Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συζητήσαμε για το θαύμα της Ανάστασης του Λαζάρου και τα έθιμα κατά τον εορτασμό του. Παρακολουθήσαμε το παρακάτω απόσπασμα από τη σειρά “Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ” για καλύτερη κατανόηση-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης.
Έπειτα, παρακολουθήσαμε και το επόμενο εκπαιδευτικό βίντεο-το Σάββατο του Λαζάρου, πατήστε εδώ στην αρχή σχετικά της ανάρτησης. Μάθαμε και τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου και φτιάξαμε τα δικά μας Λαζαράκια από πλαστελίνη. Χωριστήκαμε σε ομάδες, αποφασίσαμε ποιο κομμάτι θα φτιάξει ο καθένας μας και ενώσαμε τα κομμάτια.
Γράψαμε τις ευχές μας στην πασχαλινή μας κάρτα και συμπληρώσαμε τις λεπτομέρειες στο πρόσωπο του χαρούμενου αρνιού μας-πατήστε εδώ, στην αρχή σχετικά της ανάρτησης, για την κάρτα.
Τέλος, συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Στη συνέχεια, τραγουδήσαμε ξανά τα κάλαντα του Λαζάρου και καμαρώσαμε τα ζυμαρένια λαζαράκια μας που ψήθηκαν. Γράψαμε τον τίτλο «Κάλαντα του Λαζάρου» πάνω από τα τυπωμένα λόγια των καλάντων που θα συνοδεύουν τα λαζαράκια μας στη συσκευασία που θα φυλάσσονται.
Τα κάλαντα του Λαζάρου, από εδώ.
Παρακολουθήσαμε σ’ εκπαιδευτικά βίντεο τα γεγονότα που ακολούθησαν την ανάσταση του Λαζάρου και της Κυριακής των Βαΐων.
Είδαμε πώς φτιάχνονται οι σταυροί από φύλλα φοίνικα που στολίζουν την εκκλησία την Κυριακή των Βαΐων.
Συνεχίσαμε με φύλλο εργασίας μαθηματικών με θέμα τα λαζαράκια. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Συνεχίσαμε με αριθμοπαίχνιδα. Παίξαμε τους πασχαλινούς λαγούς που μπαίνουν στο λαγούμι τους. Σε κάθε γύρο παιχνιδιού έπρεπε ένας λαγός να προλάβει να μπει στο λαγούμι με τον αριθμό που του υπαγορεύει η εκπαιδευτικός.
Τέλος, για να ολοκληρωθεί η κατασκευή του λαγού που τρώει τα καρότα την οποία ξεκινήσαμε εχθές-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης– σχεδιάσαμε σε χάρτινη πράσινη κορδέλα όσο πιο πολλά καρότα μπορούσαμε. Όταν αυτά προσαρμόστηκαν στον χάρτινο λαγό, μετρήσαμε πόσα καρότα σχεδίασε ο καθένας. Ρίχναμε το μεγάλο ζάρι της τάξης και δίναμε στον λαγό μας να φάει τον αντίστοιχο αριθμό καρότων.Έπειτα μετρούσαμε πόσα καρότα περίσσεψαν.
Μιλήσαμε σχετικά με το βίντεο που παρακολουθήσαμε και ζωγραφίσαμε την σταύρωση.
Συνεχίσαμε να βλέπουμε το παραπάνω εκπαιδευτικό βίντεο απόσπασμα για την Ανάσταση του Χριστού και έπειτα συζητήσαμε σχετικά. Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε την Ανάσταση του Χριστού.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, μιλήσαμε για τη σύνδεση του λαγού ή κουνελιού με τη γιορτή του Πάσχα. Πληροφορίες εδώ. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε πώς μ’εύκολο τρόπο, χρησιμοποιώντας δύο φορές των αριθμό 2, μπορούμε να ζωγραφίσουμε λαγό ή κουνελάκι. Πατήστε στην εικόνα για να τον δείτε.
Παρακολουθήσαμε πώς μια μαμά κουνέλα ετοίμαζε τη φωλιά της ζεστά για να υποδεχτεί τα μικρά της.
Γνωρίσαμε πώς από τ’ αβγά βγαίνουν κοτόπουλα και γιατί τ’ αβγά που παίρνουμε στο σπίτι μας δεν γίνονται κοτόπουλα- μόλις βγαίνουν από τις κότες τα παίρνουμε και δεν προλαβαίνει η κότα να τα κλωσσήσει ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία αλλαγής του κρόκου σε έμβρυο κοτόπουλο. Στα παρακάτω βίντεο παρακολουθήσαμε πώς από ένα αβγό βγει κοτόπουλο και από το άλλο όχι. Παρακολουθήσαμε επίσης και την ανάπτυξη του εμβρύου κοτόπουλου μέχρι να σπάσει το αβγό και βγει έξω.
Για το δεύτερο βίντεο πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Στη συνέχεια βήμα βήμα είδαμε πώς εύκολα μπορούμε να ζωγραφίσουμε μια κότα.
https://www.youtube.com/watch?v=gXraY8bo4_Q
Πήραμε τα υλικά ζωγραφικής μας και βήμα βήμα μέσα από τα παραπάνω βίντεο δημιουργήσαμε τη δική μας αυλή με την κότα και το λαγό, τα λουλούδια και τα σοκολατένια αβγά. Γράψαμε και την ευχή “Καλό Πάσχα”.
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος, κάναμε φύλλο εργασίας γλώσσας αντιγράφοντας λέξεις σχετικές με το Πάσχα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια