φυσικά το ζωντανό. Εκ παραδρομής έγινε ορθογραφικό λάθος στη λέξη “καμένο” τ’ οποίο διορθώθηκε στο φύλλο εργασίας που δίνεται παρακάτω.
Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.
Τελειώσαμε με το τραγούδι “Το δάσος”. Βρήκαμε τα λάθη που ακούγαμε και αιτιολογούσαμε την απάντησή μας κάθε φορά.
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος, κάναμε φύλλο μαθηματικών λίγο τροποποιημένο, από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια